{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

i dag er jeg blevet 20 år... {{forumTopicSubject}}

Ja, som skrevet er jeg lige fyldt 20 år, startede til midnat med at mine venner sang fødselsdags sang, så gik vi om i byfest teltet hvor der blev spillet en fødselsdags sang... og så festede vvi ellers... og nøj hvor er jeg bare vildt med slush ice shots... tror jeg brugte 350 kr på dem... hehe... og så startede jeg morgenen med lidt tømmermænd, og de lurer stadig derinde i maven.. men jeg har da været lidt frisk og malet mit værelse for anden gang, så skal der lige gøres rent i hele huset, og så kan jeg stille møbler ind på værelset i aften.... og hvis tømmermændene gider holde fyraften engang, skal jeg da også lige ud at ride på Bella, Nar og Ulla....

Jeg har fået nogle dejlige gaver,
en gavekort til valgfri rideudstyrs forretning til en valgfri ting... + gavekort af personale klubben til tika, på 500 kr.. så det er da dejligt at der snart er hestival... en bog af Monty Roberts, den er godt nok tyk, og stor, men den ser meget brugbar og spændende ud, og et Ur, af mine forældre og min kæreste. som er i restordre, så jeg får den først om 6 uger )-:

men en dejlig dag, og det har da også holdt tørt hele dagen...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  i dag er jeg blevet 20 år...
Kommentér på:
i dag er jeg blevet 20 år...

Annonce