{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken dressursadel?
  • #1   9. sep 2017 Den der både ligger godt på din hest og passer godt til din popo smiley Se om ikke du kan finde nogle i samme mærke/model/str i dit nærområde som du kan få lov at prøve at sidde i og evt prøve at se på din hest. Det ville være SÅ surt at bruge en masse penge på en sadel hvis enten du eller hesten ikke fungerer med den når det kommer til stykket smiley

• #2   9. sep 2017 Vil vælge den som passer til din hest, og en som du selvfølgelig også sidder godt i smiley

• #3   9. sep 2017 Helt sikkert den der passer hesten og dig bedst, kan du ikke kontakte en sadelmager, de kan da om nogen hjælpe med at finde den der passer jer begge bedst smiley

• #4   10. sep 2017 den sadel der passer på hesten..

• #5   10. sep 2017 Ud fra billederne, så den øverst oppe til venstre, dejligt dybt sæde ligner det.

Men det giver jo naturligvis sig selv at den også skal passe hesten

• #6   10. sep 2017 Umiddelbart ingen af dem. Den til højre virker som om, man komme til at sidde meget bagudlænet - ikke lige mig. Den øverste har ikke dybt nok sæde efter min smag og for lidt støtte. Den nederste virker som om, den har lidt mere støtte, men slet ikke dybt nok sæde ellers smiley

MEN smiley Det er jo meget forskelligt! Jeg trives bedst med meget støtte - nogen trives bedre med mindre/intet. Den sadel , der ligger på din hest, og som du sidder bedst i = den bedste smiley

At sadlen skal passe hesten er naturligvis rigtigt, MEN den skal fanme også passe rytteren smiley Så begge dele, og sådan er det. Selvfølgelig kan man være nødt til at gå lidt på kompromis som rytter, men ikke for meget, for det går alligevel udover ridningen smiley

Kommentér på:
Hvilken dressursadel?

Annonce