AFBLEGNING AF RØDT HÅR!! {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Mit hår har været gennem noget af et mareridt og forsøger nu at få en ende på det.
Timbage i sommers ville jeg lysne håret op med en blond hjemmefarve, min naturlige farve er mellem/lys blond. Det lavede plamager i håret og jeg løb til frisøren, og fik afbleget håret og lagt en grå toning i. Super flot hår, som jeg senere ødelagde med en dårlig og dum lilla shampoo, der misfarvede mit hår meget lilla! Helt utroligt, jeg farvede det derefter rødt som holdte i 2 dage, og gik dernæst helt mørkebrun. Det har jeg skændtes meget med mht til det grønne skær. Her i forgårs brugte jeg en hårkur der farver. Den er fra Revlon. De hedder vidst Revlon nutri color, og er i copper.
Men, nu vil jeg altså godt have en ende, og tilbage til det helt vild flotte grå hår.
Vil selvfølgelig gå til frisøren, når pengene er i kassen. MEN! Er det overhovedet muligt at afblege mit hår når det er så rødtonet? Men det jo kun en farvende hårkur, det jo ikke permanent farve? Har tænkt mig at ringe til frisøren og høre, men tænkte jeg lige ville høre her først!
:))
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.214
Sort og rød er SÅ svært at få ud. Du havde i øvrigt heller ikke været nødt til at farve håret, efter det var blevet lilla. Farven fra silvershampoo fader helt selv efter nogle vaske.
Giv dit hår en pause, du kan risikere at det falder af, når det har fået så mange tæsk på så kort tid.
jun 2014
Følger: 40 Følgere: 30 Emner: 150 Svar: 1.700
jun 2014
Følger: 40 Følgere: 30 Emner: 150 Svar: 1.700
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.290
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
Har du set disse før? Ved ikke med lyst hår, men har brugt dem flere gange til at trække gammel hårfarve ud, og de fungerer rigtig godt ??
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.269
Det bliver tit et marridt især med den omgang du har været igennem så det nok bedst og få lavet det hos frisøre det ender tit i noget grimt noget nå folk selv afblejer og eftersom det hår har været igennnem en god omgang hårfarve så har det, det nok ret hårdt pt. så ville gåt il frisøren det penge godt givet ud
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.489
Ja, det er muligt, jeg var rigtig glad for at farve hår da jeg var yngre - især rødt, en dag blev jeg træt af det og farvede det kul sort, et par måneder senere ville jeg så være blond - min frisør var ikke glad, men efter 3-4 timers afblegning/udtrækning osv fik jeg det fineste platinblonde hår - men det var dog noget medtaget, men farven var flot
AFBLEGNING AF RØDT HÅR!!