Hjælp til hvad man kan lave med kæresten Hjælp til hvad man kan lave med kæresten
Jeg har 45 måneders dag med min kære kæreste i morgen, 45 måneder er meget ja! Men men men... vi laver ALDRIG noget mere på vores måneds dag efter som vi er nået op på mange måneder haha.
Men i morgen har vi tænkt os at lave noget men hvad? Det er det store spørgsmål... vi har ingen ide!
Har i nogle ideer?
Skyd skyd skyd bare kom med hvad i har.
Ingen hate det magter jeg ikke da off topic er en gruppe der er til alt ??
Glædelig jul og hav en fantastisk aften ??
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
Vi stoppede med at holde månedsdag efter første måned.
Det er jo ikke værd at fejre at ens forhold har holdt en måned ekstra.
Vores årsdag har vi faktisk også glemt de sidste par år.
Jeg syntes det er mærkeligt at Skulle lave noget en bestemt dato, hvorfor ikke bare lave noget når lysten er der?
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.403
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1641 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.477
Mvh TT
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.472
Sex er en klassiker.
Biograf.
Restaurant.
Købe take out, køre et godt sted hen.
Mere Sex....
Gå en tur. Brætspilscafe. Museer.
Escape room.
Svømmehal.
Wellness.
Massage.
...
Det er ikke helt for sjov at jeg nævner Sex hele tiden.
I starten (de første to år) kommer trangen til Sex spontant.
Derefter er det ikke noget, der bliver ved at dukke op af sig selv.
Senere i samlivet skal man sørge for, at røre hinanden.
Kæresten skal behandles som din telefon.
Rør hele tiden ved ham. Kig på ham. Tal til ham. Brug tid med ham.
Det er en joke - men sandt.
Det er lidt for sjov, at jeg skriver Sex. Men.
Bare rør ved hinanden.
Og tal sammen.
Og gør ting sammen.
Hilsen damen, der fejrer 164 måned dag om 3 dage.
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Heste: 4 Emner: 19 Svar: 329
aug 2008
Følger: 81 Følgere: 101 Heste: 7 Emner: 259 Svar: 7.248
Har vi enkelte friweekender, kan vi godt finde på at flytte tv'et ind i stuen, og så bare blive i sengen næsten hele dagen. Afslapning er virkelig undervurderet!
Og så er jeg lidt imponeret over, at I kan tælle måneder alle sammen. Jeg gav op efter 2, og glemmer allerede vores årsdag
sep 2011
Følger: 46 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 19 Svar: 13
Jer det spørg om man SKAL noget?? Nej self skal man ikke det og det er ikke for at “fejre” det.... vi vil bare gerne lave noget på dagen for en gangs skyld. Som jeg også skriver var det ikke derfor hvis i læser ordentligt!!!
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.747
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.583
Synes det er fedt i fejrer noget sammen - uanset hvad det er
Jeg ville tage udgangspunkt i hvad I godt kan lide at lave, for måske er I typerne der elsker at gå ud, måske nogle der elsker at hygge hjemme. Økonomi spiller også en rolle.
Har I lidt penge, kan lide at gå ud og bor i nærheden af en by, ville jeg tage en tur i spa med massage, ud at spise og hjem og hygge.
Med lidt færre penge; køb ind til lækker mad (gerne noget anderledes, så det ikke kører på rutinen - f eks sushi hvis I ikke plejer det), og så masser hinanden
Tillykke med månedsdagen
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.243
okt 2012
Følger: 44 Følgere: 24 Heste: 6 Emner: 35 Svar: 686
Måske en tur i biffen
Bagefter pizza:)
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.403
i mit tidligere forhold holdt vi ikke månedsdag, men tog mindst 1 dag om måneden hvor vi tog ud og lavede noget sammen, ellers går der for meget hverdag i den..
en anden ide kunne også være at tage på en hyggelig cafe og drikke kaffe eller spise is, gå en tur og kigge på juleudsmykningen i jeres by, hånd i hånd, arm i arm og bare nyde hinanden..
og tillykke med jeres månedsdag, håber i får en god dag sammen
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 481 Heste: 6 Emner: 127 Svar: 2.142
Vi plejer altid at forkæle os på vores årsdag, med at tag ud og spise god mad på en restaurant
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 481 Heste: 6 Emner: 127 Svar: 2.142
Lav det i lyster, om det så at tag ud og spise, i biffen, leje film derhjemme på tv og råhygge, tag ud og bowle, gå en tur i skoven, tag ud og shoppe.. lav lidt ud over det sædvanlige medmindre man er super romantiske som person
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 34 Svar: 1.244
Vi er dog for længst holdt op med at fejre månedens dag. Men mødedag, forlovelsesdag og selvfølgelig bryllupsdage fejres.
Det handler ikke om hvor længe man er sammen, men hvordan man er sammen.
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.577
Jeg kender vitterligt ingen, der laver noget på deres "månedsdag", men det er da hyggeligt, at I gerne vil lave noget sammen. Det er jo det, man skal have for øje.
Gør det, som I ikke plejer til hverdag: måske har I travlt og får ikke lavet et godt måltid mad sammen og afslapning bagefter. Måske er I personer, der slet ikke gider at stå i køkkenet og kreere, og vil hellere opleve noget? Tivoli eller lignende. Eller vandre en god lang tur uden mobiler eller andet fancy, med medbragt mad.
Det kommer jo helt an på, hvad I foretrækker som personer, og hvad I (ikke) laver sammen i hverdagen.
dec 2015
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 416
Jeg fejre årsdag med kæresten har vi altid gjort, måden vi gjorde det på førhen i tiden var og give hinanden gaver, det stoppede efter 3 år, siden da har vi valgt bare at tage ud og spise på restaurant, og hygge sammen, sidde og snakke sammen... Måske det var noget?
Vi plejer at betale for hvad vi selv har spist og bestilt, så bestemmer man nemlig selv sin pris.
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2132 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.490
maj 2011
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 67 Svar: 948
jan 2004
Følger: 31 Følgere: 35 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.505
Nogen gange tager vi ud og spiser på vores bryllupsdag, og eller ja, så er det jo bare en dag.
mar 2011
I mænd, i er bare glade for at I mødte os, også er alt andet ligegyldigt
Man ser at yngre mennesker får problemer med denne dag, da de yngre, oftere lader sig styre af følelser, og pigerne bliver kede af det/rasende over at kæresten glemte dagen.
Bare et lille sidespring som er lidt sjovt da det viser forskellen på kvinder og mænd, yngre og ældre
Mvh TT
nov 2008
Følger: 265 Følgere: 1263 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.444
Men hva, jeg er ret ligeglad. Bare jeg har ham, så er jeg glad <3.
Vi får nok heller ikke fejret vores årsdag til marts, for det er lige midt i forårsarbejdet ?? - han er landmand, så der er en del at se til :P.
Men tag ud at spise, lav selv noget lækkert mad, gå i biffen e.l.
jun 2010
Hvis du har det sådan er det selvfølgelig helt ok, men så skriv det, fremfor at fortæl hvordan kvinder er (også selvom du skriver at du taler for dem du kender).
Folk er forskellige - også mellem kønnene
mar 2011
Mvh TT
jun 2010
Hjælp til hvad man kan lave med kæresten