1.958 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 43 Svar

Photoshoot med hest - ider? Photoshoot med hest - ider?

Ja så er jeg her igen smiley

Jeg har en del tid endnu, men vil gerne finde ud af noget nu, i tilfælde af at noget skal laves og købes smiley

Mange af jer her inde er simpelthen så latterligt kreative smiley så tænkte nogle af jer måske kan komme med ider, om det så er ider til mit tøj, hestens udstyr eller steder, alt vil tages imod med kyshånd smiley

SÅ! shoot me down! jeg mangler ider til et photoshoot med min hest på vores 7 års dag smiley Jeg vil gerne finde på noget nyt, noget jeg ikke har prøvet før smiley

4 år dag: havde jeg kjole på og hesten var i almindeligt udstyr - opstillings og ride billeder.
5 års dag: havde jeg kjole på og hesten var i almindeligt udstyr - opstillings og ride billeder.
6 års dag: havde jeg lånt en kjole og hesten havde trense på - opstillings billeder.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Photoshoot med hest - ider?
  • #2   1. feb 2018 Jeg ville også foreslå et nyt sted - skov, strand, eng - en smuk baggrund og noget flot lys, evt. aften- eller morgenlys.

Jeg har aldrig helt forstået det med at have kjole på sammen med heste (medmindre det er et rigtigt eventyrlook, man går efter, hvor hestens udstyr og omgivelserne også tilføjer til stemningen), så måske bare (rent, pænt og matchende) tøj, der ser naturligt ud at have på sammen med en hest smiley

God idé at tage billeder hvert år i øvrigt! Jeg har meget få billeder af mine heste og jeg sammen, fordi jeg havde dem, før gode digitalkameraer blev "allemandseje". Det er jeg lidt ked af nu.

• #3   1. feb 2018 jeg vil super gerne til stranden, problemet er mangel af trailer smiley men vi flyttede i sommers til nyt opstaldnings sted, hvor der er flotte skov områder smiley

Jeg syntes bare det har givet lidt ekstra med kjole på, men kan godt se det måske ikke har passet super godt med hestens udstyr smiley

Jeg er personligt også rigtig glad for at få taget billeder hvert år, bestemt efter sidste år hvor jeg var tæt på at aflive ham smiley at få billeder af ham er enormt vigtigt for mig smiley

• #4   1. feb 2018 Som de andre siger, smukke lokations som skov, strand og eng. Også synes jeg jo også at billeder af årstidens charme (sommerens højsol, stærke grønne farve og lys, efterårets smukke skov farver, vinterens sne og forårets lysegrønne farver og det lette lys der giver håb) er fantastisk sammen med hestene smiley
    Men hvad med "nøgenbilleder" på hesten? Det er så flot og naturligt, og i min optik tænker jeg på renhed, ærlighed, det naturlige, troskab og tillid.
    Men man skal selvfølgelig være komfortabel med fotografen og lokationen smiley
    Havde det været for 15 år siden havde jeg fået taget sådanne nogle smiley

Mvh TT

• #5   1. feb 2018 havde været en smuk ide men det er jeg desværre ikke komfortabel med TT smiley

• #6   1. feb 2018 Hvad med indianer looket??
    Enten rebgrime eller ta næsebånd og pandebånd af trensen. Mal hesten som indianerne gør med deres, men hænder, cirkler og andre symboler. Sæt fjer i pandelok, man og hale.
    En dragt til dig selv er nem at sy af et farvet lagen men masser af frynser på ærmer og bukseben. Bare fødder og fjer i dit eget hår. Om du vil krigsmales, er jo op til dig selv.

• #7   1. feb 2018 det var faktisk en rigtig god ide Sunshine smiley hvad kan jeg male på hesten med? og hvordan gør man med fjer i tynd man og pandelok? smiley

• #8   1. feb 2018 Jeg tænker du skal finde noget ugiftigt fingermaling, der er vandbaseret. Prøv i diverse hobby forretninger.
    Ang fjer så bare sæt dem i med en elastik i hestens pandelok. Ikke opretstående men mere som en del af hårene. I halen forestiller jeg mig nederst i halen. Lange fjer i naturlige farver.
    Om du vil ha taget billederne i skoven eller på marken er jo op til hvad der er omkring dig af muligheder

• #9   1. feb 2018 super mange tak Sunshine smiley

• #10   1. feb 2018 Som jeg ser det kan du gå 2 veje smiley

Enten går du den naturlige. Det flotte udstyr med flot nyvasket ridetøj så det virkelig viser ekvipagen frem som de er.

