skrammende avis mand :O! skrammende avis mand :O!
Jeg kunne høre en bil i gårds pladsen og gik ud for at se om det var min mor der kom hjem, men det var det ikke! det var en mærkeligt farvet bil hvor på der stod noget med danske medier? og så kom der er mand ud af bilen, med sådan et rigtigt kæææmmpppe tandlæge smil XD og siger hej, og kender mit navn og alt muligt
Han er så fra mit nye avis arbejde, og skal aflevere min ansættelses kontrakt, da jeg overtager aviserne fra min bror... han løre så igen og da jeg komme ind er der en side som ikke høre med til kontrakten, det er sådan en af de der tillykke med jobet sedler, men kæft den her er skrammende, for det er ikke bare sådan en standart seddel som de bare printer ud, men de har skrevet en hel A4 side til mig
"Da det kan være lidt sværdt at omdele de første på gange, specialt når det er mørkt, kan det jo være at din bror kan hjælpe dig" og
"Jeg har også hørt at du overtager avis ruten fra din bror, derfor har jeg ikke taget cykel tasker med til dig"
og sådan en masse andre ting hvor der nævnes ting som de altså ikke har fået at vide andre steder end da vi ringede ind, de må sq* havde hjerne som elefanter når de kan huske det!
okt 2004
Følger: 117 Følgere: 122 Heste: 3 Emner: 1.088 Svar: 12.061
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.406
sep 2006
Følger: 204 Følgere: 181 Heste: 3 Emner: 307 Svar: 3.512
håber ikke jeg møder Albert igen så xo/
kom til at kalde ham en grim elefant "nurh se den lille grimme elefant"
-ups !
men ja skræmmende !
skrammende avis mand :O!