{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Min mor- uvenner {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver tit uvenner med min mor.
jeg er teenager, og tåler ikke meget- Syntes hun siger tingene for direkte, hun mener det ikke sådan men, hun siger det bare tit for groft.

f.eks. idag, red jeg en af hendes heste, den har lige været i fol, så den er ude af trænning, så skulle hun self rette på mig, det kan jeg bare ikke tage ?? smiley Bliver så ked af det, også blev vi uvenner fordi hun bedte mig om noget, sådan her :
Anna, gør lige det her, og da vi alleredet var uvenner, blev jeg bare negativ. ÅHHH- Andre der har problemer?
Elsker min mor, jeg ved hvor meget hun gør for mig, og jeg har hest osv. men er simpelhent så kedatte nogle gange. undskyld jeg skriver det her på hg, men jeg skulle bare ud med det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min mor- uvenner
  • #1   30. sep 2007 Kender det godt selv, bare ikke lige på dét område.. jeg er den eneste i vores familie der rider... Men, bliver sur på hende, hvis hun synes jeg gør noget forkert.. hun har ALDRIG haft kontakt med en hest, før jeg begyndte at ride, så nogle gange tænker jeg bare "Luk lige røven?"
    MEn, jeg elsker hende!

• #3   30. sep 2007 jeg diskurtere med hele min famile hver dag smiley

min lillesøster og jeg kan iverhovdet ikke enes. også bliver min mor sur så bliver jeg uvenner med hende. det er bare ikke sjovt, mere ! hvad kan man gøre?

• #4   30. sep 2007 Øh hvad mener du med "jeg er teenager, og tåler ikke meget" ?

Du er 13 og din mor er sikekrt meget ældrere, og da det er HENDES hest, er det okay hun retter på dig hvis hun ikke syntes du rider den rigtigt..

Det kan i sidste ende gå ud over hesten..

Det er meget normalt at man bliver uvenenr med sine forældre, så istedet for at se det som noget negativt, så prøv at vende det til noget posetivt..

Jeg er selv vokset op med en mor der skældte ud over ALT hvad jeg gjorde, intet var godt nok til hende, ja jeg gik psykisk ned, og ja jeg har et hade forhold til hende, men jeg har lært at se på det på den posetive måde.. Nemlig at grundet at hun altid skældte mig ud, har jeg holdt mig fra stoffer, rygning osv.. og nu er jeg så flyttet så langt væk fra hende at jeg ikke behøver se hende særlig tit..

• #5   30. sep 2007 Hmm.. jeg bliver ik ligefrem uvenner med min mor, bliver bare negativ. men det handler så om noget andet.. Chikila er en hest jeg passer, og jeg må selv om hvor mange dage jeg vil tage ham. min mor synes jeg har ham for meget, og at jeg stresser mig selv osv. hun kan bare ik forstå hvorfor jeg vil bruge så meget af min tid på ham.. s:

• #6   30. sep 2007 ihh, men hun red selv rundt på en hest, så jeg sagde meget direkte, koncenter dig om den du rider på, istedet for på hvordan jeg rider. ! også har jeg dårlig samvigtighed, men jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre.

jeg hadder at være uvenner- smiley

• #7   30. sep 2007 på en måde syne sjeg faktisk det er lidt rart, at min mor ikke går op i heste og sådan, for så kan hun ikk rette på mig.
    men jeg bliv uvenner med hende over så mange andre ting. men hun bliver også altid helt vildt hidsig, og når det er meget slemt at hun næsten på grænsen til at tude. det kan jeg ikk holde ud, for nogen gange hidser hun sig virkelig op over meget små ting.

• #8   30. sep 2007 Gå ned til hend og fortæl hvorfor du reagerede sårn som du gjorde xd
    Ved godt det eer lettere sagt end gjort

• #9   30. sep 2007 Ratster Zoo *stavespasser *

okay rolig nu .

ja jeg er teenager, når man er 13 er man teenager,. og besværlig, men bliver hurtig negativ, sådan har jeg det-

jeg kunne ALDRIG finde på at mishandle en hest, og det var heler ikke tilfældet! jeg prøver at vende det til noget positivt, men nogle gange er det altså svært-

jeg ved hvordan man rider, og har altid fået at vide, jeg rider pænt, dvs, altid redet på hestens promisser, så den måde skal du banke det ned smiley

men forstår hvad du mener-

• #10   30. sep 2007 Min-Meru *NY VIDEO* NY NY NY Z - At hun retter på dig ser jeg betstemt ikke somom i er uvenner.. hun har jo ret, du skal jo ikek kigge efter hvad hun laver når du selv er igang med at ride på en hest..

