{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning Holstebro eller omegn
  • #1   20. aug 2018 Ude på Harrestrupvej ligger et rigtig fint sted. Husker desværre ikke hvad det hedder. De har en hel plantage som nabo man kan ride i og militærterrænet i weekenderne. De har også en ridebane (de snakkede om at lave den bedre da jeg stod der for en del år siden). Du kan sagtens bare tage der ud, de er rigtig flinke. Går i hvert fald ud fra det stadig eksisterer smiley .

• #2   20. aug 2018 Louise: Det må være Domdal du snakker om? smiley
    De virkede rigtig flinke, da jeg snakkede med dem i telefonen.
    Desværre valgte jeg ikke at tage derud og kigge, grundet prisen.
    Jeg fik at vide, at prisen var 1000 kr. I perioderne hvor de skulle have hø, kom det oveni, så det endte på ca. 1400-1500 kr. Det syntes jeg var for dyrt, i forhold til hvad jeg fik og har fået andre steder. Men måske det bare er mig smiley

• #3   20. aug 2018 Dog har jeg set, at Stald Holstebro har ledige bokse. Søg efter dem på facebook smiley

• #4   20. aug 2018 Ah ja Domdal smiley . Nu havde jeg så flere heste der ude og i løsdrift, så kan være jeg har givet en anden pris. Husker i hvert fald jeg fik lidt rabat.

• #5   20. aug 2018 Det var også løsdrift jeg forhørte mig på smiley
    Men det lød mega lækkert med naturen derude!

• #6   20. aug 2018 Ja okay smiley . Tjah i år er prisen nok også steget pga, tænker jeg? Men ja, hvis man rider meget tur, er det helt sikkert et virkelig lækkert sted! Man kan bruge mange timer ude i militærterrænet. Nu er det trods alt også lidt tid siden jeg stod der ??

• #7   20. aug 2018 Jeg kender domdal hestepension. Min mor har hest derude. Det er et rigtig lækkert sted! Men ville lige forhøre hvad der ellers var smiley vil lige prøve at kigge på stald Holstebro, tak!

• #8   21. aug 2018 Der er stald hip hop til 2150 om måneden også er det med wrap, udmugning hver 3. uge, mange fold timer, stort lækkert ridehus, to udendørs springbaner, udendørs dressurbane og kæmpe skov og plantage lige i baghaven, samt Walker og solarie

• #9   21. aug 2018 og foder

• #10   21. aug 2018 Der er en ledig boks på Spjald og omegns rideklub.. massere af fold tid.. smiley ca 20 min fra holstebro

Kommentér på:
Opstaldning Holstebro eller omegn

Annonce