396 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Dybt skuffet over Revsø!! Dybt skuffet over Revsø!!

Netop hjemvendt fra stævne i Revsø og jeg syder stadig!

Jeg er dybt skuffet og er parat til aldrig at starte stævne i klubben igen og råde "mine" ryttere til det samme + at undlade at oprette medlemsskab i klubben.

Aldrig har jeg oplevet en klub med så ringe styr på et stævne - og det ligner normalt ikke Revsø...

For det første mener jeg ikke det er hensigtsmæssigt for hestene ikke at have mulighed for at ride enten på en volte nede ved A mens de venter på startsignal eller som minimum at der er et stykke langs banen med sand, hvor man kan ride og blødgøre sin hest det sidste... Hestene skulle i stedet komme direkte i trav fra et knoldet græsstykke hen over en forhøjning på ½ meters bredde og 20-30 cm. højde lige ved åbningen...

Dette ville jeg absolut ikke byde min hest - han var så også skadet, men havde han ikke været det, havde den indridning der, da sørget for det.

Virkeligt ikke hensigtsmæssigt! *GRR*

Dertil var det en enormt ubehøvlet dommer. Den ene ekvipage vi havde med fra Søholm var en ung hest, der for første gang i dens liv var i byen. Den var noget anspændt og urolig og paraderne var præget af uro - fair nok! Hesten skal da lige have mulighed for at prøve det et par gange...

Dommeren vælger så at afslutte rytterens program med kommentaren (ved afhilsning) "Hvem fanden har lært jer at lave parader???" Rytteren svarer pænt med et smil, at hesten jo lige skal lære det og at de træner på det... Dommeren svarer igen "Ja det trænger I godt nok også til!" Hvorefter rytteren pænt svarer at det er hestens første stævne, så hun er tilfreds...

Hvad i alverden bilder sådan en dommer sig ind???

Dertil skete det i hvert fald 2 gange at ryttere der blev annonceret til placeringer, blev frataget deres placeringer igen, da sekretariatet havde regnet forkert - den ene havde de regnet 30!!! point forkert!

Det MÅ bare ikke ske!!!

Jeg er dybt skuffet og Revsø får en klage herfra - aldrig er jeg blevet behandlet så dårligt og havde jeg været rytter (i stedet for hjælper) havde jeg godt nok talt store bogstaver i sekretariatet!

Øv, hvor en dag - og øv, at man ikke bare kan være glad og hygge sig med de andre fra ens stald...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dybt skuffet over Revsø!!
  • #1   26. maj 2007 dum dommer ! vil aldrid starte sådan et sted

• #2   26. maj 2007 kommer aldrig derud igen..

har redet lc3, dømte fint nok da han kiggede en del..

lb1 var jeg meget neddømt - 59,24% og anden sidst i klassen
    red SÅ godt!!

+ at de skrev han faldt i trav som han IKKE gjorde.. og så klager vi og det sir de ikke noget til..

Jeg eer generlt træt at af at blive neddømt så nu er det slut med dressurstævner indtil jeg kan mit lort så godt at man måber.. nu kun springstævner

og ja de regnede forkert, så latterligt

BUHHH for REVSØ!!!

• #3   26. maj 2007 og den dommer var da fucked op.. helt ærligt hvem var det?

• #4   26. maj 2007 træls. og sikke en ubehagelig dommer.

• #5   26. maj 2007 men det kan ske de regner forkekt. men sQ ikke 30 point.

• #6   26. maj 2007 Mølle & Pølle - Red du i dag? Hvis ja ville jeg opfordre dig til at skrive en klage til formanden - vi er en hel flok der sender klager afsted over dårlig behandling - det skal de simpelthen have at vide....

Så kan det være de kan få rettet sig...

• #7   26. maj 2007 heeh, lyder da som noget værrer møg i har været med til... Og det er da nok til at jeg aldrig vil starte der, og det ska dommerne os være glad for hvis de opfører sig sådan for så kan jeg være ret så slem at være i nærheden af for jeg holder ikk min mund lukket hvis de opfører sådanne stunts mod mig...

