{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Starte forfra {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen.

Jeg starter i 3.g på gymnasiet her efter sommerferien. havde egenltig tænkt mig at tage et år hvor jeg tjener penge når jeg er færdig med gymnasiet, også flytte til aalborg og læse som finansøkonom, men helt ærligt, det er lige gået op for mig hvor kedeligt det lyder!
- jeg lever jo kun en gang, og skal altså have noget ud af livet.

1. Jeg elsker heste
2. jeg har redet det meste af mit liv
3. jeg ville dræbe for en fremtid med heste
- men hvorfor er det så jeg ikke kæmper videre for et job med heste? hmm jeg er westernrytter og det er ikke specielt nemt at komme ind nogle steder for det.

Jeg tænker så at det kunne være rigtig fedt at tage på højskole, og jeg sidder og kigger på Aalborg sportshøjskole hvor de har en ride linje og så går det bare op for mig at det er det jeg skal. Jeg skal tage en chance her i livet i stedet for bare at gøre det mine forældre forventer jeg gør.

Problemer:
1. Jan kan kun det grundlæggende i både dressur og spring. Da jeg har redet western de sidste 7-8 år af mit liv.
2. jeg vil ikke omskole min hest. Hun er blevet kasseret som dressur hest 1 gang, og det er efter det jeg jeg har omskolet hende til western. Så det er udelukket.
3. Er jeg for gammel til at lære? jaja ved godt man aldrig bliver for gammel til at lære er kun 17 år, men alligevel, de fleste der rider spring og dressur har jo gjort det siden de kunne gå.

ved egentlig ikke helt hvad jeg søger, men måske nogle der har samme tanker som mig?
nogle der kender til højskolelivet?
nogle der har prøvet at skifte disiplin hvor det er gået godt/skidt?
- lad mig bare høre alt.

Lige en ting til, tænkte på at finde et arbejde efter gymnasiet i en stald. Mange steder bliver man tilbudt daglig undervisning og det kunne måske sætte skub i det hele(:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Starte forfra
Kommentér på:
Starte forfra

Annonce