{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Halt på tur:S {{forumTopicSubject}}

Mig og min veninde havde aftalt at vi skulle ride en lidt lang tur idag..tog afsted kl 2 og skrittede rolig afsted..dette gjorde vi i ca lidt over en time da vejen og stierne ikke var travbare. Så kom vi til en strekning hvor hun satte i gallop og jeg travet8travet fra hende og hesten hennes er større en flyer).

Så kommer vi til vejen hvor vi svinger af mod folkemuseet hvor vi først rider gennem en golfbane(på en stor sti) og så kommer vi til museet..hygger os og tar billeder. På vej tilbage må vi igennem golfbanen og der træder min venindes hest på en sten så den blir stok halt(stakkels Arja) først er min veninde bare irriteret for hesten plejer at lade som om hun halter når hun ikke gidder mere. Gik så lidt bortover vejen men måtte stoppe. Ringede rundt og til sist fik vi en til at komme og hente hendes hest..vi måtte bare møde dem et mere fremkommeligt sted. Vi ventet så der i over en time(tror jeg). Imellemtiden blev der taget MASSE billeder og hestene fik sine sadler af og min venindes hest fik biddet af. Flyer trådte på min lædertøjle så den blev ødelagt:'( R.I.P min elskede lædertøjler. Hesten blev så hentet men der var ikke nogen skillelem i traileren så jeg måtte ride hjem. Heldigvis blev min veninde med for ellers ville jeg vel ikke ha siddet her nu:p

For at være hyggelig mod flyer stod jeg af og gik et godt stykke til både mig og min veninde blev så trætte at vi "hoppede" op på flyer og red hjem(gik vist lidt hurtigere)

så alt i alt var det en 5 timer(ikke planlagt) lang tur hvor der blev taget mange gode billeder og meget venting og myggedreping og gågang for oss to bente:p

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halt på tur:S
Kommentér på:
Halt på tur:S

Annonce