Killing med dårlig mave Killing med dårlig mave
Hej
Jeg købte min killing i august fra dyrenes beskyttelse. Fra dag et har den haft meget dårlig mave. Den dårlige mave gik ikke over efter en måned, hvorfor vi tog ham til dyrlægen. De gav ham noget zoolac, skånefoder, antibiotika og vitaminer. Hans mave blev lidt bedre. Efter lidt tid kom hans gamle mave tilbage: vandet afføring og opkast engang i mellem. Vi tog ham til dyrlægen igen, som fik tjekket ham en gang for giardia, hvilket det ikke var. Derudover sagde de, at han så sund og rask ud. Hele dagen i går lavede han ikke afføring. I dag lavede han en, som var hård og så nogenlunde normal ud (lidt mørk). I dag har han gået rundt og smasket meget, samt drukket en masse vand. Efterfølgende kastede han alt op – har han gjort flere gange nu. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tænke eller gøre. Nogen som har prøvet noget lignende og, hvor det hele blev godt med maven igen? Min dyrlæge sagde det kunne være noget coronavirus, som mange killinger godt kan døje med indtil de er 1 år. Nu har det varet ved siden august
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 136 Svar: 1.697
har han fået ormekur?
går han ude/inde eller er han indekat?
du kan prøve denne
https://www.zooplus.de/shop/katzen/katzensnacks/gimpet_snacks/expert_pasten/678206
Den er bedre end zoolac
aug 2017
Følger: 1 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 7
evt kontakte dyrlægen ved Dyrens Beskyttelse
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.747
sep 2023
Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 4
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.747
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.280
Og har du spurgt på kattegalleriet?
Hvis jeg var dig, ville jeg hente en ny kat.
Killing med dårlig mave