Katte-menneske-problemer hjælp Katte-menneske-problemer hjælp
Hjælp søges kære HG!
Måske, måske ikke står jeg i den situation at min kæreste og jeg kan købe vores absolutte drømmehus, og derfor er jeg kommet i den situation at jeg skal flytte hjem til mine forældre 6-9 måneder, alt efter hvornår vi kan overtage huset. Jeg kan desværre ikke få lov til at tage 4 katte med hjem til mine forældre og søger med lys og lygte efter en mulighed ved at 'låne' minimum 2 af kattene ud til nogle søde og rare personer der mangler selskab, eller gode råd til hvad andre har gjort/ideer til hvad man gøre i sådan situation (har ikke mulighed for at betale til kattepension og synes ikke det er værdigt så mange måneder). Mit hjerte brænder hvis jeg ikke får lov til at tage mine 4 uldtotter med mig i vores drømmehus, og er virkelig på grådens rand og ude i slet ikke at købe huset. Men har en partner jeg heller ikke vil miste så gode råd tages i mod med kyshånd
jul 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 55 Svar: 1.162
prøv at lave et opslag på Facebook, det plejer være ret succesfuldt
sep 2011
Følger: 44 Følgere: 74 Heste: 8 Emner: 92 Svar: 696
dec 2007
Følger: 150 Følgere: 175 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 2.083
Har en ven, der måtte aflive sin ene kat, for nogle måneder siden, og måske godt vil hjælpe med 1-2 katte?
Vedkommende har dog en enkelt kat i forvejen, og bor i lejlighed. Men hvis de kan med andre katte, og kan leve som indekatte i den periode, kan jeg prøve at forhøre mig?
Det er på Mors.
mar 2008
Følger: 43 Følgere: 47 Heste: 7 Emner: 563 Svar: 1.588
okt 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 377
Jeg kender flere, som har brugt denne løsning, og det har fungeret rigtig godt.
Katte-menneske-problemer hjælp