{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
397 visninger | Oprettet:

Ny sadel, mangler bare en hest... {{forumTopicSubject}}

Ja, nu har jeg så fået en ny sadel, skal bare lige prøve at ride i den inden jeg betaler, for den ligger perfekt på Molly, og derfor også Aprilsnar, for hvad Aprilsnar har i muskler, har Molly i fedt... men jeg kan bare ikke prøve den på Molly, for hun har ømme forben... stakkels tøs... så nu ved jeg ikke om jeg skal ned og besøge min hest nede ved hingsten i morgen formiddag, eller om jeg skal gå hen og låne naboens hest, og prøve at ride i sadlen dër.... hmm....

det er en Kieffer Wiel DL... nøj den er lækker... grr..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny sadel, mangler bare en hest...
  • #1   26. apr 2007 Du kan jo ikke vide om sadlen passer den hest den skal bruges til, før du har prøvet sadlen på den..

• #2   26. apr 2007 Lene:

jeg vil så sige, det er godt at prøve at ride i den.. for man kan først mærke om man også selv sider ordetnlig i den når den ligger på hesten..

jeg har haft en sadel, man sad elendigt i den på den ene hest, men man sad godt i den på en anden hest..

• #3   26. apr 2007 Molly og Aprilsnar er fuldstændig end over skuldrene og ryggen..Samtlige sadler jeg har ligger ens på begge heste. og den ligger Perfekt på molly.... Og det er i øvrigt mig der skal se om JEG kan bruge sadlen, for jeg har en knæskade, og kan derfor ikke sidde i hvadsomhelst...

Kommentér på:
Ny sadel, mangler bare en hest...

Annonce