{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

RE: HESTEVOLDTAGER'EN {{forumTopicSubject}}

ER du bange for han skal komme og gøre din hest/heste fortræd?

DET er jeg så jeg har købt en BABY alarm og sat ud i stalden og på mit natbord.

Det virker bare super, jeg har haft den i ca 3 uger nu.

Det kom sig faktik a at en aften hvor jeg skulle lukke stalden af, var de urolige og jeg opserverede at en dør jeg ALTID har lukket var åben. Efter som jeg er den eneste på gården, var det jo MEGET mistænksomt.
Det skal lige siges at hestene var MEGA urlige og Pepsi kunne slet ikke spise.

Jeg blev da lidt parnoid, i sær da jeg efter lidt tid kom tilbage i stalden igen - og at døren igen var åben!!
Så jeg barikaderede alle døre og porte og satte strøm til de verse ting der kunne støde..........

Dagen efter købte jeg en baby alarm.

I nat var den gal igen, jeg vågnede omk kl 3.55 ved at jeg kunne høre i alarmen at fjeder-håndtaget til en af boksene gik... og en dør skubbet til side.
--- PÅ MED KÅBEN --- og mig ud og se. tændte lyset og stormede ud i stalden, hørte HURTIGE fodtrin udenfor og løb efter....... men så ingen.
Snehvides boksdør stod ca 40 cm åben.

Freja min border collie (dog stadig en hvalp) var vildt gal og hun gøede og gøede.

Heldigvis var der ikke sket noget med nogen af hestene eller Snehvide. GUDSKELOV.

Håber jeg har skræmt ham væk hvem det end måtte være og hvad han end ville!!

MAN KAN DA SIGE at var det en TYV så er Snehvide reddet.
Var det VOLDTAGEREN så er Snehvide reddet.
OG min baby alarm vil ALTID være tændt om natten.

SÅ MIT RÅD TIL DIG - hvis du har múlighed for at en babyalarm kan række, afstanden mellem stalden til dit soveværelse, så er de 999 kr givet GODT ud, i stedet for at midste sin hest på den ene eller anden måde.

Har tænkt mig at få installeret video over vågning med senser der har en 50 cm højde over jorden, så den ikke registrere katte mm..... - den skal så filme hvis der er noget der ikke skal være i stalden.
Det kst ca 3000 kr at få og få installeret.

X finger for jer og jeres heste.

KRAM

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RE: HESTEVOLDTAGER'EN
Kommentér på:
RE: HESTEVOLDTAGER'EN

Annonce