1.579 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Hjælp til hvad man kan lave med kæresten Hjælp til hvad man kan lave med kæresten

Jeg har 45 måneders dag med min kære kæreste i morgen, 45 måneder er meget ja! Men men men... vi laver ALDRIG noget mere på vores måneds dag efter som vi er nået op på mange måneder haha.
Men i morgen har vi tænkt os at lave noget men hvad? Det er det store spørgsmål... vi har ingen ide!

Har i nogle ideer?
Skyd skyd skyd bare kom med hvad i har.

Ingen hate det magter jeg ikke da off topic er en gruppe der er til alt ??

Glædelig jul og hav en fantastisk aften ??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til hvad man kan lave med kæresten
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
    #3   21. dec 2018 Vi har snart 72 måneders dag.

Vi stoppede med at holde månedsdag efter første måned.

Det er jo ikke værd at fejre at ens forhold har holdt en måned ekstra.
    Vores årsdag har vi faktisk også glemt de sidste par år.

Jeg syntes det er mærkeligt at Skulle lave noget en bestemt dato, hvorfor ikke bare lave noget når lysten er der?

• #4   21. dec 2018 I kan bage sammen, lave en romantisk middag, med levende lys osv.. tag i wellness, går en tur i skoven, tage i biffen, alt efter hvor I bor, tage ud til nogle af de serværdigheder der er i jeres område. jeg har før taget i hirtshals oceania og kigget fisk sammen med en kæreste fordi vi trængte til en dag sammen uden for hjemmets vægge..

• #5   21. dec 2018 Vi har lige blevet skilt efter 150 mnd smiley jeg synes det er dejligt at man husker på at værdsætte hinanden, og laver noget hyggeligt sammen, men om det skal være for at fejre forholdets længde, skal jeg ikke gøre mig til herre over. Det vigtigste er hverdagen og at huske på at værdsætte de små ting. smiley men hvad med at tage til Vejle fjord spa hotel og forkæle både krop, sjæl og hinanden smiley

Mvh TT

• #6   21. dec 2018 Sex...
    Sex er en klassiker.

Biograf.
    Restaurant.
    Købe take out, køre et godt sted hen.
    Mere Sex....

Gå en tur. Brætspilscafe. Museer.
    Escape room.
    Svømmehal.
    Wellness.
    Massage.
    ...
    Det er ikke helt for sjov at jeg nævner Sex hele tiden.
    I starten (de første to år) kommer trangen til Sex spontant.
    Derefter er det ikke noget, der bliver ved at dukke op af sig selv.
    Senere i samlivet skal man sørge for, at røre hinanden.
    Kæresten skal behandles som din telefon.
    Rør hele tiden ved ham. Kig på ham. Tal til ham. Brug tid med ham.
    Det er en joke - men sandt.

Det er lidt for sjov, at jeg skriver Sex. Men.
    Bare rør ved hinanden.
    Og tal sammen.
    Og gør ting sammen.

Hilsen damen, der fejrer 164 måned dag om 3 dage.

• #7   21. dec 2018 Her i huset er vi på.... 70 måneder tror jeg.. Vi har aldrig lavet noget særligt på årsdage.. Til gengæld har vi en dejlig hverdag.. smiley

• #8   21. dec 2018 Hvad med noget så simpelt som ud og spise og så biografen? Det er i hvert fald ikke noget vi gør til hverdag herhjemme, så det er rigtig hyggeligt når det en sjælden gang sker.
    Har vi enkelte friweekender, kan vi godt finde på at flytte tv'et ind i stuen, og så bare blive i sengen næsten hele dagen. Afslapning er virkelig undervurderet!

Og så er jeg lidt imponeret over, at I kan tælle måneder alle sammen. Jeg gav op efter 2, og glemmer allerede vores årsdag smiley

• #9   21. dec 2018 Tusind tak for jer der kan skrive noget konstruktivt. Det vil jeg the med mig smiley

Jer det spørg om man SKAL noget?? Nej self skal man ikke det og det er ikke for at “fejre” det.... vi vil bare gerne lave noget på dagen for en gangs skyld. Som jeg også skriver var det ikke derfor hvis i læser ordentligt!!!

