31. okt 2004 Følger: 76 Følgere: 77 Heste: 2 Emner: 241 Svar: 1.017
Dybt skuffet over Revsø!! Dybt skuffet over Revsø!!
Netop hjemvendt fra stævne i Revsø og jeg syder stadig!
Jeg er dybt skuffet og er parat til aldrig at starte stævne i klubben igen og råde "mine" ryttere til det samme + at undlade at oprette medlemsskab i klubben.
Aldrig har jeg oplevet en klub med så ringe styr på et stævne - og det ligner normalt ikke Revsø...
For det første mener jeg ikke det er hensigtsmæssigt for hestene ikke at have mulighed for at ride enten på en volte nede ved A mens de venter på startsignal eller som minimum at der er et stykke langs banen med sand, hvor man kan ride og blødgøre sin hest det sidste... Hestene skulle i stedet komme direkte i trav fra et knoldet græsstykke hen over en forhøjning på ½ meters bredde og 20-30 cm. højde lige ved åbningen...
Dette ville jeg absolut ikke byde min hest - han var så også skadet, men havde han ikke været det, havde den indridning der, da sørget for det.
Virkeligt ikke hensigtsmæssigt! *GRR*
Dertil var det en enormt ubehøvlet dommer. Den ene ekvipage vi havde med fra Søholm var en ung hest, der for første gang i dens liv var i byen. Den var noget anspændt og urolig og paraderne var præget af uro - fair nok! Hesten skal da lige have mulighed for at prøve det et par gange...
Dommeren vælger så at afslutte rytterens program med kommentaren (ved afhilsning) "Hvem fanden har lært jer at lave parader???" Rytteren svarer pænt med et smil, at hesten jo lige skal lære det og at de træner på det... Dommeren svarer igen "Ja det trænger I godt nok også til!" Hvorefter rytteren pænt svarer at det er hestens første stævne, så hun er tilfreds...
Hvad i alverden bilder sådan en dommer sig ind???
Dertil skete det i hvert fald 2 gange at ryttere der blev annonceret til placeringer, blev frataget deres placeringer igen, da sekretariatet havde regnet forkert - den ene havde de regnet 30!!! point forkert!
Det MÅ bare ikke ske!!!
Jeg er dybt skuffet og Revsø får en klage herfra - aldrig er jeg blevet behandlet så dårligt og havde jeg været rytter (i stedet for hjælper) havde jeg godt nok talt store bogstaver i sekretariatet!
Øv, hvor en dag - og øv, at man ikke bare kan være glad og hygge sig med de andre fra ens stald...
okt 2006
Følger: 73 Følgere: 67 Heste: 1 Emner: 44 Svar: 1.094
mar 2006
Følger: 49 Følgere: 51 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.029
har redet lc3, dømte fint nok da han kiggede en del..
lb1 var jeg meget neddømt - 59,24% og anden sidst i klassen
red SÅ godt!!
+ at de skrev han faldt i trav som han IKKE gjorde.. og så klager vi og det sir de ikke noget til..
Jeg eer generlt træt at af at blive neddømt så nu er det slut med dressurstævner indtil jeg kan mit lort så godt at man måber.. nu kun springstævner
og ja de regnede forkert, så latterligt
BUHHH for REVSØ!!!
mar 2006
Følger: 49 Følgere: 51 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.029
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.406
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.406
okt 2004
Følger: 76 Følgere: 77 Heste: 2 Emner: 241 Svar: 1.017
Så kan det være de kan få rettet sig...
mar 2005
Følger: 66 Følgere: 59 Heste: 4 Emner: 61 Svar: 338
jan 2007
Følger: 439 Følgere: 413 Heste: 6 Emner: 551 Svar: 5.257
okt 2004
Pigen var oppe 2 gange og spørge om de ikke ville regne efter, for hun troede ikke på hun havde redet sin første LB1 til knap 70% og fik begge gange at vide, at det var rigtigt nok - for ved præmieoverrækkelsen at få at vide, det havde hun ikke alligevel og "kun" havde redet til lige over 60% - superflot start, men det er ikke i orden!
jan 2007
Følger: 439 Følgere: 413 Heste: 6 Emner: 551 Svar: 5.257
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
men hermed ikke sagt at i ikke skal klage, for ellers får klubben det jo aldrig at vide
okt 2004
okt 2006
Følger: 31 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 774
At dommeren er et fjols er jo sådan set ikke klubbens skyld! Når en klub ringer og beder mig dømme, kender de som regel ikke andet til mig end mit navn og at jeg står på dommerlisten.
Ujævnheder osv. i indridningen til banen ses nærmest over alt. Som dommer er man som regel opmærksom på det, så man ser igennem fingre med, hvis de første par meters indridnng ikke lige er perfekte. De fleste klubber har ofte pladsproblemer, og så længe banen er iorden ville jeg aldrig brokke mig. Især ikke hvis det er et D-stævne!
Regnefejl er irriterende! Men for pokker! det er jo kun mennesker, og de kan også lave fejl!
Vil bede alle tænke over inden de brokker sig, at hjælperne i klubben og også sekretariatet, er FRIVILLIGE, de står og bruger deres fritid på at servicerer jer, og får sjældent noget for det. Og nye folk skal jo også have en chance for at blive lært op. Tit er der også pres på i sekretariatet.
For pokker, vær dog lidt overbærende! Gå ind og sig det på en pæn måde, så de er klar over fejlen, men lad vær med at hidse jer op! Det eneste I opnår er et dårligt ry ude omkring!
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 45 Heste: 4 Emner: 60 Svar: 602
Ja, det har været en hård dag.
Jeg er godt klar over, at det kun er et C-stævne, men vælger man at afholde et stævne, må tingene også være i orden.
Ja, det er menneskeligt at fejle- og det er fair nok...Men der skete mange fejl i dag, der var med til at ødelægge kampgejsten og stamningen blandt flere ryttere...
Rigtig ærgeligt...
jul 2005
jul 2005
C-stævne=D-stævne
okt 2006
Følger: 31 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 774
30 point er meget, men tastefejl sker jo! Se bare hvor tit vi rammer forkert når vi sidder og skriver her!;-)
Dybt skuffet over Revsø!!