Bryllupstøj Bryllupstøj
Hej alle
Står og skal til bryllup her 2x gange i år.
Har store problemer med at finde ud af hvilken kjole je skal tage på.
Ved godt hvid er udelukket, har dog fundet en kjole som er hvid med mønster på som sagtens kunne gå an.
Men er der nogen af jer der kan forklare reglerne for tøj indenfor bryllup? altså hvilke farver man må ha på osv.
aug 2007
Følger: 56 Følgere: 72 Heste: 1 Emner: 80 Svar: 1.314
Mener at årsagen primært er, at hvid skiller sig så meget ud, at bruden ikke længere virker som "midtpunkt" hvis der også er andre med hvidt på.
Hvis du er i tvivl ville jeg kontate bruden og høre om kjolen går an. Ville personligt mene at den er til grænsen, idet basis-farven stadig er hvid. Men om bruden har noget imod det eller ej, kommer an på den individuelle
dec 2007
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 372
Jeg har også lært, at sort er forbudt (altså helt sort), men det har jeg nu været vidne til, at mange er ligeglade med.
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 481 Heste: 6 Emner: 127 Svar: 2.142
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 481 Heste: 6 Emner: 127 Svar: 2.142
dec 2008
Følger: 15 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.774
Jeg ville aldrig selv troppe op i hvid eller helt sort, men synes godt du kan have den kjole på., den har jo meget farve og mønster på, måske lige med en sød sjælevarmer el.
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.747
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 136 Svar: 1.697
og ellers spørg bruden. men tænker ikke at der skulle være noget problem
jun 2011
Følger: 52 Følgere: 29 Heste: 4 Emner: 72 Svar: 526
Skal til 2 bryllupper i år hvor det første her kun er for nære venner og famile, plus meget afslappet stemning (det i Jylland) det andet er min fars "rigtige" bror og det er mere med lokation og hele fam og venner. Så det er meget mere fint end det her om 2 måneder ca.
Kjolen jeg lagde op var bare en jeg havde kigget på. Kigger mig om efter andre valg muligheder.
jul 2008
Følger: 65 Følgere: 67 Heste: 6 Emner: 99 Svar: 2.546
Ellers ville jeg dække skuldrene til i kirken og så have samme kjole på.
Hvid er udelukket - jeg ville ALDRIG vælge hvid... ikke engang hvidt mønster
Min lyserøde kjole gik i stykker aftenen inden, vi tog til bryllup (lynlåsen røg!). Heldigvis havde jeg købte denne kjole med på udsalg til kun 300 kr., så den kom på i stedet, selvom den var sort i bunden, heldigvis med meget glimtende guldbroderinger. Der var lige krise
Chi Chi London laver virkeligt flotte kjoler til sådanne lejligheder
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.472
Hvorfor ikke bare sende et billede til brud/brudgom (den af dem, der er din bedste ven) og vis billedet og hør hvad de siger?
Hvis man er i tvivl om noget til en fest, hvorfor ikke bare spørge værten?
(til min fætters bryllup havde jeg en kjole på, der lignede den hvide / mønstrede og så et sjal til skuldrene.)
jun 2011
jun 2011
aug 2016
Jeg tror at en SMS med teksten "jeg overvejer at købe denne kjole - hvad synes du om stilen, jeg synes den er flot? Øj, jeg glæder mig til jeres fest!" ville jeg da bare have ment var bonus op til vores bryllup.
Men nu er det da også længe siden..
dec 2008
aug 2016
Kl 10 på min bryllupsdag lavede far og jeg grovere vvs arbejde.
Som I, de havde fået lavet nyt badeværelse og håndværkeren havde sagt, at han var færdig en måned før brylluppet. Han var færdig dagen inden.
Der skulle jo lige laves afløb til toilettet, håndvask og bad, gerne før gæsterne kom...
Maria, du har ret.
Forskellig stresstærskel.
dec 2008
altså på dagen kunne alt og alle sige og gøre hvad de ville, jeg måtte intet, da jeg var til frisør og makeup kl. 7 og så kunne jeg ellers sidde og pynte ind til jeg skulle i tøjet ??
aug 2016
Shit? Oh, yeah. Arbejd arbejd!
Hos os havde alle en aktiv og cool dag. Startede med borddækning i teltet, så lidt hoppen rundt på kloakrør for at rette hældningen til, og så gik det slag i slag derfra.
Og I havde sikkert også en fantastisk dag.
Der kommer flere fantastiske dage, og det bliver godt.
Især tanken om gode dage derefter.
dec 2008
Og ja, så er der alle de fantastiske dage sammen, bagefter.
Vi har lige haft kobberbryllup, den mest fantastiske dag!
Bryllupstøj