{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.255 visninger | Oprettet:

Anbefaling af sadelmager {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg står og skal meget snart have fundet en anden sadel til min hest, da hun er ved at være for bred til den vi har nu grunden nyopbygget muskler i ryggen.

Hvem kan i anbefale af sadelmager som gør et godt stykke arbejde?
Jeg vil ikke dem som bare smækker en sadel på og vurdere efter øjemål at den ligger godt, men dem som faktisk tager sig tid til at måle osv så man er sikker på den passer. Gerne hvor man kan købe af sadelmageren.
Det ligemeget hvor de kommer fra og pris.
Kom gerne med lidt af jeres erfaringer med den i anbefaler. :))
Knus og tak på forhånd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af sadelmager
  • #1   28. apr 2018 Hvor henne i landet er det?

• #2   28. apr 2018 Jeg bor på Fyn, men som skrevet, må sadelmageren gerne komme andre steder fra hvis de selvf. Køre så langt og pris er også ligemeget :))

• #3   28. apr 2018 Okay - kender desværre ingen på Fyn smiley
    Håber du finder én smiley

• #5   28. apr 2018 Christina Kronborg smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #6   28. apr 2018 duus over grænsen smiley

• #7   28. apr 2018 Jeg er glad for Charlotte Knigge. Hun kører også til fyn.
    Hun måler op, og siger tingene som de er smiley Hende kan du både købe brugt og nyt af, og hun forhandler vist en del forskelligt smiley

• #8   28. apr 2018 Sadelmageriet Dannebrog (tror jeg det hedder) har jeg hørt meget godt om, skal også have hende ud til min hest smiley

• #9   28. apr 2018 Fagsadelmageren Camilla Nielsen er sindssyg dygtig!
    Forsøgte mig med Saddlefitter aka Charlotte Knigge og måtte efter 2 måneder opgive at få en tid hos hende, da hun blev ved med at udskyde vores aftale (aflyste kl. 22 om aftenen, dagen inden hun skulle ud til mig, fordi hun lige pludselig skulle til stævne i Frankrig).
    Efter alt det kaos, valgte jeg at kontakte Camilla og det har jeg ALDRIG fortrudt! Sindssyg dygtig, meget tålmodig og lytter utrolig meget til både rytter og hest. Hun har også en facebook side, hvor hun skriver datoer ud, når hun tager til Fyn og Jylland. Alle pengene værd! smiley

• #10   28. apr 2018
    Jeg har haft Kongå, Saddlefitter, Kit Hansen og Fagsadelmageren ude på Fyn.
    Ikke noget og råbe hurra for ved nogen af delene, selvom jeg ved andre har gode erfaringer med dem.

• #12   29. apr 2018 Charlotte Knigge.
    Siger tingene lige ud og sætter hestens velbefindende først!

Mvh TT

• #13   29. apr 2018 Kan også varmt anbefale Kronborgs sadelmageri. smiley

• #14   29. apr 2018 Jeg er rigtig glad for Michael März, som tidligere har været ved Fyns rideudstyr... Han er hos rytters ridesport nu og kører stadig på Fyn.
    Han giver jeg god tid til at måle, vurderer og se dig ride i sadlen.
    Skal selv have ham ud igen i midten af maj, da jeg skal købe en springsadel...

• #16   29. apr 2018 Sara - altså en saddel fitter er en der er uddannet til at tilpasse sadler, og en sadelmager er uddannet i at lave sadler. I England(hvor uddannelsen tages) tager aldrig en sadelmager ud uden at have en sadelfitter med da denne ikke er så dygtig til dette som sadelfitteren.

Men overhovedet ikke sikkert Michael er dygtig til sit arbejde..

Jeg kender ikke til ham, og bruger ikke andre end Charlotte Knigge. smiley

Mvh TT

• #17   29. apr 2018 Jeg har nu hellere ikke en finger at lægge på Michaels arbejde.
    Han brugte ved os massere af tid til at måle og se hvordan hesten bevægede sig. Og derefter fandt han sadler der kunne ligge på hesten ind til vi fandt et match.

Jeg endte med at kunne vælge mellem 2 sadler, som passede hesten godt. smiley
    Så jeg kan nu varmt anbefale ham.

• #18   29. apr 2018 Allerede nu, mange tusinde tak for så mange gode svar. smiley

• #19   29. apr 2018 Har desværre kun dårlige erfaringer smiley
    Charlotte Knigge synes jeg ikke laver det ordenligt - har set hele tre heste, der har haft sadeltrykninger efter hun havde "tilpasset sadlen". Det over en længere periode, hvor hunagerede sadelfitter for de tre heste i ~2 år.
    Fagsadelmageren/Camilla Nielsen var stortset umulig at få fat i for mig. Men det er 1-2 år siden, og jeg ved at hun eftersigende er blevet bedre. Hendes arbejde kom jeg aldrig til at benytte mig af, da hun ikke svarede på de sadler jeg fandt (og som hun desuden selv sagd at hun ville godkende/se på før jeg købte). Det var bare to besøg af 700 kr ud af vinduet smiley
    Ved tilgengæld at andre hvor min hest står er glade for hendes service.

Kommentér på:
Anbefaling af sadelmager

Annonce