355 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hillerød horseshow Hillerød horseshow

Hej smiley

Er der nogen herinde fra der skal på messen én af de 3 dage?

Er der noget specielt show du skal se, købe på messen eller noget helt andet smiley

Jeg ville gerne se Amalie pedro's clinic og se om der er absolut noget jeg ik kan undvære fra messestande smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hillerød horseshow
  • #1   23. sep 2018 Jeg var afsted lørdag, og lørdag aften til Patrik Kittel clinic, virkelig en god og positiv oplevelse, med masser af gode fif.

Jeg var ydermere så heldig at vinde en sæk foder, som der så var en der var så venlig at stjæle i pausen..... flot.

Nå, jeg har heldigvis råd til selv at købe mit foder.

• #2   23. sep 2018 Ej - hvad hulen bilder personen sig ind at stjæle smiley æv det var da ellers en fin gave at vinde smiley jeg var der også igår, synes det er blevet lidt bedre end det var for nogen år tilbage. Dog var jeg meget skuffet over hooks stand på 1.salen. Desværre vandt jeg intet men havde en fornøjelig dag med min veninde og hendes to børn smiley ville engentlig også have været til Patrik clinic men synes ik pengepungen tillod det smiley

• #3   23. sep 2018 TS. Nu var jeg så heldig at jeg havde fået billetterne smiley
    Så gøre det knap så ondt.

At jeg så har forelsket mig i en meget lækker dressur sadel, er så en helt anden historie smiley
    (og den er alt, alt for dyr til min økonomi- siger min mand smiley smiley ) (PS han har desværre ret smiley smiley )

• #4   23. sep 2018 Hi hi hvor pudsigt, mig og min veninde var forelsket i et par sadler fra Lillehellebæk sadelmageri smiley kæft de var lækre og i super materiale smiley vi var solgte men gik hurtigt igen, for pengepungen var ik lige til en specieltilpasset sadel smiley
    En god bekendt havde også en stand med en sort sadel og tilhørende sorte glimtende sten som hun havde lavet, men synes lige den ville være for meget bling bling i skoven smiley
    Men Nøj man kan savle og tænke om man skal lægge til side i nogen år og få lavet sin egen sadel smiley det kunne jeg godt tænke mig...
    Så du,er ik,den eneste der savlede igår smiley
    Ih hvor du heldig med de billetter, er helt misundelig smiley

• #5   23. sep 2018 Det er samme sadel vi har tabt vores hjerte til smiley smiley

Bliver nød til at begynde og spille lotto...

• #6   23. sep 2018 Oh yes smiley ville gerne ha en speciel lavet sadel som er lige lavet til mig og mine skavanker, det ville være luksus smiley
    Ja igang med at spille lotto. Man skal spille for at vinde smiley

• #7   23. sep 2018 Jeg var ikke af sted, men har haft overvejet og kører derover men det koster bare brobiletten men hvad jeg kan læse rundt omkring er folk lidt småskuffede.

Så jeg nøjes bare med at tage til Herning - der så jeg også Patrick Kittel i år ;).

• #8   23. sep 2018 Hvis jeg må ærlig så hold dig til Herning, det jo et mekka i forhold til Hillerød som er småt og nok mer til de lokale i Nordsjælland, hvis jeg må være ærlig smiley

• #9   24. sep 2018 Nu har jeg aldrig været i Herning, og var da nok heller ikke været til Horse Show, hvis ikke det var fordi at jeg som sagt havde fået 2 billeter.

Patrik Kittel var en god og positiv oplevelse, og jeg fik noget "med hjem" som kan bruges.

Et besøg hos en fysioterapeut, viste hvad jeg godt vist og arbejder med - jeg er skæv, efter et voldsom fald fra en noget vågen hest....
    Et billed fra en sadelmagerstand, vist at det var helt korrekt, altså at jeg er skæv smiley smiley

Om jeg kommer til Herning, næ næppe, bro- overnatning-billeter, og ret udstyrsmæssigt mangler jeg ikke noget. (andet end ny sadel smiley )

Kommentér på:
Hillerød horseshow

Annonce