953 visninger
|
Oprettet:
Hvad mener i??? {{forumTopicSubject}}
Sagen er den at jeg har en sort trense, men da jeg skal have en hannoveransk i stedet for alm kombi så jeg mit snit til at købe en brun trense da jeg synes det klæder brune heste helt vildt godt ( har tilfældigvis en brun hest ). Jeg har dog også lige købt sadel men den er sort. Så mit spørgsmål lyder således. Er det okay at kombinere brunt med sort eller kan man kun én ting. Jeg snakker ikke om hvad man rent regel messigt må til stævner. Men hvad har i selv og er det andre her der har blandet farver?
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.500
Kunne også ride i sort wintec sadel - jeg har 20 dressur underlag købt for småpenge ved at købe dem brugt. Nogle dage rider vi i støvet lyserød, andre dage.. Ja, enhver ensfarvet farve.
Eller, selvfølgelig lammeskindssadel.
Er vi smukke?
Selvfølgelig!! Verdens dejligste hest, gode venner med 2+4 ben. Vi er ikke til at skyde igennem!
..
Ej, det lyder som en gang farvelade.
I virkeligheden er det ret neutralt, bare smid deder neurotiske farvekoordineringsideer ud.
Det betyder ikke så meget i virkeligheden.
En lækker hest og en rytter med et stort smil, så er den hjemme!
Ingen kan se videre end smuk hest og et smil...
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 99 Heste: 5 Emner: 25 Svar: 707
nov 2009
Følger: 118 Følgere: 216 Heste: 9 Emner: 100 Svar: 1.832
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.214
Jeg ville ikke kunne være i det. Sort med sort eller brun med brun, men det er jo bare mig. Jeg kan heller ikke bruge rødt underlag og grå gamacher. Medmindre der er gråt på det røde underlag.. Er meget sart og tingene skal passe. Jeg har købt et navyblå termatex lændetæppe og skulle lige prøve det til en skridttur, men der lå et mørkegrønt underlag under sadlen og jeg blev så mærkelig at jeg var nødt til at grave et par navyblå gamacher frem, for at få noget til at passe Sådan er vi jo så forskellige og det skal vi have lov til at være..
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
Det er fuldstændig ligegyldigt hvad andre gør og syntes når det kommer til farve på et stykke udstyr.
Hvis du syntes hovedtøjet er flot, så brug det, istedet for at lade være
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 219 Heste: 6 Emner: 52 Svar: 667
nov 2007
Følger: 68 Følgere: 66 Heste: 2 Svar: 99
feb 2015
Følger: 3 Følgere: 18 Heste: 7 Emner: 12 Svar: 149
Min nuværende har 2 sorte sadler, 4 sorte og 3 brune trenser, så der kan jeg selv mix n' match.
Dog bruger han mest den ene brune trense og så er det bare ærgerligt at sadlerne er sorte.
Både hesten og jeg er bedøvende ligeglade, bare det passer ham.
okt 2012
Følger: 10 Følgere: 23 Heste: 1 Svar: 103
sep 2022
Svar: 1
jeg syntes den er så fed og lækker kvali. så pyt med farverne ik lige macher
Hvad mener i???