586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Billig strøm. Billig strøm.

Vi skulle skifte strøm selskab da det vi bruger er for dyrt. Så jeg gik ind på elpris.dk meldte mig til den billigste i mit område..
MEN... De kunne ikke give os tilbuddet da vi bruger for meget strøm (tilbuddet gælder op til 7000kwh.)
Hvilket billigt selskab har I der også har gård? smiley

Mvh TT

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig strøm.
  • #1   4. maj 2018 Vi har syd energi of skifter ikke - da de så fjerner noget af vores mega meget strøm (gammel landbrug)

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
    #2   4. maj 2018 Vi har Syd energi, og er godt tilfredse.

Har i el varme/gulvvarme, siden at i bruger SÅ meget strøm?

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
    #3   4. maj 2018 okay, missede så lige at det skulle være til gård. sorry smiley

• #4   5. maj 2018 AMT - el hegnet samt laden smiley min mand er god til at glemme at slukke for lyset på sit værksted.. smiley

Mvh TT

• #7   5. maj 2018 Vi har skiftet næsten alle vores pære i lamperne til led - det spare MEGET på strømforbruget - jeg har ALTID lys i stalden og høs hønsene

• #8   5. maj 2018 Vi bruger 7900kwh.. smiley ja fjernsyns vanerne skal kigges på.. Mange tak for hjælpen. Jeg behøver dog et andet el selskab.. smiley

Mvh TT

• #9   5. maj 2018 Vi havde også et højt forbrug af el i sin tid på 5500-6000 kwm om året. Vi fik skiftet opvaskemaskine, køleskab, fyr, varmtvandsbeholder ud til kombi som køre på fyret eller el afhængig af sæson og alt i hus og udvendigt er skiftet til LED pære og vi har et stabilt forbrug på 3500 kwm for to mennesker om året. Så vores elforbrug er faldet til halvdelen og vi skulle også indberette overfor Dong hvorfor vores forbrug var væsentlig faldet. Vi lavede en beregning på de spots vi har i køkken loftet og der brugte vi tidligere 130 watts i timen og nu bruger vi 11 watts smiley så det lige pludselig sjovere at ha de overskydende penge til andet sjov eller reparation på gården her smiley vi kan gå mere i dybden og spare men de forskellige ting bliver udskiftet som det trænger

Kommentér på:
Billig strøm.

Annonce