Eller gå helt over i det eventyrlige med kjole og eget lidt udstyr smiley

Her er f.eks. en ide til eventyr smiley

profilbillede
  • #11   1. feb 2018 Sidst jeg var på photoshoot gik jeg efter hverdags looked. Men jeg har heller ikke nogen der tager billeder i dagligdagen, så jeg havde brug for noget der ikke var så opsat smiley

profilbillede
  • #12   1. feb 2018 jeg er vild med eventyr ider, jeg får mange billeder fra hverdagen og syntes derfor ikke det er så spænende mere smiley

• #13   1. feb 2018 Det kan jeg sagtens følge så. Jeg har bare ikke rigtig så mange hverdagsbilleder smiley

Lige et billede til inspiration i forholds til ideen om det fineste udstyr. Her var det vores farvetema der skulle vises frem smiley

profilbillede
  • #14   1. feb 2018 ihh jeg er så vild med billeder af jer smiley har du selv lavet hornet til Bette? smiley

• #15   1. feb 2018 Jeg fik taget sådan nogle billeder sidste år. smiley
    Synes eventyrtema er super flot! Her har jeg lånt en gallakjole af fotografen.
    Ville ønske at hun ikke havde trense på, da det måske ødelægger det lidt.

profilbillede
  • #16   1. feb 2018 hvor er det smukt det billede smiley selv fik jeg taget dette sidste år, mulighederne for flotte baggrunde var minimale da vi kun havde marker i miles omkreds smiley og at Sam var så pokkers afmagret efter sygdom måneden før.. her har jeg også lånt gallakjole af fotografen og var sindssygt glad for billederne smiley men det er bare lidt ens med de andre år, så nu mangler jeg noget "nyt" smiley

profilbillede
  • #17   1. feb 2018 Tusind tak. smiley
    Nej det har jeg ikke. Den har jeg fået lavet hos en der havde en 3D-printer smiley

Og så har søster syet det læder den sidder fast på (Kan ikke ses på billedet, da det er redigeret væk) smiley

• #18   1. feb 2018 Hold da op han er tynd, men ellers et fint billede. Godt det kun var en periode han var så tynd. Man kan jo aldrig holde for sygdom smiley

Glæder mig til at se de billeder du får taget i år. Håber du vil dele dem herinde smiley

• #19   1. feb 2018 Personligt ville jeg gå efter noget smuk natur / baggrund.

Måske en sø, hvor der er måske mulighed for at udnytte muligheden for spejling i vandet. Eller noget med lys/skygge.

Selv er jeg til hesttøj sammen med hesten, og festtøj til fest. Medmindre det selvfølgelig er et tema.

• #20   1. feb 2018 Det kan vi godt blive enige om Karin, jeg har heller ikke kjole på til hesten med mindre det er til photoshoot smiley

• #21   1. feb 2018 Da det næsten altid er mig selv der tager billeder, er mit udvalg lidt begrænset.
    Her har jeg fanget skyggen.

profilbillede
  • #22   1. feb 2018 Bette: ja 3 dages kolik var sku nok til at slå ham ud, han tabte sig 50 kg smiley heldigvis har han taget godt på igen smiley self. deler jeg glædeligt billederne med jer smiley jeg har selv overvejet at lave et horn til ham, har før lavet nogle lette nogle til mig selv, men aner ikke hvordan jeg skal sætte det fast smiley

Hvor ville jeg gerne bruge søen der er i vores område, men ham der ejer den kan ikke lide heste, så det er krydset af listen smiley

• #23   1. feb 2018 Åhh ja kolik er en hård ting for de stakkels heste smiley

• #24   1. feb 2018 det er det desværre, derfor er billederne også bare ekstra specialle for mig smiley

• #25   1. feb 2018 Jeg har ellers flere idéer i år smiley smiley

• #26   1. feb 2018 Hvad med at du i år for taget billeder når du kun rider med Cordeo ? Er der ik et flot sted hvor du har opstaldet hesten til at få skudt nogen gode billeder af dig på hesten og så kun Cordeo ?

