{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

Shit og nøgne damer (debat) {{forumTopicSubject}}

Så lige lidt boogie her til middag, og der sagde værten (Nana?) noget som virkelig undre mig. Hun sagde at man på f.eks. MTV o.l. ikke må spille musik med ord som shit, fuck osv. med mindre det er censureret, men gerne må vise nøgne damer...

Min mening er så at:
Det virker fuldstændig latterligt, at man ikke må sige bandeord så som fuck, shit o.l. for for det første siger de dem stort set i alle amerikanske film, og for det andede er de ikke længere de store bandeord... alle siger nærmest shit eller fuck, hvis ikke lige de kan få tingene til at fungere...
Og det med de nøgne damer? Jeg synes det er total mandschauvinistisk. Og hvis man ser efter kommer de nøgne kvinder ind i mænds musikvideoer, med det ene formål at få deres ringe selvværd op.... mens mændende kommer pakket ind i lækkert moderne tøj... Jeg kan virkelig blive rasende når jeg ser sådan noget.. Røde strømper er IKKE nok til mig.... kald mig MØGALF IN RED!! Hvis jeg nogen sinde skal lave en musik video, tror jeg sku det bliver med flyver dragt på.... bare for at irritere den manddominerede verden, som jeg synes musik branchen efterhånden er!!

Andre som synes det er latterligt? eller hvad er jeres mening?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shit og nøgne damer (debat)
Kommentér på:
Shit og nøgne damer (debat)

Annonce