{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Hvordan går det? {{forumTopicSubject}}

Hey venner!

Pyh, det er ved at være nogle år siden, jeg brugte HG regelmæssigt. Vel sagtens i 2013 eller noget... smiley

Så... Det her er måske et mærkeligt emne, haha, men hvordan går det herinde? Og hvad kan I selv bedst lide at lave på HG?

Og hvordan går det med jeres hesteliv? Hvad laver I mest med hestene for tiden?

Jeg selv har noget mindre hest i mit liv, end jeg ellers har haft i mange år. Jeg er flyttet hjemmefra (hest bor stadig hos mine forældre) og jeg hester kun i weekender. Jeg nyder det stadig og elsker min pony mere end nogensinde. Vi laver løsarbejde og rider/går ture i skoven. Det er skønt. Og så tror jeg, vi skal til at lave lidt undervisning med min mor og pony. smiley

Kram!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan går det?
  • #1   23. apr 2018 Iiih, hej!
    Jeg ved hvad du mener og har også været mindre herinde.. Hvilket sikkert også er grunden til at det er længe siden jeg har set dit profil billede nogen steder sidst smiley

• #2   23. apr 2018 Hihi - jeg har set, at der er kommet noget blog-værk herinde... gad vide, om det er nice..?

• #3   23. apr 2018 Tja... Nogle virker til at kunne lide det, men personligt er det ikke lige mig.. Især ikke reklame blogs'ene smiley

Er mest på hundegalleri, og der har vi kun den slags, hvilket er nederen..

• #4   23. apr 2018
    Jeg bruger faktisk ikke HG særligt meget i forhold til hestegrupperne på facebook - primært fordi man får flere indput på facebook, der er flere mennesker, det er hurtigere, lettere og mulighederne er flere.

På facebook har jeg også en side, så jeg ikke bombardere min egen profil med heste.

For mig og pony står den primært på dressur, dressur og dressur også lidt tur ind imellem. Så vi kan få styr på versader, travers og skridtpiouetter.

• #5   23. apr 2018 Velkommen tilbage smiley
    Personligt synes jeg det er ret dødt herinde. Vi er stadig nogle af os gamle tilbage, og så kommer der lidt nye til.
    Selv logger jeg lige hurtigt på stort set dagligt, og tjekker om der er sket noget nyt, byder heste velkommen, og svare måske på et forumemne eller to, hvis der er noget der springer i øjnene.

Der sker ikke alverden i mit hesteliv, selvom det meste handler om hest pt.
    Flyttede hjem igen og skiftede opstaldningssted for et par år siden, og McAdoo trives rigtigt godt det nye sted, det er dejligt smiley Til gengæld er der ikke så mange tur muligheder det nye sted, og der er ikke så mange at ride tur med, men lidt bliver det da til smiley
    En sjælden gang i mellem får jeg lov til at ride lidt på nogle af hestene på mit arbejde (er medhjælper til ridefysioterapi), så det er også vældig hyggeligt og spændende - det er et utroligt givende arbejde på mange måder smiley

• #6   23. apr 2018 Tja jeg kikker mest de nye forummerne herinde. Læser lidt statisbeskeder og byder folk velkommen. Bruger hg en del, men har også været mere aktiv før

Lige nu venter min hoppe føl og så købte jeg ny hedt for fem mdr siden. Vi ved og lære hinanden og kende. Lige nu er den nye i behandling for skab, virkelig træls. Har hestene hjemme, så har det frit

• #7   23. apr 2018 Hyggeligt at høre fra jer! smiley
    Det er rart at høre om hvordan hestelivet går ho forskellige mennesker, for jeg kan godt blive sådan lidt "hmm, alle de andre laver meget mere med hestene end jeg gør.. og vinder pokaler." . Haha, jeg er jo ikke alene smiley

• #8   23. apr 2018 Tja jeg ved ikke hvor længe siden du har "hørt fra mig". Men Tindur har været i ridning hos Camilla Stormont og har lært at springe, vi har sprunget 90 cm. Han har haft en virus infektion i efteråret så vi har ikke sprunget siden november. Jeg har fået hestene hjem, og har fået en hest mere. smiley Ham skal jeg nok tilride sidst på sommeren, lade ham stå vinteren over, og så sende i videreuddannelse. smiley lige nu er jeg og Tindur gået i gang med genoptræning. Og Rocky går jeg ture med. Han skal gøres klar til dyrskue smiley
    Jeg har købt bil og hestetrailer, så træningen der går fantastisk smiley
    Ellers er Tindur den han er.. smiley
    Hyggeligt at høre fra dig (og Bumle) smiley
    Jeg er jo som altid fast inventar smiley

Mvh TT

• #9   23. apr 2018 Det lyder sørme dejligt, TT! Mange spændende projekter smiley

• #10   24. apr 2018 Velkommen tilbage til HG

Selv er jeg inde et par gange om dagen, når jeg alligevel lige sidder ved computeren, og tjekker HG for nyheder og aktiviteter på ligefod med Facebook.

Lige for tiden giver Santos og jeg den gas med en masse undervisning, både spring og dressur baseret på biomekanik.
    Derudover er Santos og jeg begyndt at bevæge os ud i stævneverden og lure på det hele der ude, vi har indtil nu været til 3 rigtige stævner og 1 trænings stævne, så det bliver da til lidt stævner smiley

• #11   24. apr 2018 Ej hvor fedt, Nichole! Hvem får I undervisning af? smiley

• #12   25. apr 2018 Velkommen tilbage smiley

Ja, jeg er som regel på hg dagligt, mest læser/kommenteret Jeg forum emner, er ikke for god til at få budt velkommen ??

Jeg blev hesteløs i september, men passer nu en anden hest, som er til salg, det er fint nok lige med en overgang før jeg selv skal have hest igen... smiley

• #13   25. apr 2018 Ane og Syrlingen
    I dressuren for vi undervisning af Lisette der her stald phoneix som holder til mellem viborg og skive, vi kan dog ikke komme frem og tilbage hver uge så vi rider faktisk fjern undervisning. det er første gang vi prøver denne form for undervisning, men det er faktisk ganske udmærket smiley

I spring for vi undervisning af hende der driver stalden, Trine Lindberg, super lærerigt og vi kommer længere og længere for hver gang (Y)
    I dag sprang vi for første gang flere runder hvor vi havde super tempo, ikke skifte galoppen hele tiden og landede i rigtig galop.
    De vi startede for et par uger siden kunne han på ingen måder lande i rigtig galop, det var bare lige den galop han syntes var nemmest han landede i smiley
    Så det var lidt udfordrende, men jeg ser virkelig en forbedring for hver gang smiley

• #14   25. apr 2018 Hvor fedt! Hvordan fungerer fjernundervisning? smiley

• #15   27. apr 2018 Det fungerer på den måde at hun sender mig en omgang teori og en mindre opgave, jeg rider så på med den nye viden i fokus hele ugen, og efter 3 dages træning ca. hiver jeg kæresten med ud til hesten og filmer en træning, jeg sender så videoen til hende, og hun giver mig så noget feedback som jeg arbejder videre på og ugen efter for jeg en ny gang teori og en nyere opgave, alt efter hvor langt hun fornemmer vi er og alt efter hvor hurtigt, i dette tilfælde, at jeg for ændret min holdning, og Santos efterhånden viser mere forståelse for den nye træning, og har bedre muskler til at bære opgaven smiley

Kommentér på:
Hvordan går det?

Annonce