3. feb 2008 Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.243
Biologi universitetet Biologi universitetet
Hej piger! Kunne godt tænke mig at høre fra nogen herinde der læser biologi på universitetet. Jeg vil selv rigtig gerne ind til 2019, lige hvor i landet, det ved jeg ikke endnu.
Men kunne godt tænke mig at høre fra jer der læser den, hvad i synes og hvordan og hvorledes. Om det er en travl uddannelse i forhold til så mange andre, fx ved jeg at veterinærmedicin er meget presset, så hvordan er biologi ift det? Har I hest samtidig? På en skala fra 1-10, hvor nemt er det at holde hest for jer oveni uddannelsen? Altså ja, jeg vil virkelig gerne bare høre en masse om uddannelsen
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 1 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 108
Jeg har to heste og læser som sagt veterinærmedicin. Det er ret hårdt at få det hele til at køre rundt tidsmæssigt, men det kan lade sig gøre.
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.243
dec 2006
Følger: 73 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.249
Det er mere dit faglige niveau, der er afgørende for, om det er muligt for dig, at kunne have hest samtidig med at du tager uddannelsen.
Jeg har haft hest gennem hele min studietid og for at det kunne lade sig gøre, så havde jeg en overgang op til 3 jobs samtidigt med. Det betød, at der var nogle fag, jeg først læste på til eksamensforberedelsen. For mig var det muligt, men langt de fleste studerende, brugte det meste af deres tid på studiet.
Der er også forskel på uddannelse alt efter hvilket universitet, du vælger. Jeg gik på Århus uni, som anses for at have den bedste og mest alsidige biologiuddannelse
Biologi universitetet