{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

Når enden er nær {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Nogle af jer ved at min basse har været en del igennem, specielt gennem det sidste år og vi er nu nået der til at jeg synes det er synd at han skal mere igennem.
Jeg har været meget tøvende og følt at jeg svigtede ham hvis jeg valgte at stoppe nu frem for at blive ved at forsøge med behandling.
Jeg havde i foråret en rigtig dygtig telepatør til at tale med ham, men han var meget lukket og turde ikke lukke op, det jeg hovedsageligt fik ud af det der, var at han ikke var klar til at komme herfra.
Jeg har nu en fysiurgisk hesteterapeut til at behandle ham, hun er også telepatør og fortalte mig sidst at han er klar, at det ikke var det hun følte første gang hun så ham for en lille måned siden, men meget har ændret sig på de få uger.
Han får smertestillende men har stadig meget ondt og det er ikke værdigt!
Men stadig er jeg i tvivl om han selv er kommet der til at han ikke vil mere....

Jeg har længe godt kunne tænke mig at få taget nogle gode billeder af os sammen, men har det lidt stramt økonomisk da jeg bruger alle mine penge på behandlinger og dyrlæge. Derfor er det trukket ud og nu er det sidste chance.
så hvis der er nogen der gerne vil øve sig, eller kan tilbyde deres service meget billigt, må du/i meget gerne skrive til mig.

Åh hvor er det hårdt at skulle sige farvel, at skulle tage beslutningen, ventetiden er det værste... Hele tiden at ændre mening, at tvivle om det er det rigtige og ikke mindst tankerne om at skulle undvære.

Jeg ved ikke hvad pointen med dette indlæg er... ud over måske bare at komme af med tankerne...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når enden er nær
  • #1   25. sep 2017 Det må være rigtig hårdt for dig, men det lyder som om at det er den rigtige beslutning at tage smiley

Jeg kan desværre ikke tilbyde dig gratis fotografering, men vil gerne tilbyde dig en afdragsordning over få gange, hvis du vil booke en fotografering fra mig smiley

• #2   25. sep 2017 Det er aldrig sjovt at skulle træffe netop den beslutning.
    Men som jeg læser dit opslag, så er det den helt rigtige beslutning, uanset hvor hårdt det end er.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med billeder.

Men et stort trøstekram herfra.

• #3   25. sep 2017 Hej Maria
    Kan se du er fra østjylland - hvor nøjagtigt er du fra? Går med tanken om at begynde at fotografere lidt oftere igen, og havde faktisk tænkt mig at smide en føler ud på fb efter heste jeg måtte låne, så hvis du bor tæt på kunne jeg måske godt hjælpe dig smiley

• #4   25. sep 2017 Hvis du ikke selv kan mærke på ham, om han er klar til at tage herfra - er det mon så det rigtige for ham? Ejeren er jo som regel den der tættest knyttet til hesten, og jeg var selv ikke i tvivl om, at min vidste at nu var det slut for ham. Det er så også en anden og tragisk situation vi var i, men mærk selv efter - og tænk stadig realistisk smiley

• #5   25. sep 2017 Maja: Fancy er yderst loyal over for mig men holder tilbage hvordan han har det for ikke at gøre mig ked af det, i foråret hvor han ikke ville lukke telepatøren ind, var årsagen at han var bange for konsekvensen hvis han gjorde, altså at gøre mig ked.
    I torsdags efter han havde fået sagt hvad han havde på hjerte så jeg på ham og han så træt og gammel ud ( han er kun 9 år)

Jeg tror ikke jeg har brugt det rigtige ord når jeg skriver tvivl, for Jeg er fuldt ud afklaret med at det er det der skal ske, hvis der ikke er sket bedring i morgen når han får behandler igen.
    Måder det er tanken om at skulle undvære ham, der spiller ind... Men han skal ikke leve med smerter for at jeg kan gå og klappe på ham! Så hellere sige farvel inden han får det værre.

• #6   25. sep 2017 Tales by sipo og Line: Har sendt pb.
    Karin: Tak! smiley - man kan aldrig få kram nok.

• #7   26. sep 2017 Hvor i Østjylland bor du? For jeg er villig til at komme og tage billeder af dig og din bedste ven gratis. smiley

• #8   26. sep 2017 jeg bor i 8464 galten, eller Fancy gør smiley

• #9   26. sep 2017 En opdatering her fra.
    Da Fancy fik behandler i dag, måtte hun slet ikke komme til ham. Han er mættet, magter ikke mere.
    Derfor besluttede vi at han ikke skal mere nu.
    Vi skal lige have noget logistik til at gå op, men han bliver aflivet hurtigst muligt, der er ingen tvivl i mit sind at det er det rette at gøre og jeg er helt afklaret med det.

• #10   26. sep 2017 Det er aldrig rart at sige farvel.

Jeg gjorde det selv til min Aida i foråret, og selvom jeg stadigvæk er ked af det, så ved jeg at det var det rigtige at gøre. Hun havde ondt, hun fik smertestillende og blev halt gang på gang. Det var ikke værdigt.

Men håber da, at det lykkes for dig at finde en fotograf. Ellers kan jeg ikke dele ud af andet end et net-kram smiley

• #11   26. sep 2017 Two halves; Tak! smiley
    Jeg er heller ikke det mindste i tvivl, han har ondt, og bliver, lige som din, ved med at være halt, og så er man nødt til at tage det ansvar man pådrog sig da man anskaffede sig hesten.
    Han vil altid være elsket og savnet, men så husker man de gode minder og bliver trøstet lidt.

• #12   26. sep 2017 Det er jo lige det man må gøre, også selvom det gør så vanvittigt ondt. Man kommer sig over det en dag, og vil kun huske de gode minder.

Sådan er det med min første part, da hun blev aflivet smiley

Kommentér på:
Når enden er nær

Annonce