{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Kan man godt? - hårfavning. {{forumTopicSubject}}

Godeftermiddag HG smiley

Ja, jeg fik for få måneder siden farvet mit hår fra blond til mørkebrun/sort, og mit hår tog rigtig godt imod farven, så det blev en anelse for mørkt efter min smag. Så jeg fik farvet udgroninger + farvet det en gang til to uger efter, med en lysere farve. Fik det farvet ved frisøren.

Idag skal jeg så ha' farvet mit hår igen (jeg farver det selv denne gang). Spørgsmålet er så bare, om jeg godt kan farve hele håret i en lidt lysere farve, eller om det er bedst at jeg kun farver udgroninger? Altså mit farvede hår er meget mørkebrunt, og den farve jeg har købt er mørkebrun/brun.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man godt? - hårfavning.
  • #1   20. feb 2011 Altså jeg ville nok farve det hele for ikke at få lavet et kunstigt look (: og ved min kæreste som er frisør ville have gjort det samme for jo selvfølgelig er hårfarve ikke sundt for dit hår og du kan skade det rigtig meget men hvis du husker at give det en rigtig god hårkur en dag før og efterfølgende en til to gange i ugen som man forøvrigt altid bør gøre ja så ser jeg ingen problemer i det. Hårfarve er nemlig ikke så farligt som mange desværre tror og faktisk kan man sagtens hvis man vel og mærke giver sit hår den næring det skal have farve det en til to gange i måneden uden at det overhovedet tager skade af det (:

MEN husk at hårfarve er en ting og afblegning er noget andet !
    det er nemlig omkring 10 gange hårde ved håret at blive afbleget end det er at få det farvet og derfor bør afblegning så vidt muligt ungåes da det for hovendebunden er yderst skadeligt, specielt fordi den store mængde af gift stoffer kommer på en gang (:

• #2   20. feb 2011 Okay, vil nemlig helst farve hele håret. Vidste bare ikke om det ville blive lysere af det, nu når det er så mørkt i forvejen. smiley

• #4   20. feb 2011 okay, det vil jeg gøre så smiley

• #6   20. feb 2011 Hvis jeg var dig ville jeg vente lidt.. Mit brune hår mister i hvert fald altid i en del farve både i vask, men også af solen når de titter frem..

Kommentér på:
Kan man godt? - hårfavning.

Annonce