Når enden er nær {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Nogle af jer ved at min basse har været en del igennem, specielt gennem det sidste år og vi er nu nået der til at jeg synes det er synd at han skal mere igennem.
Jeg har været meget tøvende og følt at jeg svigtede ham hvis jeg valgte at stoppe nu frem for at blive ved at forsøge med behandling.
Jeg havde i foråret en rigtig dygtig telepatør til at tale med ham, men han var meget lukket og turde ikke lukke op, det jeg hovedsageligt fik ud af det der, var at han ikke var klar til at komme herfra.
Jeg har nu en fysiurgisk hesteterapeut til at behandle ham, hun er også telepatør og fortalte mig sidst at han er klar, at det ikke var det hun følte første gang hun så ham for en lille måned siden, men meget har ændret sig på de få uger.
Han får smertestillende men har stadig meget ondt og det er ikke værdigt!
Men stadig er jeg i tvivl om han selv er kommet der til at han ikke vil mere....
Jeg har længe godt kunne tænke mig at få taget nogle gode billeder af os sammen, men har det lidt stramt økonomisk da jeg bruger alle mine penge på behandlinger og dyrlæge. Derfor er det trukket ud og nu er det sidste chance.
så hvis der er nogen der gerne vil øve sig, eller kan tilbyde deres service meget billigt, må du/i meget gerne skrive til mig.
Åh hvor er det hårdt at skulle sige farvel, at skulle tage beslutningen, ventetiden er det værste... Hele tiden at ændre mening, at tvivle om det er det rigtige og ikke mindst tankerne om at skulle undvære.
Jeg ved ikke hvad pointen med dette indlæg er... ud over måske bare at komme af med tankerne...
feb 2006
Følger: 47 Følgere: 224 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 3.199
Jeg kan desværre ikke tilbyde dig gratis fotografering, men vil gerne tilbyde dig en afdragsordning over få gange, hvis du vil booke en fotografering fra mig
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 34 Svar: 1.262
Men som jeg læser dit opslag, så er det den helt rigtige beslutning, uanset hvor hårdt det end er.
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med billeder.
Men et stort trøstekram herfra.
jan 2012
Følger: 91 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 353 Svar: 2.875
Kan se du er fra østjylland - hvor nøjagtigt er du fra? Går med tanken om at begynde at fotografere lidt oftere igen, og havde faktisk tænkt mig at smide en føler ud på fb efter heste jeg måtte låne, så hvis du bor tæt på kunne jeg måske godt hjælpe dig
mar 2010
Følger: 69 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 48 Svar: 173
dec 2008
Følger: 15 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.777
I torsdags efter han havde fået sagt hvad han havde på hjerte så jeg på ham og han så træt og gammel ud ( han er kun 9 år)
Jeg tror ikke jeg har brugt det rigtige ord når jeg skriver tvivl, for Jeg er fuldt ud afklaret med at det er det der skal ske, hvis der ikke er sket bedring i morgen når han får behandler igen.
Måder det er tanken om at skulle undvære ham, der spiller ind... Men han skal ikke leve med smerter for at jeg kan gå og klappe på ham! Så hellere sige farvel inden han får det værre.
dec 2008
Karin: Tak! - man kan aldrig få kram nok.
maj 2016
Følger: 10 Følgere: 1 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 8
dec 2008
dec 2008
Da Fancy fik behandler i dag, måtte hun slet ikke komme til ham. Han er mættet, magter ikke mere.
Derfor besluttede vi at han ikke skal mere nu.
Vi skal lige have noget logistik til at gå op, men han bliver aflivet hurtigst muligt, der er ingen tvivl i mit sind at det er det rette at gøre og jeg er helt afklaret med det.
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
Jeg gjorde det selv til min Aida i foråret, og selvom jeg stadigvæk er ked af det, så ved jeg at det var det rigtige at gøre. Hun havde ondt, hun fik smertestillende og blev halt gang på gang. Det var ikke værdigt.
Men håber da, at det lykkes for dig at finde en fotograf. Ellers kan jeg ikke dele ud af andet end et net-kram
dec 2008
Jeg er heller ikke det mindste i tvivl, han har ondt, og bliver, lige som din, ved med at være halt, og så er man nødt til at tage det ansvar man pådrog sig da man anskaffede sig hesten.
Han vil altid være elsket og savnet, men så husker man de gode minder og bliver trøstet lidt.
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
Sådan er det med min første part, da hun blev aflivet
Når enden er nær