3. jan 2007 Følger: 142 Følgere: 140 Heste: 5 Emner: 60 Svar: 214
kom med et forslag ? - mangler hjælp kom med et forslag ? - mangler hjælp
J ajeg har tre rings bid 2 rings , 3 -delt, to-delt, messing Og dem der.
men mit problem er at jeg springer og er på vej mod Mb.
har startet det men altså sådan .. I ved ?lige meget sagen er når jeg springer siger min træner Frank Kejlberg hvis i kender ham jeg skal springe med 2 rings i det nederste..
fordi han trækker så godt på springene han kan måles til tre'er det gør at det giver de andre to'er fordel at springe han kan godt følge med men hvis jeg gerne vil ride på høj plan skal jeg jo arbejde hårdt. når de dygtige lands - A rytter starter men synes at jeg gerne vil have et bid som ikke er så skarpt men han måske gumler lidt på eller noget men aligevel kun skal side imod hen mod springene der sidder i et normalt bid ikke ringbid. hmm har ikke hård hånd og min pony reagere meget godt på hånden og benene .. han trækker bare så meget, og skal ikke tage hans fremad søgende fra ham da han springer så fantastisk når kan er der fremme men skal havde lidt mere følling med ham og til at sidde på røven sammen tidigt og der er det umildbart det eneste i følge min træner er det bedste end til videre ?han ved ikke helt hvad han vil putte i ham ellers får han går godt med det der nu .. MEN jeg vil gerne havde det jeg beskrev før .
håber du kan hjælpe : D
tak
Li
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.698
ville ikke valgt 2 eller 3 rings da det præsser MEGET på nakken...
jan 2007
Følger: 142 Følgere: 140 Heste: 5 Emner: 60 Svar: 214
kom med et forslag ? - mangler hjælp