1.076 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Hvad ville du gøre..? Trailer køb.. Hvad ville du gøre..? Trailer køb..

Hej igen Hg.
Sagen er den at jeg har fundet en trailer jeg gerne kunne tænke mig, så vi vil gerne køre ned at se den (Sønderjylland, tæt på grænsen) over 2 timers kørsel, jeg kontaktet sælger og bad om nogle oplysninger samt nr. På nummerpladen. Da jeg tjekker op på dette er der en masse ting der ikke hænger sammen.. De siger den har fået ny nummerplade.. Jeg kontakter så sælger og fortæller hende at der er noget galt ift de oplysninger hun giver mig, og det der står, og beder om at få et billede af registrerings attesten. Hun bliver lidt irriteret og sender mig et halvt billede af registrerings attesten som jeg ikke kan bruge til noget.. (vil jo sikre mig at jeg ikke køber en stjålet trailer e.l.) så jeg beder om et nyt brugbart billede.. Det har jeg ikke fået.
Nu står jeg og ikke rigtig ved om jeg gider mere.. Jeg vil jo gerne se den, men det er hun der skal sælge en vare.. Der er jo trailere tættere på mig jeg også kan købe, men jeg ville egentlig gerne have denne (tror jeg) hvis alt er i orden..
Ville I have kontaktet hende igen og sagt noget ala :"Hør her, jeg er oprigtig interesseret i din trailer, men vil sikre mig at jeg ikke kommer til at stå i fedtefadet ved at købe den, så hvis du ønsker at sælge den så send mig et ordentlig billede af registrerings attesten, hvis ikke finder jeg en anden"??
Eller ville I bare gå videre uden at kontakte sælger mere?
Jeg gider egentlig ikke have at hun bliver sur og træt af mig heller.. smiley men hvad hvis der er noget galt når jeg skal til syn med den.. Den er aldrig blevet synet ifølge sælger..

Mvh TT

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville du gøre..? Trailer køb..
  • #1   25. jan 2018 Hvad er det der er så specielt ved lige netop dén trailer? smiley
    Synes det virker lidt lusket - jeg havde nok holdt mig væk

• #2   25. jan 2018 Vend situationen om.

Du har en trailer til salg.
    Potentiel køber vil se billede af registreringsattesten. Du har rent mel i posen, så gennemskuer ikke hvorfor. Du har jo fortalt hvad der spørges til.
    Tager et billede af den del du tror køber vil se.
    Pludselig hører du Ikke mere.

Helt ærligt, hvis du har brugt en time eller to på at sælge en vare og så pludselig tavshed, ville du så ikke blive irriteret?
    Du skylder da sælger i det mindste at sige, hvor i misforstår hinanden.

Men hvis sælger og køber taler forbi hinanden er det fair nok at aflyse videre handel.
    Men bare meld afbud

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
    #3   25. jan 2018 Jeg havde holdt mig væk.
    Der burde også stå på registerings attesten hvornår traileren første gang er indregistreret.

så at den har fået ny nummerplade er egentligt underordnet, og nok en undskyldning for at gøre traileren nyere end den er smiley

• #4   25. jan 2018 Problemet er at der ikke er en ny nummerplade på traileren.. Men nummerpladenet siger der er.. Jeg har bedt sælger om et nyt billede, men ingen respons.. Det er sælger der ikke lader høre fra sig..
    Twin Horse - den er meget velholdt og ser godt ud ift lignende trailere..

Mvh TT

• #5   25. jan 2018 Jeg har i forbindelse med en bilhandel oplevet problemer med nummerpladenet.

Prøv at tjekke den via dette link https://www.tjekbil.dk/ , det kan måske hjælpe.

• #6   25. jan 2018 Har du stelnummeret på traileren så du kan tjekke den historik?
    Men man kan undre sig over hvorfor hun ik sender et fuldt billede af registreringen.
    Måske den ik er omregistreret i hendes navn og står stadig i forrig ejeres navn.

