Søger hjælp til at udgive historie på Movellas.com {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg søger en som har forstand på Movellas. com, da endelig har skrevet en historie, men jeg har lidt problemer med hvordan jeg f.eks. giver historien en forside/billede.
Jeg har prøvet at oploade billeder både fra computeren og fra nettet (for at se om den havde nogen virkning) men intet hjalp
Der er et tilfældigt ikke-selvvalgt billede sat på historien nu, kan jeg godt oploade historien med den og så skrifte billedet senere?
Hvilket program bruger I til at redigere f.eks to billeder der skal "smeltes" sammen?
Endnu et spørgsmål - Hvis man 'afslutter' en historie, vil man så senere kunne genoptage skrivningen efter noget tid eller er den lukket helt, så man kan skrive videre?
Et sidste spørgsmål, som handler om korrekthed:
Jeg mener at når man skriver skal man skrive i datid, pånær selvfølgelig dialog og tanker, er dette korrekt?
Eller har jeg selv bildt mig noget ind, som ikke passer? xD
På forhånd TAK for hjælpen!
dec 2013
Følger: 27 Følgere: 1 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 148
feb 2013
Følger: 6 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 494 Svar: 3.197
Det lyder til at der er mange problemer med den side, øv, er der en anden side som minder om Movellas du kan anbefale mig?
Super, tak!
Dem skal jeg helt bestemt ind og tjekke ud - tak!
feb 2013
Tak, jeg er i fuld gang med at gennemtjekke, at jeg har skrevet historien i den samme tid
Men er det rarest for læseren at læse nutid eller datid? Jeg synes nemlig det er svært at se det selv, man man er forfatter til historien
feb 2013
Jeg har vekslet lidt imellem både at skrive i nutid og datid, imens jeg fik idéerne og så retter jeg den lige til, så hele historien har ens tid
Det har du helt ret i
Tak for alle rådene
Søger hjælp til at udgive historie på Movellas.com