440 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Katte-menneske-problemer hjælp Katte-menneske-problemer hjælp

Hjælp søges kære HG!
Måske, måske ikke står jeg i den situation at min kæreste og jeg kan købe vores absolutte drømmehus, og derfor er jeg kommet i den situation at jeg skal flytte hjem til mine forældre 6-9 måneder, alt efter hvornår vi kan overtage huset. Jeg kan desværre ikke få lov til at tage 4 katte med hjem til mine forældre og søger med lys og lygte efter en mulighed ved at 'låne' minimum 2 af kattene ud til nogle søde og rare personer der mangler selskab, eller gode råd til hvad andre har gjort/ideer til hvad man gøre i sådan situation (har ikke mulighed for at betale til kattepension og synes ikke det er værdigt så mange måneder). Mit hjerte brænder hvis jeg ikke får lov til at tage mine 4 uldtotter med mig i vores drømmehus, og er virkelig på grådens rand og ude i slet ikke at købe huset. Men har en partner jeg heller ikke vil miste så gode råd tages i mod med kyshånd

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte-menneske-problemer hjælp
  • #1   31. jul 2017 Du har ikke nogle venner, der kan tage bare én kat?

prøv at lave et opslag på Facebook, det plejer være ret succesfuldt smiley

• #2   31. jul 2017 bare i gang med at søg nogen på flere fb grupper smiley

• #3   31. jul 2017 Hvor er det henne i landet?
    Har en ven, der måtte aflive sin ene kat, for nogle måneder siden, og måske godt vil hjælpe med 1-2 katte?
    Vedkommende har dog en enkelt kat i forvejen, og bor i lejlighed. Men hvis de kan med andre katte, og kan leve som indekatte i den periode, kan jeg prøve at forhøre mig?
    Det er på Mors.

• #4   31. jul 2017 Det er i Aalborg, nordjylland. Jeg vil heller have de bliver indekatte for en stund end at de bliver sendt ud i den store verden alene et fremmed sted. Mors er overkommeligt, så hvis hun har lyst og vi kan få det til at fungere med et samarbejde så er jeg klar!

• #5   16. aug 2017 Hvad med at vende problemstillingen om? I stedet for at flytte midlertidigt ind hos dine forældre, kunne I så ikke leje et sommerhus billigt, når nu det drejer sig om så lang tid? Der kan du jo have alle dine katte med. Så har du løst problemet... smiley
    Jeg kender flere, som har brugt denne løsning, og det har fungeret rigtig godt.

Kommentér på:
Katte-menneske-problemer hjælp

Annonce