• #11   30. sep 2007
    Én gang fjordhest- altså altid fjordhest !

ja det prøvede jeg, men når min mor er negativ, kan jeg ikke sådan få hende til at forstå, men må gøre det, når hun er glad igen smiley

• #12   30. sep 2007
    Ratster Zoo *stavespasser *

Nej, det forstår jeg, men har det bare sådan, når jeg rider, vil jeg helst bare ride, og da det var hende der også red, en anden hest, også rettede mig, imens hun red rundt.

det hele startede for et år siden, da jeg fik Meru, første gang min far skulle se ham, så havde min mor og jeg snakket om, at hun ikke skulle rette på mig, da jeg så red rundt der, begyndte hun at rette, ved godt hun kun gør det for at hjælpe, men kan ikke klare det, der gik 2 dage før hun gad snakke med mig igen smiley

• #13   30. sep 2007 fordi jeg stoppede op, også sagde det, : vil du ikke godt være sød, at lade hver med at rette

• #14   30. sep 2007 Min-Meru *NY VIDEO* NY NY NY Z - Sikke da noget fis, teenagere er ikke mere besværlige osv end de selv gør dem til (jeg er selv nylig gået over teenage alderen)

hvis du VED du er besværlig og småhysterisk (negativ), hvorfor så ikke gøre noget ved det? Det behøver bestemt ikke have noget med alder at gøre, men også ens livsstil.. Hvis man ikke lever sundt kan man blive hurtigere sur og tvær og ikke have engeri til så meget..

Øh, hvem snakkede om mishandling?

Selvom du rider godt på andre heste, er det jo ikek sikkert du gør det på den..

Jeg har selv vundet en 1., plads efter 3 måneders ride undervisning, og har flere gange fået at vide jeg rider godt, selvom jeg stort set kun har hyggeredet.. Men det kommer bestemt an på hvilken hest jeg sidder på smiley

• #15   30. sep 2007 Min-Meru *NY VIDEO* NY NY NY Z - Hvis hun retter, så er det jo åbenbart fordi du ikke er dygtig nok til hesten.. Bliver du også sur på din ridelærer når han/hun retter på dig?

ja undskyld, men jeg syntes det er barnligt at sige "Jamen det er min mors skyld" når det er dig der blæser det op til at værer noget større end det egentlig er..

Tag dog imod kritikken istedet for (og jeg er rolig, bare fordi jeg ikke overfylder mine indlæg med smilier betyder det ikke at de er negative)

• #16   30. sep 2007 Ratster Zoo *stavespasser *

jeg ved godt jeg kan være dum osv. og jeg må også indrømme jeg næsten altid gør hvad hun siger osv, men nogler gange bliver det for meget, vis du forstår smiley

jeg syntes du hentyde, : det kan i sidste ende gå ud over hesten. smiley

det skal lige siges, at jeg laver galop piruetter, og changementer på den, og det havde hun prøvet på i 10 år, til sidst gad hun den ikke mere, så derfor rider jeg den, når den ikke er i fol osv-
    knuzz

• #17   30. sep 2007 Ratster Zoo *stavespasser *
    jeg siger aldrig mine beridere imod, ved godt min mor er bedre osv, men kan bare ikke, når hun retter, ville virkelig ønske det.

har aldrig sagt det er min mors skyld, det var det sidste jeg ville gøre-

tage r også imod kritiken, det du skriver til mig, er læreridt, det kan jeg godt lide, men nogle gange er det svært, når der f.eks. som du skriver, ikke en smiliy. smiley

• #18   30. sep 2007 Min-Meru *NY VIDEO* NY NY NY Z - Der er stor foreskel på mishandling og at man kommer itl at lade det gå ud over hesten smiley

Mishandling er når man i mine øjne med vilje piner dyret.. det er absolut ikke min opfattelse af det smiley

Jeg syntes du skal lade være med at blive irriteret over at hun retter på dig, når hun gør det, så forestil dig hun er en af dine beriddere smiley

• #19   30. sep 2007 okey, men nu rettede hun på at jeg skulle, lave en halv parade, fordi den er frisk, så jeg bedre kunne side ned på den xD
    ved godt det er fuldstændig underligt.

Og vil prøve det du skriver. knuz

• #20   1. okt 2007 Okay smiley

• #21   27. jan 2008 er selv næsten aldrig uvenner med min mor.. hm, på en eller anden måde når vi bare ikke at blive uvenner over de forskellige ting, før vi har glemt det xD ellers taler vi bare om noget andet smiley

men prøv at sæt dig ned, og tal med din mor ligeså stille om det.. ikke noget med at blive sur og hidse dig op.. og hvis hun så gør det, siger du bare : "se, det er det jeg mener" ...

Kommentér på:
Min mor- uvenner

Annonce