• #27   1. feb 2018 Det et mig der laver horn hvis du beslutter dig for noget eventyrligt smiley

profilbillede
  • #28   1. feb 2018 Aimee- flot trense smiley

• #29   1. feb 2018 jamen Marianne, du skriver bare alle dine ider til mig, jeg er altid frist på at høre hvad du har smiley smiley

Vi har desværre ikke en cordeo, ikke en rigtig en, så det vil jeg slet ikke rode med før jeg har en rigtig en smiley

aimee: HOLD NU OP!!! det er vildt smiley det er du virkelig god til, jeg kunne godt være interesseret, men det kommer også an på prisen smiley

• #30   1. feb 2018 Jeg sender lige en pb, så jeg ikke reklamere i forummet smiley

• #31   1. feb 2018 Du kan jo prøve at opsøge manden der ejer søen og fortælle hvad du vil ved hans sø. Hvis du fortæller ham at din hest har været tæt på at dø, kan det jo være at han tør lidt op og giver en en dags tilladelse.
    Man skal da ha et hjerte af sten for ikke at forstå.
    Måske en flaske med procenter i også kan gøre det smiley smiley

• #32   1. feb 2018 Hvis det skal være indianer tema, så har jeg en gang brugt ansigtsmaling på min hest til et photoshoot. Det var sådan noget der også kunne bruges til børn, uden alt muligt giftigt i, og kunne med lethed fjernes med vand smiley prøv evt og søg på ansigtsmaling eller sådan noget så kan det være der kommer noget brugbart

• #33   1. feb 2018 Jeg har altid ønsket mig et western shoot så da jeg fik muligheden for nye billeder skaffede jeg mig en cowboy hat og så red vi ellers rundt på marken smiley er SÅ glad for billederne da det altid har været en lille drøm for mig at få sådan nogle billeder - har du måske ikke også et eller andet du bare drømmer om at få på billeder ???

profilbillede
  • #34   1. feb 2018 Sunshine: det var en ide, men der har bare ikke været nogen der har haft chancen efter han overtog det der ude smiley

Celina: Tak smiley

Line: uhh western er noget jeg har sat på hylden til jeg får fat på sadlen, for jeg har resten af udstyret, men bare ikke sadlen smiley og jeg kan ikke holde til at sidde på ham længe uden noget på hans ryg (spids rygget og svagt haleben) smiley jeg har mange ider og drømme om billeder, men har ikke det nødvendige for det, og bestemt ikke når det største krav er en møg fotogen hest (Sam er modsætningen af fotogen XD)

• #35   1. feb 2018 Vores shoot tog ikke spor lang tid - det var bare lige hurtigt op og side, løbe lidt rundt og så stå på jorden ved siden af ham smiley desværre havde jeg ikke lige tænkt over hvor meget vinden tager i sådan en hat så den hang enten om halsen på mig og ellers måtte jeg ride rundt med hånden på den haha

profilbillede
  • #36   1. feb 2018 jeg kan højest sidde og skridte på ham, ingen trav eller galop smiley men vil tage den ned fra hylden og have den med i mine overvejelser smiley

• #38   2. feb 2018 tak for iderne Eva smiley

• #39   2. feb 2018 De gamle billeder, som jeg holder mest af, er hverdagsbilleder.

Billeder, som viser hvad der var livet på det tidspunkt.
    Billeder, som får mig til at huske.
    Udklædning har ikke den effekt på mig. Du er naturligvis ikke mig - men var det en ide at få en ven med fotografiapperat til at følge dig i et par hverdage - billeder "hjemme", i stald, fold, billeder taget på yndlings afskridtningsrute. Alle de der hverdagsrutiner, som du elsker

• #40   2. feb 2018 Doktor Who, jeg har hver dag en med som tager billeder eller videoer, derfor er hverdags billeder ikke længere noget stort for mig, da jeg har 10000000 af de slags billede smiley

• #41   2. feb 2018 Ahh.
    Det krævede mere kendskab til dig, end jeg har, at vide det...

• #42   2. feb 2018 Hvad med et tema som engler? Man kan købe billig kostume til dig selv og så to sæt vinger, et til dig og et til hesten. Evt spraymale vingerne brun eller sort til hesten.

https://www.ctiparty.dk/menu-festudklaedning-englevinger-356c1/englevinger-50-x-4665p?gclid=EAIaIQobChMIi8eTufqG2QIVTIuyCh3nxg3zEAQYAiABEgJe1fD_BwE

Og så kunne man tag billede i skov eller mark på højlys dag med sol eller en dag hvor det er tåget, måske rimfrost?

Man kan også få vingerne i sort.

https://www.partyking.dk/englevinger-sorte.html?gclid=EAIaIQobChMIi8eTufqG2QIVTIuyCh3nxg3zEAQYCSABEgL78PD_BwE#27557-1

Evt køb eller lån hovedtøj i hvid

• #43   8. apr 2018 Lovede jo Bette at vise jer resultatet, og det blev blot mere simpelt, men stadig enormt flot smiley der er et album med alle billederne i hvis det lyster smiley

profilbillede
  • #44   9. apr 2018 De blev flotte - dejligt stemningsfulde smiley

• #45   9. apr 2018 tak jeg er også enormt vilde med dem smiley

Kommentér på:
Photoshoot med hest - ider?

Annonce