{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.600 visninger | Oprettet:

Hårfavning - fra mørk blond til brun {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley
Jeg går og overvejer om jeg skal tage chancen og få mit hår farvet brunt. Har længe været forelsket i brune hårfarver, og efter jeg har tilbragt en uge med mørkebrun paryk(i forbindelse med en renæssance festival), besluttede jeg mig for at NU måtte jeg altså prøve det smiley

Min frisør har givet thumbs up, godt nok med en bemærkning om at jeg ville se bleg ud - men det ved jeg jo godt smiley

Jeg er dog bekymret for hvordan udvoksningerne vil se ud?

Er der nogen af jer herinde der har farvet fra naturligt blond til brunt, og kan vise nogen billeder af jeres udvoksninger? Er det noget der bliver voldsomt? Hvor ofte har i fået farvet rødderne?
Jeg har før hørt at det kan få håret til at se tyndere ud, idet udvoksningerne er lysere end resten af håret.

Akavet arbejdsbillede incomming for at vise min nuværende hårfarve smiley
Jeg har på nuværende tidspunkt lyse striber i, men det mente min frisør ikke ville blive et problem.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hårfavning - fra mørk blond til brun
  • #2   24. apr 2018 Ville nok ikke definere dig som blond smiley
    Så ville ikke være så bange for udgroninger i dit tilfælde.
    Min søster gik selv fra leverpostej til brun. (Mørk) og hun farver så selv hår hver 2 måned ca
    Primært bund, og så måske 5 min. I det lange for at gøre det lidt mere ensartet.

Men den smule forskel du kan forvente i bunden, vil nok kun medvirke til at det ser mere naturligt ud. Hvis du ser folk der ikke har farvet, har de også lidt nuancer i det. smiley

• #3   24. apr 2018 Det er da vildt hvor meget du ligner din mor. smiley smiley OG det klæder dig så fint med kort hår! smiley Ang farvning har jeg ikke det store at sige. smiley

• #4   25. apr 2018 Vel jeg havde lyst blond, og farvet det sort/brun. Og ja.. Der er tydelige udvoksninger, men det kan løses ved at starte med at stribe efter således at det gradvist blev normalt igen.. Eller at blege det.. smiley jeg har dog mørke bryn og vipper.. Og tog lidt sol så jeg så ikke så bleg ud smiley

Mvh TT

• #5   25. apr 2018 HR: Det lyder jo ikke så slemt smiley

Gimlie'berg: Jeg er blond om sommeren.. Eller plejede at være det da jeg havde langt hår smiley
    Efter det er blevet kort er det blevet betydeligt mørkere.
    Puuuhh... Når man er vant til at håret passer sig selv, er det hårdt at skulle afsted så ofte smiley
    Må høre min frisør om jeg kan gøre noget af arbejdet selv, hvis det skal farves så ofte.

Olympia: Tak :D! Ja, det sagde min mor også da jeg klippede mit hår. Ellers har hun altid sagt at jeg lignede min far mest smiley

TT: Jeg har helt lyse bryn og vipper, så jeg ville skulle have dem farvet hvis jeg skal over i brunt smiley Jeg er ikke så bekymret for at vende tilbage til min rigtige farve igen, snarere når jeg har 2-3 cm. mærkeligt farvet hår under det brune i slutningen af månederne smiley

• #6   25. apr 2018 Det ser aldrig pænt ud med udvoksninger, så derfor striber jeg kun mit hår hvis det skal gøres noget ved det.. smiley

Mvh TT

• #7   25. apr 2018 På forhånd undskyld jeg spammer herinde om et øjeblik med billeder af mig.. smiley

Nå, jeg har ret lyst hår. Det er vel over i de rødblonde toner, tror jeg.. Det her er min normale hårfarve.

profilbillede
  • #8   25. apr 2018 Mig til højre. Her er et oldgammelt billede, hvor det farvet meget, meget mørkt brunt og ueg har udgroninger.. smiley

profilbillede
  • #9   25. apr 2018 Her var det farvet mindre mørkt, og her har jeg også udgroninger, men det var vådt på dette billede også, så knapt så tydeligt, når det var tørt, fordi det er tørt oppe i panden men ikke oven på hovedet eller i knolden. smiley

profilbillede
  • #10   25. apr 2018 Sofie - Nøj hvor er du smuk med mørkt hår smiley

Mvh TT

• #11   25. apr 2018 Haha tak Karita! smiley Det er faktisk ikke så lang tid siden, at jeg farvede det helt mørkt igen, men så fik jeg lavet balayage i det efterfølgende, så nu er det knap så mørkt. smiley Jeg bliver selv ret træt af at have mørkt hår...

profilbillede
  • #12   25. apr 2018 Du skal simpelthen til at have håret mere opsat smiley
    Knus

Kommentér på:
Hårfavning - fra mørk blond til brun

Annonce