{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Fik 20 røde roser i dag.. {{forumTopicSubject}}

ja jeg har jo skrevet herinde ang. et brev til en ven, om det var for personligt. (skal lige siges at jeg også havde købt chokolade og kort til en anden ven i hans gruppe)

Nå men i dag, da de havde sidste skoledag, ham og de 2 andre han var i gruppe med.

Deres eksamen var gået rigtig godt og de havde fået han havde fået 12 og de 2 andre 10 i karekter(fra den nye karakterskala), så selvfølgelig var de rigtig glade...

Idag da de lige var ude på skolen alle 3 for at holde afslutning. Var de også lige nede i værkstedet et stykke tid, Jeg stod og lavede noget på en maskine, imens de var inde i computerrummet.

Jeg skulle så lige ind og tjekke noget på en pc. (program til maskinen vi arbejdede på) og der var der en af dem der kom med 20 røde roser og gav dem til mig foran alle. Mon ikke jeg blev rød i hovedet ..

Det var så fra de to, som tak for omtanken og at det havde hjulpet dem meget med kortene, altså givet dem lidt mere ro på nærverne. Så det ville de bare lige sige Tak for, samt for et godt venskab...

Hvor blev jeg bare rørt og gav dem begge et stort knus og strålede som en sol , for blev jo lidt forlegen ligefrem at få roser af dem, det var jo ikke derfor de havde fået kort og chokolade...

Men hvor jeg dog kommer til at savne dem på skolen...Det bliver så trist og stille, når de ikke er der mere.. Så håber gevaldigt at vi kan holde kontakten ved lige..

Lige en lille glad fortælling herfra...

Og for at vise at gør du noget uventet for dine venner, ja så ved de at du holder meget af dem, og vil gengælde dit venskab.

Ikke at det skal gøres med gaver, men det kan også bare være, at ligge øre til en der trænger til at snakke, række en hånd i en svær situation eller bare være der...

Glæd dig over dine venner hver dag du har dem, det kan være de forsvinder en dag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fik 20 røde roser i dag..
Kommentér på:
Fik 20 røde roser i dag..

Annonce