25. mar 2004 Følger: 51 Følgere: 46 Heste: 13 Emner: 533 Svar: 2.488
Hvad burde jeg gøre??? {{forumTopicSubject}}
Jeg står i denne vanskelige situasjon at jeg skal ligge flyer, armda og 2 andre heste ud for udlån/salg(dette er gjort)
Jeg er utrolig knyttet til flyer og vil jo derfor ikke at hun skal sælges(med et håp om jeg kan købe hende på et tidspunkt hvor jeg har råd til det)
Der var egentlig en veninde som skulle ha flyer et års tid, men nu har hun måske fundet seg egen hest.
Fik så igår tror jeg det var en mail fra en dame i den anden ende af landet om at hun var intr i hestene. hun fik så min sjefs nr og snakket med ham.
Han sagde til hende at jeg ville sende billeder og beskrive flyer. Men(nu er det ikke bare det at jeg vil ha flyer) damen vil bruge hesten til hobby dressur og tur ridning med hendes datter og datterens ponny. Flyer er jo rolig og alt det. MEN hun er ikke en hest man rider tur på sammen med en ponni. Det har flyer ikke tålmodighed til og hun er ikke en direkte børnehest.
Burde jeg skrive det til hende og sige at hun burde ta armada i stedet? eller burde jeg la hende få flyer?
feb 2007
Følger: 27 Følgere: 48 Emner: 121 Svar: 1.180
jul 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 254
Det burde hun ikke blive vred over. Du hjælper hende jo til at undgå et eventuelt fejlkøb. Det ville jo også være trist for hende hvis hun køber Flyer og efter 1-2 måneder finder ud af, at det er den helt forkerte hest for hende.
maj 2007
Følger: 47 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 252 Svar: 1.639
Håber det lykkeds for dig(:
Det er ikke sjovt at skulle af med en hest man er knyttet til ):
mar 2004
Følger: 51 Følgere: 46 Heste: 13 Emner: 533 Svar: 2.488
selvf ikke lige skrevet sådan..men ja..
maj 2004
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 190 Svar: 1.338
feb 2007
Følger: 27 Følgere: 48 Emner: 121 Svar: 1.180
jeg er blevet underettet af min chef om hvad du ønsker af en hest og hvad hesten skal bruges til. af mine egne erfaringer fra daglig omang med hesten flyer kn jeg fortælle at hun er til dels utålmådig og vil derfor ikke egne sig specielt som børnepony osv
så skriver du bare alt om hendes personlighed. så kunne du evt. slutte af med at sige at du er ked af det ikke lige var en hest som levede op til hendes forventninger menat du har en anden hest til salg/udlån som passer bedre til hendes krav
mar 2004
Følger: 51 Følgere: 46 Heste: 13 Emner: 533 Svar: 2.488
På en måde føler jeg også at jeg kommer til at lyve lidt for min lillesøster på 9 har redet flyer i skridt, men aldrig i verden om jeg turde la hende håndtere eller omgås flyer i alle mulige andre situasjoner da flyer da kan være en være torsk
Hvad burde jeg gøre???