{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fritidsjob
  • #3   27. jan 2014 Jeg har gået med aviser og reklamer (onsdag + lørdag) og gjort rent i fodboldklubben. :o)

Begge dele har jeg været glad for, da den eneste faste arbejdstid var, at det skulle gøres inden et bestemt klokkeslet den pågældende dag. Dejligt frit, hvilket passede godt til ridning, lektier osv.

Men ellers er der de normale, som barnepige og hundelufter.

Du kan også spørge på de lokale rideskoler, om du kan få lidt for at hjælpe til i stalden. Jeg ved at på mit tidligere opstaldningssted var der en pige, der fik lidt for at gøre rent i rytterstuen. Kunne også være en idé, hvis du selv skal betale opstaldning, hvis du kan få lov til at arbejde noget af det af på opstaldningsstedet.

Jeg ved også at nogle af mine venner dengang var fx piccolo. Det indebærer at man udfører små opgaver ved en virksomhed, fx at feje, tømme skraldespande, lave kaffe, hente/tage kopier, gøre lidt rent, hente/aflevere pakker, papirer osv., opvarde kunder, sætte ting i arkiver og andre små, lette opgaver. :o)

• #4   27. jan 2014 Du kan også hænge sedler op rundt omkring i byerne, hvor du fx siger at du gerne vil hjælpe til med lidt af hvert hos en/flere familier, fx passe børn, lufte/passe hund/andre dyr, gøre rent, ordne have, hjælpe med madlavning og andre små opgaver. :o)

• #5   28. jan 2014 Jeg arbejder som barnepige i en dyreklinik, og nogle gange hjælper jeg i klinikken smiley

• #6   28. jan 2014 Jeg synge i kirkekor og for 250 kr mindst om måneden, men det er ik særlig nemt at finde så nemme job med så høj løn smiley smiley

• #7   28. jan 2014 Jeg arbejde i en hundepension smiley
    Til at starte med fik jeg 60kr i timen, men da jeg var yngst, og den som var et år ældre end mig blev sat op i løn, forbarmede min chef sig og satte mig op til 16årig løn på 80 kr i timen. På det tidspunkt var jeg 14 smiley
    Nu arbejder jeg, som snart 17 årig, i Fakta og får 61,04 i timen.. Detailhandler giver sygt kedelig løn, men det rækker lige præcis til min bølle med 2 vagter om ugen smiley

• #8   28. jan 2014 Jeg trækker handikap! Det er handikap ridning ude på den rideklub jeg er tilknyttet (øor) smiley For 50 kr. i timen!....:-D

• #9   28. jan 2014 jeg går med reklamer (onsdag,fredag og måske lørdag) det fik jeg 1014 her sidste gang smiley

• #10   28. jan 2014 Tak for svar! smiley

Bette: det lyder ikke sjovt med dit første rengøringsjob:( Syndt at den familie der kunne finde på at udsætte et 13 årig barn for det..
    Jeg tager dine råd til mig, mine forældre er heldigvis også inde over det.
    Ellers synes jeg det lyder meget godt med rengøringsjob, bare man kan springe fra hvis ikke det er den rette familie.

Ja jeg må sætte sådan nogle sedler op. Jeg har allerede nogle oppe om hundeluftning smiley Jeg har før haft job som Hundelufter (et par uger siden), men de skulle desværre flytte. Det var også en rigtig god oplevelse, da jeg også selv har hund og jeg så går med dem sammen.

Men dem der går/har gået med aviser og reklamer, er der en hjemmeside man kan søge job på? smiley

Barnepige lyder også godt, min søster har også været det med en god oplevelse så det vil jeg prøve.

Nikoline: det var da dejligt at få løn for at synge i kor smiley Ærgeligt jeg synger som et æsel smiley

• #11   28. jan 2014 Lene: det ville være et rigtig godt job for mig også, men der er ingen steder i nærheden af mig.

Det lyder som nogle af jer nævner, også som en god ide at hjælpe til i stalden man har hest på, eller staldene i nærheden.

• #12   28. jan 2014 Jeg skal snart arbejde som rengøringsdame smiley

Når min kusine bliver 18 år overtager jeg hendes job på min far's arbejde. Det er jo også nemt nok at få arbejdet, for det er min far som ejer det smiley Jeg skal gøre rent over det HELE. Jeg tjener 60 kr. i timen og arbejder i ca. 3 timer smiley

Held og lykke med det!

• #13   28. jan 2014 Det lyder som et rigtig godt job :-)! Tak.

• #15   29. jan 2014 Heiwa: det vil jeg gøre smiley jeg skal stortset betale hele hesten, mine forældre er der bare hvis jeg pludselig mister job smiley vi har snakket sammen før om det smiley

• #17   29. jan 2014 Tak! Og i lige måde med at du selv betaler for Blika ! smiley

• #18   29. jan 2014 Jeg arbejdede først i en elevstald på det ridecenter jeg står opstaldet på. - der arbejdede jeg i 2 år før jeg fik job som kioskpige i en svømmehal. Jeg har elsket begge mine job, det første fordi det var omkring heste, og med folk jeg kendte og holdt af. - det blev dog for travlt fr mig til sidst. - nu arbejder jeg i Svømmehallen sim jeg også elsker. Jeg møder en masse nye mennesker og jeg elsker mine kollegaer smiley

• #19   29. jan 2014 Det lyder rigtig godt! smiley tillykke med begge dine Jobs, det er godt at få gode oplevelser med arbejde smiley jeg vil prøve at undersøge om jeg kan arbejde i stalden smiley

Kommentér på:
Fritidsjob

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce