{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Springer uden udstyr! På film.. xD
  • #1   12. jul 2007 Og han er altså aldrig brugt til horsemanship.. smiley

• #2   12. jul 2007 Fordi man måske umiddelbart ville tro at han var trænet indenfor det, når han ikke har udstyr på.. smiley

• #3   12. jul 2007 Her springer Louise uden udstyr på ham, og bagefter kommer han på fold.. xD

http://www.youtube.com/watch?v=9Or19xbdZPk

• #4   12. jul 2007 Jooh, det er det nok.. Men jeg rider nu altid uden ridehjelm, og som der står i Tjalfes profil, så er det mit problem, og det kan andre ikke gøre noget ved.. smiley

• #5   12. jul 2007 *Team Dj* Passer Smukke Pinto Lucas lige nu smiley .

Det er jo altid dumt at ride uden hjelm, ligesom der er at køre på cykel og scooter uden hjelm smiley Men vil sige det er personens eget valg smiley

• #6   12. jul 2007 ja, det er dumt at ride uden hjelm smiley jeg har også været ude for uheld med både scooter og hest, hvor jeg har været glad for min hjelm, men derfor rider/køre jeg stadig ikke altid med hjelm smiley

Syntes stadig det er personens eget valg smiley det kommer jo kun til at gå ud over personen selv ;P

• #7   12. jul 2007 Den eneste grund til at jeg rider uden ridehjelm, er fordi jeg kender Tjalfe så godt.. Jeg ved hvad han kan blive bange for, og hvad han ikke siger noget til.. Og skulle der ske et eller andet hvor han bliver bange og styrter afsted, så bliver jeg altid siddende (er aldrig faldet af en hest der bare løber, og Tjalfe bukker aldrig når han går i panik), og er i stand til at holde hovedet koldt, så jeg kan koncentrere mig om at få hesten stoppet igen..

• #8   12. jul 2007 Og det kan jeg ikke med hjelm.. Den irriterer mig grænseløst, og føler slet ikke at jeg kan tænke med den på.. Ved godt det lyder fuldstændig åndssvagt, og "Nåeh ja, som om!", "Yeah right, tro på det!", men det er altså rigtigt....

• #9   12. jul 2007 Det er også rigtig dejligt.. smiley

Engang var jeg ude at ride med en veninde, og pludselig bliver begge hestene mega bange for nogle paraplyer, så de vender bare rundt og styrter afsted i fuld galop.. Det gik ret hurtigt op for mig at vi altså ikke ville kunne stoppe dem igen sådan lige med det samme, og da hestene løb lige ved siden af hinanden, kunne jeg lige så stille og roligt sige til min veninde: " Du kan lige så godt lade være med at prøve at stoppe ham, det vil ikke lykkes lige nu. Vi drejer dem ind af den sti derovre, så kan vi nok få dem lidt ned i fart." Og ganske rigtigt, lige så snart vi fik dem drejet satte de farten lidt ned, og vi kunne så stoppe dem.. Så i stedet for at gå i panik, kunne jeg sådan set nyde den jordetur vi fik ud af det.. smiley

Kommentér på:
Springer uden udstyr! På film.. xD

Annonce