{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Er i glade i dag?! {{forumTopicSubject}}

Det er jeg nemlig!

Jeg har længe haft problemer med at få min balance til at fungere som jeg vil, og efter 3 måneder med westernridning, og halvanden måned uden sadel én gang om ugen på westernhest kan jeg nu galoppere på Jasmin uden sadel. Jeg er så glad så glad så glad, da Jasmin simpelhen har hadet når jeg red uden sadel (og er stadig meeeget forsigtig med det, men er mindre og mindre sur nu!) fordi jeg bumpede rundt selv når jeg bare skulle trave lige ud.

Og så har jeg sprunget nogle få spring på min hyphest ude i skoven, her i sommers, efter 1 år med pause fra spring pga. en skade... Så i dag sprang vi et "rigtigt" spring, og jeg er simpelhen så glad.. Det er længe siden vi har sprunget jo, så Jasmin kan stadig være usikker og gerne uden om springet hvis jeg er usikker på at vejlede hende - men hun stikker ikke af over springet, eller noget. Jubiiiii..

Så jeg fik kun lige et meget dårligt billede af det i dag - men så fik jeg også et billede af hendes fine trick hun er blevet sååå god til :)))

Er der andre der er glade i dag - bare fordi?
(link fjernet)

(link fjernet) før plejede mine ben at sidde helt oppe i nakken på hende...jubiiiii

(link fjernet) jubiiiiiii.... glæder mig til vi skal springe igen en anden gang....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er i glade i dag?!
Kommentér på:
Er i glade i dag?!

Annonce