Hvordan går det? {{forumTopicSubject}}
Hey venner!
Pyh, det er ved at være nogle år siden, jeg brugte HG regelmæssigt. Vel sagtens i 2013 eller noget...
Så... Det her er måske et mærkeligt emne, haha, men hvordan går det herinde? Og hvad kan I selv bedst lide at lave på HG?
Og hvordan går det med jeres hesteliv? Hvad laver I mest med hestene for tiden?
Jeg selv har noget mindre hest i mit liv, end jeg ellers har haft i mange år. Jeg er flyttet hjemmefra (hest bor stadig hos mine forældre) og jeg hester kun i weekender. Jeg nyder det stadig og elsker min pony mere end nogensinde. Vi laver løsarbejde og rider/går ture i skoven. Det er skønt. Og så tror jeg, vi skal til at lave lidt undervisning med min mor og pony.
Kram!
feb 2012
Følger: 74 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 2.213
Jeg ved hvad du mener og har også været mindre herinde.. Hvilket sikkert også er grunden til at det er længe siden jeg har set dit profil billede nogen steder sidst
sep 2008
Følger: 66 Følgere: 64 Heste: 3 Emner: 90 Svar: 1.727
feb 2012
Følger: 74 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 2.213
Er mest på hundegalleri, og der har vi kun den slags, hvilket er nederen..
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Jeg bruger faktisk ikke HG særligt meget i forhold til hestegrupperne på facebook - primært fordi man får flere indput på facebook, der er flere mennesker, det er hurtigere, lettere og mulighederne er flere.
På facebook har jeg også en side, så jeg ikke bombardere min egen profil med heste.
For mig og pony står den primært på dressur, dressur og dressur også lidt tur ind imellem. Så vi kan få styr på versader, travers og skridtpiouetter.
dec 2007
Følger: 150 Følgere: 174 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 2.083
Personligt synes jeg det er ret dødt herinde. Vi er stadig nogle af os gamle tilbage, og så kommer der lidt nye til.
Selv logger jeg lige hurtigt på stort set dagligt, og tjekker om der er sket noget nyt, byder heste velkommen, og svare måske på et forumemne eller to, hvis der er noget der springer i øjnene.
Der sker ikke alverden i mit hesteliv, selvom det meste handler om hest pt.
Flyttede hjem igen og skiftede opstaldningssted for et par år siden, og McAdoo trives rigtigt godt det nye sted, det er dejligt Til gengæld er der ikke så mange tur muligheder det nye sted, og der er ikke så mange at ride tur med, men lidt bliver det da til
En sjælden gang i mellem får jeg lov til at ride lidt på nogle af hestene på mit arbejde (er medhjælper til ridefysioterapi), så det er også vældig hyggeligt og spændende - det er et utroligt givende arbejde på mange måder
okt 2012
Følger: 45 Følgere: 24 Heste: 6 Emner: 35 Svar: 687
Lige nu venter min hoppe føl og så købte jeg ny hedt for fem mdr siden. Vi ved og lære hinanden og kende. Lige nu er den nye i behandling for skab, virkelig træls. Har hestene hjemme, så har det frit
sep 2008
Det er rart at høre om hvordan hestelivet går ho forskellige mennesker, for jeg kan godt blive sådan lidt "hmm, alle de andre laver meget mere med hestene end jeg gør.. og vinder pokaler." . Haha, jeg er jo ikke alene
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Jeg har købt bil og hestetrailer, så træningen der går fantastisk
Ellers er Tindur den han er..
Hyggeligt at høre fra dig (og Bumle)
Jeg er jo som altid fast inventar
Mvh TT
sep 2008
sep 2011
Følger: 71 Følgere: 51 Heste: 11 Emner: 166 Svar: 668
Selv er jeg inde et par gange om dagen, når jeg alligevel lige sidder ved computeren, og tjekker HG for nyheder og aktiviteter på ligefod med Facebook.
Lige for tiden giver Santos og jeg den gas med en masse undervisning, både spring og dressur baseret på biomekanik.
Derudover er Santos og jeg begyndt at bevæge os ud i stævneverden og lure på det hele der ude, vi har indtil nu været til 3 rigtige stævner og 1 trænings stævne, så det bliver da til lidt stævner
sep 2008
dec 2008
Følger: 15 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.777
Ja, jeg er som regel på hg dagligt, mest læser/kommenteret Jeg forum emner, er ikke for god til at få budt velkommen ??
Jeg blev hesteløs i september, men passer nu en anden hest, som er til salg, det er fint nok lige med en overgang før jeg selv skal have hest igen...
sep 2011
I dressuren for vi undervisning af Lisette der her stald phoneix som holder til mellem viborg og skive, vi kan dog ikke komme frem og tilbage hver uge så vi rider faktisk fjern undervisning. det er første gang vi prøver denne form for undervisning, men det er faktisk ganske udmærket
I spring for vi undervisning af hende der driver stalden, Trine Lindberg, super lærerigt og vi kommer længere og længere for hver gang (Y)
I dag sprang vi for første gang flere runder hvor vi havde super tempo, ikke skifte galoppen hele tiden og landede i rigtig galop.
De vi startede for et par uger siden kunne han på ingen måder lande i rigtig galop, det var bare lige den galop han syntes var nemmest han landede i
Så det var lidt udfordrende, men jeg ser virkelig en forbedring for hver gang
sep 2008
sep 2011
Hvordan går det?