min farmor hader mig? min farmor hader mig?
jeg tror virkelig min farmor hader mig.
det startede til jul i 2005, hvor min fars søster havde fået nogen gaver til sine børn, men de var ikke gode nok, og hun ville ikke selv bytte julegaverne.
min far blev sur og vi blev smidt ud af min farmor's hus.
jeg har set hende to gange siden.
hun kom ikke til min konfirmation, og hun kommer aldrig til fødselsdage. i fredags blev min storebror 18, og hun kom ikke. hun skulle til sin søsters mands brors datters studenterfest.
jeg ed ikke hvad jeg skal gøre?
hun sender altid bare 500 kroner som om at så måtte jeg da være glad for det`?
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 45 Heste: 1 Emner: 106 Svar: 2.038
Jeg ville nok snakke med min far om det, jeg tror ikke det har noget med dig at gøre men noget med din far og din farmor at gøre.
Hvis du snakker med din far kan du måske få ham til at ringe til hende og tø isen lidt op ?
jan 2007
Følger: 79 Følgere: 79 Heste: 8 Emner: 94 Svar: 1.278
jul 2005
Følger: 135 Følgere: 150 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 4.243
jan 2007
det er min faster der har sagt til min farmors eksmand, at hvis hun hørte om at han havde haft besøg af os, fik han ikke lov at se hendes børn igen. så han vil ikke se os...
hun er nok bange for det samme, at hun ikke må se min faster's børn, hvis hun ser mig og min bror..
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 45 Heste: 1 Emner: 106 Svar: 2.038
jan 2007
så smed min farmors mand os ud.
og nu ser vi aldrig andre fra min fars familie end min fars bror, fordi han skal låne værkstedet.
jan 2005
Følger: 86 Følgere: 83 Heste: 8 Emner: 272 Svar: 1.722
mar 2006
Følger: 336 Følgere: 307 Heste: 19 Emner: 43 Svar: 862
Hos mig har jeg altid bedst kunne med min mormor, det har nok også noget at gøre med at de har passet mig hver eneste dag fra min mor begyndte at arbejde igen til jeg skulle i børnehave, - så det er klart at jeg har et bedre bånd der.
Men min mormor ville også altid være der for mig, og sådan er det ikke med resten af fætrene og kusinerne, - altså er jeg hendes yngling.
Men jeg har altid være bange for min farmor, - hun skældte altid ud da jeg var mindre, og da jeg så fik en lille kusine og en lille fætter var hun helt oppe at køre, - for neej, de var da bare så søde og så velopdragne, jaja, hun har sådan en poselæns fugl stående næsten nede på gulvet, og vi har altid fået over meget skældud hvis vi rørte den.
Men ak, - lille fætter fik også skældud første gang, men så flyttede hun den da bare så han ikke skulle blive fristet !? Det kunne hun sku da også have gjort ved os andre haha xD
Men jeg er ikke særligt meget sammen med min familie, jeg bliver helst væk fra familie festerne og fødselsdsgene, det keder mig bare allt for meget.
min farmor hader mig?