{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

Bare nogen shit s;;! {{forumTopicSubject}}

<b>det kan være nogen ikke forstår at de ting jeg skriver går mig sådan på, men det gør de desværre</b>.

Nåår jeg sådan sidder og tænker over nogen ting syns jeg faktsik bare at livet sommetider er noget shit! Dog ska jeg snart have hest, <b>optur</b> men ellers, tror jeg snart jeg mister min bedste veninde, og her i gennem sommeren har jeg mistet en meeeeeeeega go ven pga kærligheds shit! hvor jeg op til flere gange har tilgiver blot for at blive såret igen. Nu er det sådan jeg også går til håndbold, mine forældre ville ikke have jeg stopper, jeg ved ikke hvorfor, det er det jeg ønsker men skal jeg stoppe der skal jeg også stoppe med at ride så nej jeg kan ikke stoppe til håndbold. men bedste venidne har her de sidste gange der har været træning spurgt om jeg kom, jeg har hver gang skrevet <b>''nej for jeg gider ikke i ferien''</b> idag begyndte hun så bare <b>''jamen det er jo heller ikke ferie mere''</b> (det er min sidste ferie dag idag) det er ligesom om at hun ikke rigtig kan tage at jeg ikke gider håndbold mere s;? Hun har også selv interessen for heste dog rider hun sjældent så hun forstår godt min kærlighed til dem? Så er der så en anden fra mit hold der har skrevet til mig <b>''er det ikke en smule latterligt du ikke gider ta til træning fordi der er ferie. du kan ligeså godt stoppe så? du gider jo ikke træne camilla. Og du plejer at sige at hvis du skal stop til træning skal du også stop på gåren - men nu får din egen hest, så stop skuda for de har betalt for den''</b> det er sandt mine forældre skal betale hest til mig, men derfor kan de jo sagtenst sælge den igen? de forstår bare ikke at jeg yder mit bedste jeg kan til håndbold når jeg er der, det er svært at yde noget godt når man ikke interessere sig for hvad man gør. jeg er ved at miste min bedste veninde og folk bliver nærmest sure bare fordi jeg ikke gider håndbold?s; hvad ville i have gjort vis i var mig?

-Camilla.
<b>undskyld for evt. stavefejl det gik lidt hurtigt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bare nogen shit s;;!
  • #1   14. aug 2007 surt..

• #2   14. aug 2007 surt

• #3   14. aug 2007 Jaaa s;;

• #7   14. aug 2007 OLLI .: det har de aldrig ville give en forklaring på, de bliver altid edike sure når jeg spørge ss:

Nørden&Punkerenx'D<3 .vis jeg skal følge mit hjerte, har mine forældre lavet en vejspærring for så vil jeg stoppe til håndbold med det forhindere de.

Signe B: det er godt, men jeg vil have det 10 gange bedre med ikke at skulle møde op til træning to gange om ugen og tage tudefærdig derfra fordi min træner ikke fatter at jeg ikke kan gøer det bedre og faktsik bare hellere vil råbe og skrige ad mig.

• #8   14. aug 2007 Som Nørden: <i> følg dit hjerte! </i>
    Dine forældre <b> vil </b> og <b> skal </b> forstå :).
    Personen der skrev du bare kan stoppe skal du glemme, den giver dig bare stress på... Du tænker for meget over tingene, men de gør jeg også og det er pisse hårdt at leve med nogen gange ;S
    men os med de stærke tanker må stå sammen og leve livet som det <b> skal </b> og <b> bør </b> gøres :D<3

• #9   14. aug 2007 »Team Hovskæg™« The Killers,. xD
    netop det er forkert at true med sådanne ting!og det kan virkelig køre mig helt ned.

• #10   14. aug 2007 Magien Danser? x D: nu er det bar sådan at jeg har plaget om at stoppe i et halvt år, jeg har prøvet at sætte mig ned og snakke med dem om at jeg er træt af det, så får jeg bare hele turen bliver sendt en på mit værelse sådan er det gang på gang. ja jrg tænker for meget over tingene ved jeg men jeg kan ikke se hvad jeg ellers skulle gøre?;s

• #12   14. aug 2007 Nææh haha.
    Min far truer også meget med såden noget, specielt lige da jeg havde fået Magic...
    Han har også sagt jeg behandlede ham og min mor som en sæk idioter og jeg fandme ikke måtte få noget aftensmad ELLER hest hvis jeg ikke begyndte at lave om på mig selv.
    Fuck jeg var bare sur på ham den!
    der var han IKKE populær i mine øjne ;P

• #14   14. aug 2007 jeg har engang skreget af min fodboldtræner under en kamp. Jeg blev sendt ud og fik en ordentlig skideballe. Blev så heldigvis vist ind på banen igen senere.

• #15   14. aug 2007 det er sku surt:( de skal lære at se det fra DIN synsvinkel:S

Kan godt forstå du bliver ved med håndbold, hvis det er betingelsen for at have hest:(

• #16   14. aug 2007 Nørden&Punkerenx'D<3 .: han vil bare flippe er ligefør jeg vil mene at jeg er ''bange'' for ham, ej men at han råber og skriger minsker bare min lyst mere og mere! det er ligefør jeg vil <b>elske</b> at blive smidt af hodet!.

»Team Hovskæg™« The Killers,. xD : det lyder ikke nemt, jeg vil helst ikke have at det skal rende så langt ud med mig, men sommetider har jeg det så dårligt at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre af mig selv. og mit humør skifter jeg er i godt humør ved fx hesten men nååår jeg komme hjem så er det hele bare noget lort. jeg har flere gange grædt mig i søvn, eller holdt mig vågen og følt mig ligegyldig. jeg håber virkelig at du får det bedre med tiden.

• #17   14. aug 2007 Magien Danser? x D: nogen gange er det ikke nemt at være til.

Tenna * Venus Doom *
    : vis jeg gjorde det kunne jeg godt pakke mine ting og tage hjem med den træner jeg haar.

Emilie <Team super NF<3 > .: det er fuldkommen urimeligt at det er håndbold frem for hest. de ser aldrig noget fra min syns vinkel!s:

• #18   14. aug 2007 Nørden&Punkerenx'D<3: ja men hvordan ikke mine strenge disiplinere forælder vil tage at deres lille perfekte pige skulle blive smidt af holdet?

Kommentér på:
Bare nogen shit s;;!

Annonce