{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Hvad burde jeg gøre??? {{forumTopicSubject}}

Jeg står i denne vanskelige situasjon at jeg skal ligge flyer, armda og 2 andre heste ud for udlån/salg(dette er gjort)

Jeg er utrolig knyttet til flyer og vil jo derfor ikke at hun skal sælges(med et håp om jeg kan købe hende på et tidspunkt hvor jeg har råd til det)

Der var egentlig en veninde som skulle ha flyer et års tid, men nu har hun måske fundet seg egen hest.

Fik så igår tror jeg det var en mail fra en dame i den anden ende af landet om at hun var intr i hestene. hun fik så min sjefs nr og snakket med ham.

Han sagde til hende at jeg ville sende billeder og beskrive flyer. Men(nu er det ikke bare det at jeg vil ha flyer) damen vil bruge hesten til hobby dressur og tur ridning med hendes datter og datterens ponny. Flyer er jo rolig og alt det. MEN hun er ikke en hest man rider tur på sammen med en ponni. Det har flyer ikke tålmodighed til og hun er ikke en direkte børnehest.

Burde jeg skrive det til hende og sige at hun burde ta armada i stedet? eller burde jeg la hende få flyer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad burde jeg gøre???
  • #1   9. aug 2007 synes du skal være ærlig og skrive som det er at flyer ikke er egnet til børn og hyggeridning sammen med ponyer fordi hun ikke har tålmodighed til det

• #2   9. aug 2007 Hvis din chef har bedt dig om at beskrive hesten, har du jo lov at skrive at du er orienteret om, hvad hun vil bruge hesten til og at du med dit kendskab til hesten måske ville anbefale hende at overveje en af de andre heste, hvor temperamentet måske vil passe bedre. Og så iøvrigt beskrive hendes temperament, som du kender det.
    Det burde hun ikke blive vred over. Du hjælper hende jo til at undgå et eventuelt fejlkøb. Det ville jo også være trist for hende hvis hun køber Flyer og efter 1-2 måneder finder ud af, at det er den helt forkerte hest for hende.

• #3   9. aug 2007 Du kan jo skrive hvordan Flyer er, og så sige at du har en anden hun kan kigge på.
    Håber det lykkeds for dig(:
    Det er ikke sjovt at skulle af med en hest man er knyttet til ):

• #4   9. aug 2007 selvf skal jeg gøre det:) men kan man skrive noget spdan som det her: siden du skal bruge en hest dels til bane ridning og så tur så vil jeg anbefale armada da flyer ikke er en børneponni?

selvf ikke lige skrevet sådan..men ja..

• #5   9. aug 2007 fortæl sandheden :)da jeg solgte klaus fik jeg adskillige henvendelser af folk der ville bruge ham som børnepony , og det var han bestemt ikke egnet til, og fortalte jeg dem også. og fik altid et tak igen for min ærlighed smiley

• #6   9. aug 2007 ville skrive noget i retning af :

jeg er blevet underettet af min chef om hvad du ønsker af en hest og hvad hesten skal bruges til. af mine egne erfaringer fra daglig omang med hesten flyer kn jeg fortælle at hun er til dels utålmådig og vil derfor ikke egne sig specielt som børnepony osv
    så skriver du bare alt om hendes personlighed. så kunne du evt. slutte af med at sige at du er ked af det ikke lige var en hest som levede op til hendes forventninger menat du har en anden hest til salg/udlån som passer bedre til hendes krav

• #7   9. aug 2007 ja okei:) det vil jeg så gøre. Må bare li ta mig sammen og ikke lå tårene presse på.

På en måde føler jeg også at jeg kommer til at lyve lidt for min lillesøster på 9 har redet flyer i skridt, men aldrig i verden om jeg turde la hende håndtere eller omgås flyer i alle mulige andre situasjoner da flyer da kan være en være torsk

Kommentér på:
Hvad burde jeg gøre???

Annonce