{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

min lille rozza :´( {{forumTopicSubject}}

igår kl ca 16.00 bliver jeg ringet op, at min pony ligger ned og ikke vil rejse sig op..! men inden jeg kommer der ud er der gøet 1time. og han ligger stadig ned, vi før ham så op, og går med ham. men han er helt sløv og ryster rigtig meget, og ud over det har han også feder. vi ringer til dyrlægen og han kunne først komme når der var gøet en time! og rozza får det ikke ligefrem bedre! men langt om længe kommer dyrlægen så! han konstaterer så at rozza har en slaks tarm slyng, som ikke ses så tit! så rozza skal på landbohøjskolen. inden vi kommer der ind er klokken 22.30 . og rozza er bare rigtig syg smiley de tager hans puls og den er omkring 65, hvor en hest normalt har en puls på 45! han skal så faste de næste par dage, og må ingen mad ha i sig. så hen får en slange ned gennem næsen og bliver så "udpumpet", han får også 10 litter saltvand i drop, og de prikker hul i hans mave med et jern rørg og tapper blod og væske fra ham, han får også 2 indsprøgtninger. og får taget 10 blod prøver. og til sidst får han hele hånden af dyrlægen, op i røven! han bilver så der inden og er der stadig, og hvis vi er rigtig heldige kommer han hjem i morgen ? smiley men nej hvor er det synd for ham... :´(

( undskyld stavefejl )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min lille rozza :´(
Kommentér på:
min lille rozza :´(

Annonce