{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

uden udstyr.... {{forumTopicSubject}}

hej alle.
her i går havde jeg lige redet noget dressur på sirocco og skridtede jeg hende af uden sadel eller hovedtøj, og så er der en der banker på imens jeg skridter rundt (det skal lige siges at jeg troede at det bare var en der skulle hente noget, for der var nogen der lige var kommet tilbage fra stævne) så jeg sagde kom ind. og der kom en pige med en hest så jeg skyndte mig at hoppe ned og tage hendes grime på, og så skulle pigen lige holde et foredrag om hvor farligt det er at ride uden udstyr og det kan være farligt for hesten, og man skal ride med udstyr HELE tiden uanset hvad, og jeg kan komme rigtig galt afsted, hvis nu hesten ville smide mig af. og så tænker man bare 1. sirocco ville aldrig smide mig af bevist 2. det er jo ikke skadeligt for hesten at ride uden udstyr, tværtimod 3. det er heller ikke skadeligt for mig! selvom hun ALDRIG selv rider med hjelm ikke engang når hun springer. og hun rider også med alverdens udstyr, hun rider med: champong (glidetøjle, eller hvad det nu hedder) fortøj og nogle gange et skabt bid.
det er virkelig bare noget der kan irretere en.
hvad syntes i? syntes i det er forkert at ride uden udstyr eller?? (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uden udstyr....
Kommentér på:
uden udstyr....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce