{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan fik du din hest ??
  • #1   26. aug 2007 Betalte du selv din hest ??
    Nej!

Brugte du dine konfirmations penge ?
    nej
    Eller betalte dine forældre din hest ?
    ja
    Hvor længe ledte du efter en hest ? Og et lille resume om hvordan du fik din hest xD

det var min fasters venindes hest. jeg købte

• #2   26. aug 2007 Mor &&' far ga' mig Annika smiley

• #3   26. aug 2007 Theis: Hvad mener du med at han var et uheld ?

• #4   26. aug 2007 Betalte du selv din hest ??
    Jep.

Hvor længe sparede du så op ?
    Til jeg havde nok smiley

Jep, allesammen.

Nope.

Hvor længe ledte du efter en hest ? Og et lille resume om hvordan du fik din hest xD
    Havde den i halv part i et halvt år, og så ville jeg sgu ha den smiley

• #7   26. aug 2007 XD jeg skal bare være på tværs ;P

• #8   26. aug 2007 Betalte du selv din hest ??
    JA

tog lån i banken ha ha

eeehm nej

eeeeem nej

isabella var nummer 2 jeg så på... den første var en 9 årig krybbebider som ikke var fravænnet sin mor endnu????

og så kiggede jeg på hest ved hestehandler..

jeg sagde den skulle være sort.. minimum 165 i stg.. og max 6 år..

så kom han med en BRUN jeg skulle se..

jeg gad ikke have hende til at starte med fordi jeg ville have en SORT HEST..

men min fætter overtalede mig til at få hende på prøve.. og jeg har elsket hende siden

• #10   26. aug 2007 Jeg betalte selv ca. halvdelen med mine konfirmations penge, og mine forældre betalte resten. smiley

Jeg startede med at passe Nicklas, og et halvt år efter købte jeg ham så :b

• #11   26. aug 2007 Brugte aaaaalle de pengejeg havde opsparet + de 10.000 jeg fik i konfigave.

• #12   26. aug 2007 Fik min pony Tai tikaniki i konfirmations gave af mine forældre og starlight lånt jeg til og starte med en da jeg så var færdig på pony fik jeg ham gratis af dem der ejede ham:0)

Camilla K.

• #13   26. aug 2007 <b>Ann</b>

NÅÅÅRH hvor er du sød! smiley

• #14   26. aug 2007 betalte duselv din hest ??
    betalte kun 500 kr af 6000 kr

hvorlenge sparede du sa op??
    slet ik

hvor lenge ledte du efter en hest?oglille resume om hvordan du fok din hest?
    ledte hvist 2 mdrtror jeg...min vendines fars bror er hestehandler og han fandt lucas til mig havde ham pa prove i 2 mdr og sa kobte vi ham og det eneste han kunne var skridte med rytter pa han vidste ikke engang hvordan han skulle springe...jeg har aldrig fortrudt at vi jar ham kobt ham

• #15   26. aug 2007 Jeg har i omkring 7-8 måneder været på udkig efter en ny springpony, som jeg skal købe for mine nonfirmationspenge. Da festen endelig var kommet, fik jeg knap 20.000,- om jeg jo kunne bruge på pony. Så begyndte hele familien ellers at kigge på hyppere. Først kom vi ud og kigge på en 8-årig pony, som virkelig kunne springe, men havde nogle problemmer med skuldren og jeg kunne slet ik med hende. Så kom vi ud til 2 3-årige ungponyer, hvor jeg blev smidt af den ene, og den anden var simpelthen så sygt doven! Nå, og så fik vi da lige afvide tilsidst at de kostede 40.000,-! Simpelthen sindsygt dyrt! Der kom så også andre ponyer som jeg kiggede på, men der var altid et eller andet galt, og kemien var der overhoveedet ikke. Så blev det søndag, og vi skulle kører til Århus for at kigge på en 5-årig hoppe (jeps, det er Maddie :D). Jeg tænkte i forvejen at jeg ikke troede det var noget rigtigt, fordi at hun var så ung. Endelig var vi kommet til Århus, og straks fandt jeg ud af at det var hele køreturen værd! Jeg så hende på staldgangen, skrabe utålmodigt med forhoven. Dét slog klik. Alt var perfekt ved hende! Hun tog godt imod mig, og det gik rigtig godt med at sadle op. Først red jeg i skoven med hendes daværende ejer, og fik en herlig galoptur gennem den lækre skov. Hun kiggede naturligt på tingene som kom frem undervejs, og var dejlig opmærksom. Da vi kom hjem igen, red jeg lidt dressur på banen, og derefter blev der sat en oxer op til os. Første spring var vi begge nervøse, og vi stoppede (hvilket HELT KLART var min fejl, pga. nervøsitet). Vi tog den om igen, og kom perfekt over. Til sidst sprang vi en oxer på 50, hvilket jeg var meget stolt over når det nu var første gang jeg prøvede hende. Nu var der slet ingen tvivl; det MÅTTE bare være hende! Inden vi tog hjem, prøvede vi at forhandle med prisen, og fik den ned i 19.500,- MED en hel del udstyr. Vi snakkede mange gange om det skulle være hende, men der var slet ingen tvivl. Det skulle bare være hende&mig. Ejeren ville heller ikke sælge til hr. ''hvem-som-helst'', men hun kunne tydeligvis se at vi passede perfekt sammen. Og nu er hun altså min, hvilket jeg ALDRIG vil fortryde! smiley

Skrevet lige da jeg havde fået hende xD Muahah. Og se hvor vi er nu, pavestolt smiley (;

