339 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Compositi bøjler Compositi bøjler

Hey de damer
Jeg har snart fødselsdag, yay. /fylder 20 år puha...)

Og jeg ønsker mig 2 par nye stigebøjler det ene par i brun og det anet par i sort. Til min dressur og spring sadel.

Har hørt at flere har gode erfaringer med Compositi hvilket er et mærke jeg også tror vil passe ind i mine kriterier.

Har i andre gode anbefalinger?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Compositi bøjler
  • #2   14. apr 2020 Jeg søger intet specielt, lige nu rider jeg med de gode gamle stigebøjler med elastik i siden på begge mine sadler, jeg kunne dog godt tænke mig en noget lettere model.
    Jeg har ingen problemer med fødder, balance, støtte eller andet. Syntes at de gode gamle er helt fine at ride i. De er bare så skide grimme..

Mine kriterier er meget få.
    Plastik så er de er lette når jeg skal springe
    Gerne en bred bund
    helst ikke free jump eller de der andre til over 500 kr..

Tror jeg ender med at købe Compositi med bred bund.. de findes dog kun i sort, hvilket er lidt ærgerligt når min spring sadel er brun..

Tak for svar smiley

• #3   15. apr 2020 Hvis det er de billige Compositi bøjler du søger, så findes de jo med flere farver til gummiet. Så kan du finde en farve der passer til dine ønsker. Tror dog kun de findes i en farve i selve bøjlen.

• #4   15. apr 2020 Hvis det var mig, så ville jeg starte med et par til spring.
    Så ville jeg prøve dem af på dressursadlen, og prøve at ride med dem i dressur.
    Jeg synes at det er noget hø, at ride dressur med composit bøjler, dine fødder kommer nemt til at flagre, og du bliver dermed urolig i din opstilling.
    Jeg fortrækker bøjler med lidt vægt, til dressur.
    Hvis du gerne vil have en sikkerheds bøjle er der flere muligheder. Jeg har nogle fra Mountainhorse, som er super at ride med.

• #5   15. apr 2020 Jeg synes de er rigtig gode, at ride med, og endnu et plus at de ikke koster kassen smiley Jeg kan kun anbefale dem. Dejlig bred og skridsikker fodplade.

• #6   18. apr 2020 Syntes ikke det er så pænt at gummiet i bunden er i flere farver, de skal helst bare være brune smiley

• #7   18. apr 2020 Jeg mener ikke regnebuefarvet. selve gummiet er i forskellige farver. Bøjlen er sort.

• #8   20. apr 2020 Jeg har godt set dem du beskriver, men der er bunden jo også lyserød..
    Eller andre farver

Kommentér på:
Compositi bøjler

Annonce