• #10   21. dec 2018 Hold da årsdag i stedet for månedsdag, når det er så længe smiley

• #11   21. dec 2018 Måtte lige regne efter hvor mange måneder vi har kendt hinanden (jeg kan ikke engang huske den dato vi blev kærester, eller måned, vi er bare blevet enige om, at da min fødselsdag er i marts så var det nok der.....måske) smiley
    Synes det er fedt i fejrer noget sammen - uanset hvad det er smiley
    Jeg ville tage udgangspunkt i hvad I godt kan lide at lave, for måske er I typerne der elsker at gå ud, måske nogle der elsker at hygge hjemme. Økonomi spiller også en rolle.
    Har I lidt penge, kan lide at gå ud og bor i nærheden af en by, ville jeg tage en tur i spa med massage, ud at spise og hjem og hygge.
    Med lidt færre penge; køb ind til lækker mad (gerne noget anderledes, så det ikke kører på rutinen - f eks sushi hvis I ikke plejer det), og så masser hinanden smiley
    Tillykke med månedsdagen smiley

• #12   21. dec 2018 Camilla: køl lige ned alle skriver pænt til dig her. Slutter mig til de andre forslag der er kommet.

• #13   21. dec 2018 elsker at gå en tur med min kæreste
    Måske en tur i biffen
    Bagefter pizza:)

• #14   21. dec 2018 syntes det er super fedt I at husker og lave noget sammen, om det så er månedsdag eller ej.
    i mit tidligere forhold holdt vi ikke månedsdag, men tog mindst 1 dag om måneden hvor vi tog ud og lavede noget sammen, ellers går der for meget hverdag i den..

en anden ide kunne også være at tage på en hyggelig cafe og drikke kaffe eller spise is, gå en tur og kigge på juleudsmykningen i jeres by, hånd i hånd, arm i arm og bare nyde hinanden..
    og tillykke med jeres månedsdag, håber i får en god dag sammen

• #15   21. dec 2018 Damen på det 19 år med sin forlovede. I år tog vi en tur til Tyskland, for at opleve deres mange julemarkeder smiley sammen med en masse venner smiley
    Vi plejer altid at forkæle os på vores årsdag, med at tag ud og spise god mad på en restaurant smiley

• #16   21. dec 2018 Skal lige siges at vi har været forlovet i 18 år og tror ik det ændre sig så meget smiley jeg har det så fint som det er uden papirer på hinanden.
    Lav det i lyster, om det så at tag ud og spise, i biffen, leje film derhjemme på tv og råhygge, tag ud og bowle, gå en tur i skoven, tag ud og shoppe.. lav lidt ud over det sædvanlige medmindre man er super romantiske som person smiley

• #17   21. dec 2018 Vi har så været sammen i 438 måneder og 16 dage smiley smiley smiley
    Vi er dog for længst holdt op med at fejre månedens dag. Men mødedag, forlovelsesdag og selvfølgelig bryllupsdage fejres.

Det handler ikke om hvor længe man er sammen, men hvordan man er sammen.

• #18   21. dec 2018 45 måneders dag smiley smiley smiley

Jeg kender vitterligt ingen, der laver noget på deres "månedsdag", men det er da hyggeligt, at I gerne vil lave noget sammen. Det er jo det, man skal have for øje.
    Gør det, som I ikke plejer til hverdag: måske har I travlt og får ikke lavet et godt måltid mad sammen og afslapning bagefter. Måske er I personer, der slet ikke gider at stå i køkkenet og kreere, og vil hellere opleve noget? Tivoli eller lignende. Eller vandre en god lang tur uden mobiler eller andet fancy, med medbragt mad.

Det kommer jo helt an på, hvad I foretrækker som personer, og hvad I (ikke) laver sammen i hverdagen.

