518 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Boots til shetter Boots til shetter

Vi har endelig fået vores gamle pony hjem smiley men hun har været forfangen så vi vil gerne passe ekstra godt på vores Grand Old lady smiley på 19år.

Den kommer til at skulle går nogle 5km skridtture med asfalt og grus og på disse ture vil jeg gerne at hun har boots på smiley

Men jeg er helt ny i boots verdenen og derfor håber jeg der er nogen der har erfaring med boots til de små smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boots til shetter
  • #2   24. jul 2020 Alt efter hvor stor den er, så er scoot boots anbefalelsesværdige. Jeg har den mindste størrelse og de er dog liiiige i overkanten til min shetlænder. Desværre, så jeg døjer lidt med at den ene vil rotere lidt nogle steder i smedeperioden. Jeg er ellers vildt glad for at der ikke er velcro på dem! Så jeg ville give dem en chance, alt efter hovstørrelse.

Jeg vil helt klart anbefale at de bliver bestilt via producentens hjemmeside. Så sendes de godt nok fra Australien og har lidt længere fragt, men hvis du sender dem billeder og beskrivelse, så er der gratis ombytning hvis de har vurderet forkert størrelse. Det har Hovfokus ikke. Og producenten er ikke meget dyrere.

• #3   24. jul 2020 super tusinde tak jeg havde nemlig kigget på de scoot boots smiley de så nemlig små og fine ud

• #4   26. jul 2020 Jeg synes du skal skrive til hovfokus.dk og få ham til at rådgive smiley

Personligt er jeg rigtig glad for Equine Fusion pga den tykke bløde sål, det er også på grus. Deres såler er støddæmpende som ingen af de andre mærker er, og det tænker jeg er rart for en tidligere forfangen pony smiley

• #5   27. jul 2020 Hvis du bestiller fra lande uden for EU kommer der x % told og fortoldnings gebyr på 160 kr oven i, som Postnord opkræver. Brug evt en toldberegner ( findes på nettet ) så du er lidt med i hvad det kommer til, at koste.
    Held og lykke med, at finde nogen gode nogen smiley

• Maria V
    Maria V Tilmeldt:
    feb 2011

Svar: 19
    #6   28. jul 2020 Jeg bruger Equine Fusion til min store shetter på 115, når han går for vogn og bliver redet. De er med tyk sål og bliver siddende, hvor de skal. De er flere år gamle, men er overhovedet ik slidte. Har lige købt et par mere til min 2’er pony hos Hovfokus. Kan kun anbefale dem smiley

• #7   29. jul 2020 Hvad angår told og Scoot Boots, så synes jeg at jeg husker at jeg tjekkede toldgrænsen. Den ligger vidst lige over prisen for et par boots. Der var et eller andet som gjorde at jeg ikke behøvede at bekymre mig om told på dem.

Eller også var jeg villig til at betale prisen, fordi deres service var bedre end ved Hovfokus, især økonomisk. (Jeg røg i et spamfilter ved hovfokus, som han ikke lige tjekkede, ikke at det har skræmt mig helt fra at prøve igen, men kombineret med ekstra gebyr for at bytte, så tog jeg udlandet i stedet)

• #8   1. aug 2020 Jeg bruger selv den der hedder Easy boot til min shet. Og jeg må sige at jeg er imponeret over holdbarheden. Jeg køre meget med min shet og bootsene har nok indtil videre kørt over 400 km i alt og det kan knap nok ses på dem. De sidder rigtig godt på hoven, jeg har aldrig oplevet at de har roteret. smiley Men få hjælp fra Hovfokus til at finde den rigtige størrelse, så undgår du at få bestilt forkert størrelse smiley

Kommentér på:
Boots til shetter

Annonce