685 visninger
|
Oprettet:
Fritidsjob {{forumTopicSubject}}
Hej HG,
Er der nogen af jer der kender nogle sider hvor man kan finde fritidsjobs?
Jeg har prøvet care.com, og har generelt ikke så gode erfaringer med den, da jeg oplever at de sletter mine profiler...
Jeg er 17 år gammel, og søger indenfor ældrepleje, dyrepasning, lektiehjælp, børnepasning eller lign. (gider ikke sidde i et supermarket...)
Tak på forhånd.
Mvh Dina
jan 2007
Følger: 51 Følgere: 151 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 6.181
nov 2011
Følger: 30 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 235
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 99 Heste: 5 Emner: 25 Svar: 707
jul 2015
Følger: 10 Følgere: 124 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 1.764
Desuden er du nok ikke rigtig langt nok i uddannelse til at være lektiehjælper da de fleste forældre selv kan hjælpe børnene på det niveau du er på.
Så der er egentlig kun børn og dyrepasning tilbage. Dyr anskaffer folk sig for det meste kun hvis de har tiden til det selv, og ellers betaler de ikke særlig meget, da man nemt kan få folk til jobbet da folk gør det af lyst og ikke penge.
Så er der børnepasning, Her kan du smidde en ansøgning op i den lokale brus og på din bys facebookside.
Men ærlig talt. Er man kræsen er det svært at få jobs. Med mindre du har prøvet at sidde i butik, syntes jeg ikke du skal afskrive det med det samme. Det kan faktisk være et fedt arbejde
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.500
Du kunne evt lave et opslag på de lokale Facebook grupper, I dagligvarebutikker mv og tilbyde rengøring, hækklipning og hvad du nu ellers kan gøre.(Bare vær på vagt overfor, at du ikke overtræder skats regler for sort arbejde)
Og tænk bredt. Professionel rengøring, fabrikker, gartnerier, lagerarbejde i alle firmaer, der er meget mere at søge.
Afhængig af din mentale modenhed, så fraråder jeg dig ældreområdet. Jo, du kan måske gøre rent, men at være professionel i omgangen med svært demente er det ikke alle som kan rumme, at udføre personlig pleje mv kan være grænseoverskridende for dig - og det kan borgerne mærke. Det er ikke rart/værdigt for dem at være afhængig af en hjælper, der hellere vil være et andet sted, end at smøre en blind mands lyske med svampekreme... Hjemmeplejen er massivt undervurderet ift status og stolthed, men det skyldes at folk søger uden at være kvalificeret, og ingen bliver lykkelige af det... Vis hensyn og søg ikke noget, du ikke kan, der bringer dig så tæt på folks private liv.
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 603 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.753
Fritidsjob