• #8   26. maj 2007 fuck en dommer man.. det kan hun sq da ikk være bekendt..!

• #9   26. maj 2007 Helene - Jeg synes 2-3 point fejlregning er okay, men 30 point?????

Pigen var oppe 2 gange og spørge om de ikke ville regne efter, for hun troede ikke på hun havde redet sin første LB1 til knap 70% og fik begge gange at vide, at det var rigtigt nok - for ved præmieoverrækkelsen at få at vide, det havde hun ikke alligevel og "kun" havde redet til lige over 60% - superflot start, men det er ikke i orden!

• #10   26. maj 2007 der var også en gang hvor de havde gjordt det forkert i spring men det var et elelr andet med deres system.. men det der err sq overdrevet ..! hader sådanne dommer og sådan at de siger at de har regnet rigtig og så kommer man til præmieoverrækkelse og så har de regnet forkert.. og ikk skal være med i prømieoverrækkekse.. spassere..!

• #11   26. maj 2007 Jeg vil nu ikke mene at det er klubbens skyld at dommeren opfører sig som dommeren gør. Det kan jo være en dommer som klubben ikke har erfaringer med.

men hermed ikke sagt at i ikke skal klage, for ellers får klubben det jo aldrig at vide smiley

• #12   26. maj 2007 Så er der sendt klage til formanden i et pænt sprog og med flere detaljer end her - hvor jeg tydeligt giver udtryk for at jeg er skuffet og henstiller til ikke at benytte den dommer igen - + at hvis dette er politikken fra klubbens side er det sidste gang jeg og "mine" ryttere sætter benene i klubben og så kan de annullere mit medlemsskab (har girokort liggende, som ikke er betalt endnu)...

• #13   26. maj 2007 Rolig nu... Gætter på at det var et D-stævne, og den slags er set før!
    At dommeren er et fjols er jo sådan set ikke klubbens skyld! Når en klub ringer og beder mig dømme, kender de som regel ikke andet til mig end mit navn og at jeg står på dommerlisten.
    Ujævnheder osv. i indridningen til banen ses nærmest over alt. Som dommer er man som regel opmærksom på det, så man ser igennem fingre med, hvis de første par meters indridnng ikke lige er perfekte. De fleste klubber har ofte pladsproblemer, og så længe banen er iorden ville jeg aldrig brokke mig. Især ikke hvis det er et D-stævne!
    Regnefejl er irriterende! Men for pokker! det er jo kun mennesker, og de kan også lave fejl!
    Vil bede alle tænke over inden de brokker sig, at hjælperne i klubben og også sekretariatet, er FRIVILLIGE, de står og bruger deres fritid på at servicerer jer, og får sjældent noget for det. Og nye folk skal jo også have en chance for at blive lært op. Tit er der også pres på i sekretariatet.
    For pokker, vær dog lidt overbærende! Gå ind og sig det på en pæn måde, så de er klar over fejlen, men lad vær med at hidse jer op! Det eneste I opnår er et dårligt ry ude omkring!

• #14   26. maj 2007
    Ja, det har været en hård dag.
    Jeg er godt klar over, at det kun er et C-stævne, men vælger man at afholde et stævne, må tingene også være i orden.
    Ja, det er menneskeligt at fejle- og det er fair nok...Men der skete mange fejl i dag, der var med til at ødelægge kampgejsten og stamningen blandt flere ryttere...
    Rigtig ærgeligt...

• #15   26. maj 2007 *stemningen

• #16   26. maj 2007
    C-stævne=D-stævne

• #17   27. maj 2007 Altså hvis alle dommere skule tjekkes inden, fik de nyuddannede jo aldrig en chance! Og det er faktisk rigtig svært at finde dommere, så ofte må man tage det man kan få!
    30 point er meget, men tastefejl sker jo! Se bare hvor tit vi rammer forkert når vi sidder og skriver her!;-)

Kommentér på:
Dybt skuffet over Revsø!!

Annonce