Syg på arbejde Syg på arbejde
Jeg er lidt nysserig, tag i der har kontorjob hvor i sidder med en del mennesker eller jer det har job hvor man er rundt om en masse mennesker på arbejde, hvis i er forkølet.
Jeg synes nemlig på min arbejdsplads, at folk synes det er meget uhøfligt, men da folk pt er oftere syg efter der er åbnet op, så vil folk heller ikke have for meget sygefravær.
sep 2011
Følger: 71 Følgere: 51 Heste: 11 Emner: 166 Svar: 669
Jeg syntes det er en god måde at sørge for at man aldrig bliver hjemme forgæves, så hvis jeg er syg og ikke møder på arbejdet så er jeg så syg at jeg "isolere" mig selv og plejer min krop, ellers er jeg op og afsted
jul 2015
Følger: 4 Følgere: 10 Emner: 92 Svar: 1.640
feb 2009
Følger: 52 Følgere: 260 Heste: 5 Emner: 52 Svar: 565
Med et dårlig immunforsvar, så kan jeg simpelthen bare ikke lægge mig syg hver gang at jeg tager imod en eller anden forkølelse.
Jeg sidder ikke tæt med nogle kolleger, og så sidder jeg jo naturligvis ikke og hoster og snotter i nærheden af nogle.
Jeg har en paragraf 56 aftale og har rigeligt med sygedage i forvejen - og har desuden også "lettere" ved at melde mig syg da jeg kan have dage hvor jeg f.eks. ikke kan holde til at være ude af sengen pga smerter mv. Så en bette forkølelse, den tager jeg på arbejde med, medmindre jeg hoster og snotter så meget at jeg synes det er generende for mine kolleger.
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.868
Hvis jeg vurderer at jeg er smitsom, selvom jeg ikke føler mig syg - eller hvis mine kolleger helst ikke vil have mig tæt på - så tager jeg arbejde med hjem og sidder dér indtil jeg regner med at "faren" er drevet over.
Det er faktisk samme billede som før Corona
Syg på arbejde