• #16   26. aug 2007 <b>Betalte du selv din hest ??</b>
    lidt af ham:)
    <b>Hvor længe sparede du så op ?</b>
    havde dem i forvejen ;D var utrolig nærig som lille xD
    <b>Brugte du dine konfirmations penge ?</b>
    nix smiley
    <b>Eller betalte dine forældre din hest ?</b>
    noget af ham:)
    <b>Hvor længe ledte du efter en hest ? Og et lille resume om hvordan du fik din hest xD</b>

hmm, en sommerferie ledte vi efter en hyp xD.
    min mor ville have en som var kraftig og kune også holde til hende, for hun har redet siden hun var helt lille ,, og det var også grunden til at jeg skulle have en.. havde kun redet et år, men min mor ville så gerne have en og det samme ville jeg =D..
    så min mor fandt lucas i dba og så kørte vi hen og prøvede ham, og han var lige noget for mig smiley

• #17   26. aug 2007 Betalte du selv din hest ??
    Jeps

lånte pengene i banken.

Nej.. de er godt nok væk for mange år siden.

Nej, mine forældre har alid været modstander af at jeg skulle have en hest.. og de ved som heller ikke endnu at jeg har købt Tempo.

Hvor længe ledte du efter en hest ?
    tja... begyndte at passe tempo for 2 år siden, og så købte jeg ham her i sommer.

• #18   26. aug 2007 Betalte du selv din hest ??
    I starten nej. Der Byttede vi Zürich med en Bil. Men senere "Betalte" jeg ham selv, Dog Ubevidst, da min far pludselig mente han ville have mine penge, så teoretiskset så ja, ;D

ja, de penge jeg fik taget af min far til Zürich ufrivilligt var en arv

nej fik ikke ret mange penge.

NEJ !

0 dage da min far kendte ham der havde Zürich før.

• #19   26. aug 2007

Skrevet: 26-08-2007 21:24:10

Betalte du selv din hest ??
    Betalte lidt til smiley

Jeg brugte mine konfirmations penge..

Jeps smiley

De betalte det meste..

godt og vel en måned, tror jeg. Min fars arbejdskollega sgade at der var en pony til salg på deres rideskole, jeg var ude at prøve den, det første den gjorde var at stejle med mig. Jeg red den lidt, men den skulle rides på en meget mærkelig måde, så dne abre skulle gå og glo stjerner. Så jeg fik en anden på prøve, og dne var virkelig skøn, Tænker stadig tit på ham, og ville ønske jeg havd ekøbt ham, men han gik ikke igen ved dyrlægen.- Har så senere fået at vide at han er gået igennem :/. han var virkelig flink. Men jeg blev så ked af at han ikke ekd igennem, at min far ringede og sagde at ville købe den anden- Villiza. Jeg tog det med både et smil, og ikke, for jeg ville jo gerne have en pony, men Villiza var bare en stor udfordring. Jeg er kommet tæt ind på livet af hend,e og hun vrinsker mig i møde hver dag jeg kommer, men hun er utrolig svær at ride.
    Jeg tænker stadig på lille Charming Contender. Men alle ting har jo en årsag..
    Jeg elsker os villiza rigtig højt, self smiley

• #20   27. aug 2007 Betalte du selv din hest ??
    - Nej.

- Betalte ikke selv.

- Nej.

- Min far gjorde.

- Meget kort tid. Kiggede kun på én, og det var Fusentast.

Og et lille resume om hvordan du fik din hest xD
    Snakkede i telefon med min far oppe på skolen, af en eller anden grund, og så på en eller anden måde kom vi ind på det med hest. Jeg kan ikke klare hans kæreste, så vi aftalte at hvis jeg kunne acceptere hende, så kunne jeg få hest. Tog ud og kiggede på Fusentast kort tid efter og kunne faktisk ikke styre ham, og han var ikke ret køn, men alligevel var der noget der sagde 'jo sgu' og så fik jeg ham (: så han er faktisk lidt en form for bestikkelse.

• #22   28. aug 2007 Købte Donna af min moster. Eller min mor købte hende i 2001 og i 2003 fik hun Wizard ^^
    To år senere købte min far Monet, og Donna folede Intermezzo samme år. I år købte min far så Bonita, og vupti, sådan fik jeg mine heste ^^

• #23   29. aug 2007 Betalte du selv din hest ??
    Ja jeg betalte selv

Sparede ik op

Nej, brugte noget af min børneopsparing

Nej sq... de ville ik ha jeg sku ha hest, vil de stadig ik :s

Jeg havde kigget på hest i et par år og prøvet et par stykker, en dag jeg var ved min veninde (Kristina Bager) fandt vi en i den blå avis som vi kørte ud og kiggede på.. den smed mig af og jeg flækkede en læbe, så den ski det i hvert fald ik være...så kørte vi videre og kiggede på Farinelli... med det samme jeg så ham var jeg solgt. En lille fin og meget venlig hest der bare stod og kiggede på mig.. Da jeg så kom op på den, var der ingen tvivl..den hest sku jeg bare ha...men den var alt for dyr..hun ville ha 45.000 for den. Vi snakkede frem og tilbage om det men ku ik bli enige.. vi kørte så hjem og der gik et par dage, hvorefter Anja, der ejede ham, ringede til mig og sagde at hun kun ville sælge ham til mig, så hun ville godt gå ned i pris. Vi blev så enige om at jeg sku gi 27.500 for hest + stævneskab, sadel og trense. Var lykkelig den dag jeg underskrev papirerne. Jeg fik ham d 3 januar 2003 kl 19. Da jeg så en tåre i Anja's øjne fandt jeg ud af hvor meget den bette hest betød for hende, og nu betyder den lige så meget for mig. smiley

Kommentér på:
Hvordan fik du din hest ??

Annonce