1.145 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

smykker med hestehår smykker med hestehår

Hej HG
Da jeg flyttede hjemmefra, tidligere på året. fandt jeg hestehår fra min 2 tidligere heste. Tanken var at det skulle sendes ind og laves smykker af det. Har nogen af jer fået lavet smykker med jeres hestes hår? får i det brugt? og hvor fik i dem lavet henne? holder det i længden?. Eller har i andre ideer, til hvad med kunne gøre med det i stedet? Synes det ville være synd bare at smide det ud, da det er det eneste minde jeg har tilbage fra dem.
Vh Flora

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  smykker med hestehår
  • #1   1. maj 2020 Jeg har et armbånd, men går generelt ikke rigtig med smykker.. Tag evt. et kig på facebook.dk/lykkeenglebymarcher. Hun laver perler med hestehår (og/eller aske) der kan sættes i lykkeengle, smykker eller nøgleringe smiley

• #2   1. maj 2020 Jeg har planlagt at flette hår og sætte det i en læder nøglering smiley jeg går heller ikke med smykker. Skulle jeg have noget skulle det dog være fra Christina smith. Hun har en side der hedder noget i stil med "smykker af hestehår"

Ved også der er en der hedder noget alla memoria mea som arbejder med resin forme som hun propper hår og diverse i smiley

• #3   1. maj 2020 Jeg blev student for 7 år siden, der fik jeg i studentergave lavet et hestehårs smykke fra min skønne hest, Plet. Det blev lavet af Faraos Smykker, drevet af Christina Smith ( https://christina-smith.dk/ ).
    Jeg er så sindssygt glad for det armbånd. Jeg går med det mere eller mindre hver eneste dag, og det holder stadig og er stadig lige så flot i fletningen som dengang for 7 år siden. Jeg er normalt ikke en smykkepige, men mit armbånd, det passer så fint til mig, fordi det ikke er noget der springer i øjnene på folk smiley

• #4   2. maj 2020 prøv at se her
    http://www.hjertedyr.dk/

de laver virkelig smukke ting

• #5   3. maj 2020 Jeg fik, i studentergave, et flettet armbånd lavet af Farao med hår fra min afdøde hest. Det er den BEDSTE gave jeg nogensinde har fået og jeg har brugt det mere eller mindre hver dag siden. Det er super smukt. smiley

• #6   3. maj 2020 Hej.
    Jeg har fået lavet 2 armbånd samt en flettet tot til nøglering hos tobás hairjewelry. Det ene kan du se her. Jeg har fotograferet begge mine armbånd, men kan ikke huske hvor jeg har gemt det andet billede smiley

profilbillede
  • #7   4. maj 2020 Jeg har for mange år siden fået lavet armbånd af hår fra min gamle pony. Det er stadig rigtig flot og holder godt, men får det ikke rigtig brugt smiley

Har lige fået lavet denne træhest med hår fra mine heste, og den er jeg rigtig glad for. Så har jeg altid et minde jeg kan kigge på smiley

profilbillede
  • #8   4. maj 2020 Kathrine Ahrenfeldt - Hvor er det en fin hest! Hvem har lavet den?

• #9   4. maj 2020 by-witting.dk de har også en facebook side smiley Og utrolig mange muligheder for at for den lavet så den ligner mest mulig smiley

• #10   4. maj 2020 Jeg har fået lavet fra Markus og fra min tidligere pony, jeg kan dog ikke huske hvor, men jeg er rigtig glad for dem, bruger dem dog ikke så tit smiley
    Min faster fik lavet 2 stk ved Pegasus Horse Jewelry de kom hjem og var alt for korte, blev sendt retur og fik en kæde lås i så de blev længere, passer stadig ikke. Desuden var begge armbånd fra en fjordhest med ønsket om at det gule også ville fremtræde, hvilket det overhovedet ikke gør, jeg kan godt forstå de er skuffet over resultatet. Så ingen anbefaling herfra smiley

• #12   6. maj 2020 Hvis det er laver jeg Hestehårs Smykker du kan se min hjemmeside Www.Gsjensen.dk
    Eller på facebook under GS Hestehårs Smykker
    Prisen er for de fleste af dem 300 kr.

profilbillede
  • #13   6. maj 2020 Jeg har to armbånd af hestehår. Det ene bruger jeg ikke ret meget, fordi det er meget sart. Det andet er laver af en, der desværre ikke laver mere, men det er coatet/lakeret så det kan holde til vand/sved/skidt. Bruger det rigtig meget.

Jeg har hår fra både man og hale liggende fra min aflivede pony. Tænker ikke jeg vil have et armbånd mere, men overvejer en nøglering. Skal bare lige finde et sted, der laver et design jeg kan lide og som coater, da den ellers bliver hurtigt grim.

Kommentér på:
smykker med hestehår

Annonce