Hvilken hest? {{forumTopicSubject}}
Hej Hg jeg står og er i lidt af et dilemma....
Jeg skal til stævne søndag d. 8 og jeg har valget mellem at tage min egen med eller min gamle part..
Min egen er en hest med rimelig dårlige nerver hvilket er derfor jeg ikke ved om jeg skal tage ham med men da han jo formentlig skal være min fremtidige stævnehest tænker jeg lidt om jeg alligevel skal tage ham med bare for at prøve det og træne det....
Min gamle part er derimod en ældre hest som ikke rigtig reagere på noget men der er dog det at man skal virkelig være Obs på at holde hende i trav ellers laver hun galop anspring man kan sagtens holde hende hvis man bare er Obs på hende hele tiden
Håber det er til at forstå
Hvad ville i vælge hvis det var jer?
Tak på forhånd
jul 2015
Følger: 10 Følgere: 124 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 1.764
Som du selv siger er set den fremtidige hest.
Der er jo nok en grund til at det er din tidligere part - Altså opsagte part.
Du kan ikke "leve i fortiden" - forstå mig ret. Du bliver nød til at komme videre med din egen hest i stedet for
nov 2011
Følger: 354 Følgere: 412 Heste: 8 Emner: 65 Svar: 502
Havde meldt mig og min nye til et springstævne til idag, (var meget nervøs), men eftersom hans sadel sad forkert måtte jeg ændre det til min lille pony her forleden dag.
Tror bare du skal springe ud i det. Hvis det er til nogen hjælp, så bare kør derud for at kigge lidt, og hvis du allerede på opvarmningen, at den er meget nervøs, så meld af til selve klasserne og så bare rid på opvarmningen og få styr på nerverne
Håber det bedste anyways!
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 57 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.975
Jo før du begynder at venne den til ting, jo før får du en dejlig rutineret hest
dec 2008
Følger: 15 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.777
Hav tålmodighed med den, hyg jer og vær ligeglad med præstation og placering, den skal have gode oplevelser
nov 2009
Følger: 118 Følgere: 216 Heste: 9 Emner: 100 Svar: 1.832
maj 2009
Følger: 104 Følgere: 146 Heste: 8 Emner: 42 Svar: 2.191
Blogger
Følger: 226 Følgere: 2135 Heste: 17 Annoncer: 2 Emner: 205 Svar: 2.258
jan 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 57 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.975
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.500
Hvad er formålet med at deltage i stævnet?
Hvis man er der for at hygge - og man ærlig talt er i tvivl om egen hest er klar, kunne man få lidt stævneerfaring selv, og hygge sig ved at tage en gammel ven med - partshesten.
Du skal ikke tage din egen hest med, bare fordi du har lyst til et stævne og du ejer hesten.
Gør det som passer dig bedst og nyd dagen.
Hvilken hest?