{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Hvad ville du gøre..? Trailer køb.. {{forumTopicSubject}}

Hej igen Hg.
Sagen er den at jeg har fundet en trailer jeg gerne kunne tænke mig, så vi vil gerne køre ned at se den (Sønderjylland, tæt på grænsen) over 2 timers kørsel, jeg kontaktet sælger og bad om nogle oplysninger samt nr. På nummerpladen. Da jeg tjekker op på dette er der en masse ting der ikke hænger sammen.. De siger den har fået ny nummerplade.. Jeg kontakter så sælger og fortæller hende at der er noget galt ift de oplysninger hun giver mig, og det der står, og beder om at få et billede af registrerings attesten. Hun bliver lidt irriteret og sender mig et halvt billede af registrerings attesten som jeg ikke kan bruge til noget.. (vil jo sikre mig at jeg ikke køber en stjålet trailer e.l.) så jeg beder om et nyt brugbart billede.. Det har jeg ikke fået.
Nu står jeg og ikke rigtig ved om jeg gider mere.. Jeg vil jo gerne se den, men det er hun der skal sælge en vare.. Der er jo trailere tættere på mig jeg også kan købe, men jeg ville egentlig gerne have denne (tror jeg) hvis alt er i orden..
Ville I have kontaktet hende igen og sagt noget ala :"Hør her, jeg er oprigtig interesseret i din trailer, men vil sikre mig at jeg ikke kommer til at stå i fedtefadet ved at købe den, så hvis du ønsker at sælge den så send mig et ordentlig billede af registrerings attesten, hvis ikke finder jeg en anden"??
Eller ville I bare gå videre uden at kontakte sælger mere?
Jeg gider egentlig ikke have at hun bliver sur og træt af mig heller.. smiley men hvad hvis der er noget galt når jeg skal til syn med den.. Den er aldrig blevet synet ifølge sælger..

Mvh TT

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville du gøre..? Trailer køb..
Kommentér på:
Hvad ville du gøre..? Trailer køb..

Annonce