{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Flytte efter gymnasiet?? {{forumTopicSubject}}

Jeg går pt i 3.g og har kraftigt overvejet at flytte til england efter. Er der nogen der har erfaring med lignende eller kender nogen som kender nogen? Ved nemlig ikke om jeg burde tage en videregående uddannelse inden eller bare tage chancen.

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytte efter gymnasiet??
  • #1   19. sep 2019 Jeg tog til Australien efter 3. g. har en gran kusine der tog til England efter 3.g hun var au pair ved en engelsk familie. Jeg fandt mit arbejde gennem en organisation og kom til at arbejde på en farm. alt efter hvad du vil lave er der gode muligheder, du kan jo nok ikke lige blive leder for et højtstående firma smiley men tænker det kun fantasien der sætter grænser for hvad du kan komme til at lave

• #2   19. sep 2019 Hvad vil du i England?
    Kender du nogen??

Som afveksling efter gymnasiet, ja, jeg kender mange der har rejst ud og arbejdet i et sabbat år.

Men, hav en plan for hvad du vil med det, og for hvor pengene skal komme fra...

• #3   19. sep 2019 En jeg plejede at stå i stald med tog til England efter gymnasiet, hvor hun arbejdede med heste, men flyttede hjem igen, da hun ikke rigtigt trives med det alligevel - du kan læse mere og hendes oplevelse osv. her: https://www.facebook.com/FransidenBritishEquestrianVerden/ smiley

• #4   20. sep 2019 Ja, jeg kender mange, der er rejst til udlandet efter 3.g i længere perioder, inkl. mig selv. Men hvad vil du derovre? Jeg kender en, der tog til London uden et job på hånden - hun var derovre i 3-4 måneder, tror jeg, og endte med at have arbejdet meget kort tid på et par forskellige restauranter, før hun tog hjem. Hele turen måtte derfor betales ud af hendes opsparing, hvilket ikke lige var planen.
    Kender også en, der har lavet samme nummer i Spanien - hun tog dog hjem efter et par uger.

Arbejdssituationen i lige præcis England er jo også noget usikker for udlændinge i disse dage, før Brexit er overstået, og vi ved, hvad der besluttes. Jeg kender flere ikke-englændere, som bor derovre (og har boet der i flere år), som nu er bange for at blive sendt hjem eller skulle igennem en masse papirarbejde hvert år for at få lov til at blive. Så overvej, om det lige skal være England.

• #5   20. sep 2019 Jeg tog til England efter handelsskolen, for at arbejde med heste, og gjorde det i 9 måneder smiley Synes det var helt vildt godt og var utrolig glad for det smiley

Kommentér på:
Flytte efter gymnasiet??

Annonce