• #19   21. dec 2018 Jeg syndes også månedsdag ikke er noget særligt, har aldrig holdt det, heller ikke første gang, men hver sin smag, og det er fint at være forskellige, kender andre som holder månedsdage. smiley
    Jeg fejre årsdag med kæresten har vi altid gjort, måden vi gjorde det på førhen i tiden var og give hinanden gaver, det stoppede efter 3 år, siden da har vi valgt bare at tage ud og spise på restaurant, og hygge sammen, sidde og snakke sammen... Måske det var noget? smiley
    Vi plejer at betale for hvad vi selv har spist og bestilt, så bestemmer man nemlig selv sin pris. smiley

• #20   22. dec 2018 I kunne tage ud og vinterbade smiley

• #21   22. dec 2018 hihi jeg glemmer altid vores bryllupsdag???? vi går ikke så højt op i det men en god middag eller en tur i biffen kan man vel altid??

• #22   23. dec 2018 Høhøhø... "Månedsdag".. Den har jeg alligevel aldrig hørt før, men nu er jeg også ret gammel. smiley Jeg kan kun huske vores bryllupsdag, men har ingen anelse om det andet, da vi blev kærester i 1989. smiley

Nogen gange tager vi ud og spiser på vores bryllupsdag, og eller ja, så er det jo bare en dag. smiley

• #23   23. dec 2018 Michael - "Ja, også er det jo bare en dag" smiley det er en typisk mande sætning, som er en af de essentielle ting der adskiller kvinder og mænd sine tanker og følelser smiley vi kvinder (taler for de jeg kender) lægger vægt på disse ting når vi er forelsket, da denne dag for os symboliserer den vigtigste dag for forholdet, da vi mødtes. Og vi der "tænker med hjertet" og lader os ofte styre af følelser har behov for at fejre denne dag hvor vi blev så lykkelige. Og vi forstår ikke hvorfor det er svært for Jer at huske denne dag.
    I mænd, i er bare glade for at I mødte os, også er alt andet ligegyldigt smiley
    Man ser at yngre mennesker får problemer med denne dag, da de yngre, oftere lader sig styre af følelser, og pigerne bliver kede af det/rasende over at kæresten glemte dagen. smiley
    Bare et lille sidespring som er lidt sjovt da det viser forskellen på kvinder og mænd, yngre og ældre smiley

Mvh TT

• #24   23. dec 2018 Vi har endnu ikke nået at lave noget specielt på vores månedsdage, men vi har også "kun" været sammen i 9 måneder nu ??. Der er altid kommet det ene eller det andet i vejen :P. Det tog ham også 9 måneder at give mig en buket ??.
    Men hva, jeg er ret ligeglad. Bare jeg har ham, så er jeg glad <3.
    Vi får nok heller ikke fejret vores årsdag til marts, for det er lige midt i forårsarbejdet ?? - han er landmand, så der er en del at se til :P.

Men tag ud at spise, lav selv noget lækkert mad, gå i biffen e.l. smiley

• #26   23. dec 2018 TT: stort set ALLE kvinder i denne tråd kan ikke passes ind i din generaliserende og forregnede beskrivelse smiley
    Hvis du har det sådan er det selvfølgelig helt ok, men så skriv det, fremfor at fortæl hvordan kvinder er (også selvom du skriver at du taler for dem du kender).
    Folk er forskellige - også mellem kønnene smiley

• #27   23. dec 2018 Altså hvis I læste i stedet for at være fejl findere, så kunne I læse at der står i parantes "taler for de jeg kender" og jeg har diskuteret dette med mange(ikke alle) af de jeg kender da der op igennem årene har været mere eller mindre brok "han glemte vores dag" agtig smiley

Mvh TT

• #28   23. dec 2018 TT: jeg citerer dig for præcis det....men du generaliserer stadig og fortæller hvad der er vigtigt for "kvinder"

Kommentér på:
Hjælp til hvad man kan lave med kæresten

Annonce