783 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Mira  D
Mira D
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Løsdrift/vandrefold Nordsjælland til ishest Løsdrift/vandrefold Nordsjælland til ishest

Hej hestefolk

Jeg har islændervallak som ikke helt trives der hvor han nu står pga trang plads på jordfold med for mange heste. Min ishest er i nederste hierarkiet. Fra starten får jeg at vide det vil være 6 vallakker og nu er der 10 vallakker.
Vinteren fungerer det ok/fint, idet de har adgang til alle græsmarker og der er masser af plads.
Det fungerer bare ikke nu hvor de kun er på græs 1/2 time (er lige begyndt at græsse dem ind) og det har stået på snart 3 måneder hvor de ikke har meget plads på jordfold. Jeg får bare ondt i maven hver gang jeg kommer og går smiley

Derfor søger jeg et andet sted og det skal ikke være HER OG NU, men vil blive glad for at hvis I kender noget som har et godt sted for islænderheste med gode plads og meget gerne ved Gribsskov men andre steder i Nordsjælland har også interesse smiley

Tusinde tak for hjælpen og god lørdag til jer smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løsdrift/vandrefold Nordsjælland til ishest
  • Emka
    Emka Tilmeldt:
    jul 2011

Følgere: 4 Svar: 297
    #1   23. maj 2020 Nyåbnet løsdrift i Vedbæk
    Det er ikke kun islændere, men en blanding af flere forskellige heste i blandet flok (hopper og vallakker)
    Søg evt på Hestehaven i Vedbæk på fb

• #2   23. maj 2020 Der er en hel del opslag på FB. Har lige set to opslag i Gribskov kommune for kun islændere

• #3   26. maj 2020 Vi har en løsdrift i Esbønderup og søger nye venner vi har skoven som nabo smiley

• Mira  D
    Mira D Tilmeldt:
    maj 2020

#4   28. maj 2020 @Embla - Tak for input - vil bestemt kigge nærmere på det smiley

• Mira  D
    Mira D Tilmeldt:
    maj 2020

#5   28. maj 2020 @"Miss Soffy - ja jeg ser også jævnligt på FB smiley Må hellere prøve tjekke det igen siden der er et par opslag under Gribskov kommune.
    Tak for inputs smiley
    Lidt nysgerrig, kan se du har islænderhest? Står din også i Nordsjælland?

• Mira  D
    Mira D Tilmeldt:
    maj 2020

#6   28. maj 2020 @Vitorica - tak for dit tilbud smiley står der også nogle islænderheste ude hos jer? smiley

• #7   28. maj 2020 Miklagaard (bækkebro ved tisvilde ) søger opstaldere, adgang til tisvilde.
    Stutteri tibirke har også en plads eller to, adgang til Valby hegn og aggebo hegn.
    Hyggehest.dk ligger i Hillerød med adgang til Gribskov.
    Meld dig ind i alle grupper som vedrøre islænder og specielt den gruppe “løsdrift/opstaldes søges/tilbydes til islændere”.
    Ja jeg bor i Nordsjælland eller rettere Gribskov kommune. Hesten står ude i et lille privat sted i Helsinge med en lille skov som nabo. Kan ride derfra til Valby hegn, kan ride 20-30 min for Gribskov eller smide hesten i traileren for at tag til tisvilde som er den bedste skov ever eller til Gribskov. Kan selvfølgelig også benytte vores bane og få noget undervisning når hesten er klar igen
    Jeg har muligheden for at have min hest hjemme, men lige pt nyder jeg selskabet i stalden selvom den lille skov er temmelig triviel, men så gør jeg det at jeg rider inde i Helsinge by eller i udkanten som gør at man har en temmelig stabil hest som man kan tilbyde stortset alt undtagen halve snemænd smiley
    Her et billede fra Igår af vores tur til Solbjerg Engsø og fik fornøjelsen at se bævere for første gang i dansk natur

profilbillede
Kommentér på:
Løsdrift/vandrefold Nordsjælland til ishest

Annonce