{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
332 visninger | Oprettet:

Søger anbefalinger... {{forumTopicSubject}}

Hej hestefolk smiley

Jeg sidder lige på Horze, og er ved at handler ind til stævne/Store Hestedag. Derfor søger jeg anbefalinger til Showshine og Shampoo/Balsam..
Dog er jeg lidt i tvivl om hvilke jeg skal købe, da det ikke er noget jeg er særlig erfaren i smiley

Mine eneste krav til showshine er, at halen skal være nem at rede ud og den må gerne give halen en naturlig glans, så det ikke bliver for meget...
Jeg overvejer lidt at købe enten Pharma Silky Shine eller Holland Hi-Gloss, men jeg vil ikke risikere at købe noget der ikke fungere,...

Og shampoo/Balsam skal bare være en der er god til hvide heste smiley

Så hvad bruger i? hvilke er gode, hvilke er dårlige? hvad siger i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger anbefalinger...
  • #1   10. feb 2021 Jeg kan godt lide Main and tail fra Carr, Day and Martin. Det bliver meget nemt at rede ud og to af mine har en god tyk hale og man smiley

• #2   10. feb 2021 Jeg køber Equsanas shinespray og shampoo fra Land og Fritid smiley

Har ikke de store præferencer for mærker. Men man kan købe noget sæbe til skimler, det er blåt og mærket hedder vist nok Gallop. Det bruger jeg til køerne til dyrskuer, det synes jeg er virkelig godt smiley
    (Har ikke en skimmel, men køerne er hvide (og sorte), de bliver i øvrigt også badet i shine-spray fra Equsana)

• #3   10. feb 2021 Den lilla fra Day, Carr and Martin.
    Og så er der nogle mærker, der sælges i western udstyr butikker fx "Nr 7".

Til hvid pels ville jeg købe hundeshampoo beregnet til hvid pels.
    Og så fortynder du til 1/2-1/4 shampoo og vand for resten.
    Bruger du ikke - fortyndet shampoo bruger du meget mere end nødvendigt. Godt for butikken, syndt for vandløbene...

Kommentér på:
Søger anbefalinger...

Annonce