• #7   25. jan 2018 Hun siger den er indregistreret i 2002, hun købte den i 2003. Hun siger hun betaler for en trailer med den nummer plade hun har oplyst, har forsøgt at søge på stel nummer uden resultat.. Når jeg søger på den nye nummerplade kommer der oplysninger om en lignende trailere men det passer ikke med det sælger oplyser og hun forstår ingenting..
    Jeg forsøger tjek bil.dk.

Mvh TT

• #8   25. jan 2018 Ellers send mig en pb med stel nr så kan jeg prøve at se om jeg kan hjælpe. Har en gang oplevet at en side med nr plade oplysning ik stemte men det gjorde andre sider

Men kommunikationsmæssigt er hun sku tung at danse med... enten er man villig til at sælge og kommunikere eller så man tung og det rager hende en papand

• #9   25. jan 2018 Jeg ville skrive det som det er men uden et være sur.

F.eks.

"Hey igen. Jeg vil høre om jeg kan få et fuldt billede af registreringsatesten. Så jeg har et større overblik over hvad jeg skal ud at kigge på. Hvis det ikke kan lade sig gøre er det helt okay. Så vil jeg lede videre efter en anden trailer - hilsen herfra"

Så har du været tydelig og ærlig men uden et virke sur eller på anden måde fornærmet smiley

• #10   25. jan 2018 Jeg har sendt smileys og været meget hyggelig i min kommunikation med sælger. Det er vigtigt synes jeg. De andre to trailere jeg har kigget på og vurderer om at se på i stedet for, er hos forhandlere..

Mvh TT

• #11   25. jan 2018 Ifølge tjek bil, er der ingen problemer.. smiley

Mvh TT

• Helle A
    Helle A Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 183
    #12   25. jan 2018 Tror så heller ikke jeg ville sende et fuldt billed af registreringsattesten. Mener der står en kode der bruges i forbindelse med ejerskifte, og den ville jeg ikke udlevere før et salg er foretaget.

• #13   25. jan 2018 Nå okay.. Det vidste jeg ikke.. Men så kunne man bare lægge en lap over denne.. Jeg ønsker at se ejer, nummeret på nummerpladen og traileren. Det er en lang tur for noget der er noget rod.. Og jeg stoler ikke blindt på folk!

Mvh TT

• #14   25. jan 2018 Der er INTET på en registreringsattest der er farligt at dele ud af.

Når du lejer en trailer får du en kopi med af registreringsattesten. Da du skal have den i bilen sammen med bilens registrering.

• #15   25. jan 2018 Jeg har talt med skat og alt er i orden mht traileren og de oplysninger sælger har givet. smiley så jeg har kontaktet sælger og sagt at jeg gerne vil komme og se traileren hvis hun stadig vil sælge den smiley

Mvh TT

• #16   26. jan 2018 Du kan ikke altid regne med papir og nr plade - min trailer har også fået ny nummerplade - men den er reg på papiret - men slår du nummerpladen op på nettet er der også noget der ikke stemmer

• #17   26. jan 2018 Little John - den havde ikke fået ny nummerplade.. Men alt er i orden.. Har talt med skat.

Mvh TT

• #18   26. jan 2018 Jeg vrøvler også - min har heller ikke nye - men traileren er blevet "fornyet" smiley

• #19   26. jan 2018 Hvor i Sønderjylland er traileren, søde? smiley

• #20   26. jan 2018 Øster Højst smiley vi har desværre ikke tid og mulighed for at komme forbi (det var egentlig min tanke) for vi skal egentlig være til fødselsdag kl 14.. Det kan vi ej heller nå.. Så vi har travlt desværre smiley

Knus smiley

• #21   26. jan 2018 Årh øv :(. Sig endelig til hvis I har tid en anden gang <3.

• #22   26. jan 2018 Det ved du godt jeg vil smiley

Knus

Kommentér på:
Hvad ville du gøre..? Trailer køb..

Annonce