Killing forsvundet {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg hved godt at dette er meget udenfor kategori, men har prøvet at Google og alt hvad man ellers kan.
I sommers fik min genbos kat 2 killinger, og de er nu ca. 10-11 uger. Begge står mit hjerte meget nært. I går aftes kom den ene killing ind igen, men ikke moren og den anden. Både moren og begge killinger er meget vilde, så det undrede ingen at de ikke kom ind.
I morgen kom moren hjem. Bare uden killing.
Spørgsmålet er bare, om i har prøvet det før, og om i har erfaring med hvor killinger kunne finde på at løbe hen?
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.399
vi havde engang en kat der selv valgte og flytte over til vores genbo, og når hun havde fået killinger der over og de var de der 10-12 uger kom hun hjem med dem langs vejen og fulgte dem op på høloftet og gik så over til genboen igen uden killinger.
det var lidt som om hun sagde så nu er I gamle nok til at flytte hjemmefra og her skal I bo nu, og så gik hun "hjem" igen.. det oplevede vi gentagende gange
aug 2015
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 201
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.470
Sådan slipper man af med store killinger, hvis man er træt af at være mor!
Man kan undgå det ved at sterilisere de katte, som ikke er nødvendige i avl.
Og hvis man vaccinerer og sterilisere undgår katten en del ad de smitsomme sygdomme, der får vildkatte til at se slidte ud.
Og påfaldende sunde katte er folk tilbøjelige til at undersøge for halsbånd, øremærke og chip. Og har katten det kan mennesker hjælpe den hjem igen.
Ellers kan man kun vente og håbe.
Knæk og bræk
nov 2016
Følger: 5 Emner: 12 Svar: 59
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 139 Svar: 1.699
så skal de kunne stå på egne ben.
da jeg var på kv fik altid mange killinger ind i den alder, hvor de er fundet uden mor og andre søskende.
mor går en tur med killinger, killingerne bliver optaget af andre ting, og lige pludselig er mor væk.
så det kan både være uheld og være planlagt at den ikke er kommet med hjem.
der kan så også være sket noget alvorligt.
nov 2016
Følger: 5 Emner: 12 Svar: 59
Missemor var ved at blive lukket indenfor, og gæt hvem der kom spurgtende???
2 døgn uden tag. Respekt herfra
dec 2013
Følger: 27 Følgere: 1 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 147
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 139 Svar: 1.699
Killing forsvundet