974 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Cavallo ridestøvler :( Cavallo ridestøvler :(

Hej hestefolk smiley

I sommeren 2019 købte jeg et par Cavallo ridestøvler til over 4.000 kr, som allerede er gået i stykker (gået i syningen), og derfor vil jeg gerne hører jer andre om i også har haft dårlig oplevelse med Cavallo ridestøvler?
Det er Cavallo Insignis lux smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cavallo ridestøvler :(
  • #1   25. jan 2021 Jeg har et par Cavallo Insignis som har holdt 5 år + indtil videre, det er kun lynlåsen jeg har fået skiftet et par gange

• #2   26. jan 2021 Normalt ville jeg ta en reklamation med til den butik jeg har købt varen i, men det er jo lidt svært i denne tid. Men skriv til butikken, hvor du har købt dem og hør ad, hvordan du skal forholde dig.

• #3   26. jan 2021 Det har jeg ikke oplevet og jeg har haft Cavallo støvler i næsten 40 år ( smiley ) kun afbrudt af et par Könnigs i fem år.

Men skriv eller ring til butikken, og hør dem ad. Tag evt nogle billeder og send til dem.

• #4   26. jan 2021 Jeg spørger blandt andet fordi en af mine veninder også har haft dårlig oplevelse.. Tror faktisk også det var omkring lynlåsen smiley
    Men i tænker ikke det er forsent at skrive til dem nu?

• #5   26. jan 2021 Det kommer meget an på deres garanti. I DK har man 2 års reklamations ret. Så under alle omstændigheder, hvis ikke der er gået 2 år fra køb, så kan du altid reklamere over syningen. Måske dækker de, selvom der er gået over 2 år, måske ikke. Det kræver så du har en kvittering. Desuden er lynlåse ikke det dyreste, at få skiftet, hvis det er der reklamationen ligger.

• #6   26. jan 2021 Tak for hjælpen smiley

• #7   26. jan 2021 Jeg har aldrig været tilfreds med et par støvler fra Cavallo. Jeg har DeNiro nu (2. par er netop klar til afhentning i butik) og dem er jeg meget glade for.

• #8   27. jan 2021 Jeg er så gammel (og gammeldags), at jeg kun bruger støvler uden lynlås - og de holder altså glimrende smiley
    Generelt tror jeg at man skal påregne nogle reparationsudgifter, hvis man køber støvler med lynlås, det er i hvert fald ikke usædvanligt at mine veninder får repareret lynlåse - uanset hvilket mærke støvlerne har.

• #9   27. jan 2021 Jeg har et par Cavallo støvler på 5. år - de har fået skiftet lynlås en gang. That's it. Og jeg er super glade for dem smiley

• #10   1. feb 2021 Jeg har også et par Cavallo Insignis. Tror snart det er 5. gang, jeg skifter lynlåsen. Suk

Kommentér på:
Cavallo ridestøvler :(

Annonce